1 AN


Nu ne vine sa credem ca a trecut un an de la infiintarea blogului.Prin intermediul acestui blog am cunoscut multe persoane minunate de la diverse edituri, dar si oamenii/adolescenti care impartasesc acelasi hobby comun cu noi: cititul. De asemenea, de-a lungul acestui an, am citit mult mai multe carti decat obisnuiam si am ajuns sa pretuim si mai mult o carte, atat pentru ceea ce ne invata cat si pentru lumea fabuloasa in care ne absoarbe.Cu ajutorul sponsorilor nostri, am reusit sa organizam si cateva concursuri – MULTUMIM MULT! A fost un an plin de surprize si de lucruri frumoase, in care am legat si cateva prietenii, dar in acelasi timp a fost si un an mai greu fiindca intretinerea unui blog presupune munca si timp. Si de ce ducem noi lipsa cel mai mult? De timp, bineinteles. Dar uite ca am reusit pana la urma si am ajuns sa scriem si aceasta postare.

Vrem sa le multumim inca o data editurilor, in special editurii Leda, Litera si Nemira, dar si celorlalte, pentru toate cartile frumoase pe care au reusit sa le publice si pe piata romaneasca dar mai ales pentru prietenia si increderea pe care ne-au acordat-o!

Blogul a realizat intr-un an cam asta:

Vizite totale:45,231
Postari: 338
Numarul de comentarii: 821
Cea mai aglomerata zi:27 februarie 2011 (664 vizite)

23

Video Box #1

Pe durata concursului aniversar vor mai fi si alte mini-concursuri si vom posta mai multe recenzii asa ca urmariti-ne!

99 comentarii la “1 AN

  1. RRoxana spune:

    E super noua rubrica! Sunteti tare simpatici, si imi place pisica aia din spate. Mai vreau sa va spun mult prea cunoscutul „La multi ani!” si la cat mai multe recenzii!

  2. ladyandreea spune:

    La multi ani! Sper sa ne bucuram impreuna de cat mai multe aniversari, sa aveti parte de multe comentarii favorabile, concursuri cat mai multe si multe vizite.

  3. ladyandreea spune:

    Si am uitat sa va spun, e superba pisica. A cui este?

  4. ioana spune:

    chiar ca sunteti simpatici :D:D:D LA MULTI ANI!

  5. […] mai multe detalii intrati aici Comments RSS feed LikeBe the first to like this […]

  6. deea spune:

    La multi ani!

  7. Claudiu spune:

    Super noua rubrica!

    La multi ani! 😀

  8. OanaMaria spune:

    La multi ani!!! Si sper sa pot spune acest lucru multi ani de acum incolo!!!

  9. Marya. spune:

    Vreau sa va zic si eu la multi ani, si sa ne auzim in continuare prin intermediul blogului cu cele mai noi vesti in materie de carti.
    Foarte faina noua rubrica si concursul este si mai si 😀

  10. Geanina spune:

    La multi ani !! Sunt superbe noile carti , mi-au furat ochii se numea sarah si tentatia 🙂 Interesanta noua rubrica .

  11. Alex spune:

    Multumim tuturor pentru urari si aprecieri!
    Ne bucuram ca va place noua rubrica, sincer, ne-a facut o groaza de emotii.

  12. Cristina spune:

    La multi ani! Pai cu asta putem sa incepem prin a comenta la acest post. Sper sa ne auzim in continuare de acum incolo si la a doua aniversare si la a treia….si tot asa!
    Ce sa zic despre acest concurs care este extraordinar 😀 Si app am o intrebare :-?. In formular scrie „Ce carti vreti sa castigati”? Putem opta pentru mai multe? 😀

  13. Danna96 spune:

    Super concursul!
    La multi ani! si la mai multe concursuri !! :)) :))

  14. […] Blogul “The search for something more” implineste un an !Alex , Andreea si Ramona ne invita la un concurs aniversar.Mai multe detalii aici. […]

  15. bianca2b spune:

    Suoer concurs!!La multi ani!!Felicitari pentru tot ce faceti !!Si…concursul e super.Am participat si eu .Am facut tot ce scria acolo.

  16. Blacky spune:

    La multi Ani si felicitari!Imi place foarte mult blogul .
    Iar despre acest concurs nu stiu ce sa spun mai multe decat: super!

  17. GoTiCfLoWeR spune:

    happy birthday!?Super noua rubrica!?

  18. ioana alexandra spune:

    in primul rand „La multi ani”!!!
    mi-a placut f mult video box-ul, sunteti f draguti:)
    am participat si eu si am o intrebare: cum veti alege castigatorii, in functie de compunere sau prin tragere la sorti?

  19. lori spune:

    La multi ani! Ma bucur ca ati realizat video box-ul;mi-ati placut foarte mult,de asemenea si frumuselul motan…Felicitari si sa continuati tot asa!

  20. ioana spune:

    La multi ani,cat mai multe impliniri va doresc si sa faceti pe toti vizitatorii de pe site fericiti,ca de obicei

  21. georgiana27 spune:

    La multi ani, bloggerilor!

    P.S. M-am inscris in concurs ca Georgy si de fapt sunt georgiana27. E vreo problema? 😀

  22. Sabinna spune:

    La multi ani!!

    Foarte dragut motanelul. M-a cucerit, desi eu am acasa 3 catei.

  23. Andra spune:

    yeeeeeey! Super concurs! La multi multi ani!

  24. mikaella15 spune:

    La multi ani!!!^_^Ce draguta-i pisicaaaaa!!!!!:*:*:*:*

  25. Miky~Crys spune:

    La Multi Ani blogului!!! N’am mai comentat de mult, nu’i asa? 😛 Dar am urmarit fiecare post. Imi place videoul. Mai ales cand Alex spune „n-am apucat sa o citesc, dar o voi citi” sau „Le-am cumparat pe ambelae si abea astept sa le citesc” :)) Oricum, mi s-au parut a fi momente simpatice in video. Andreea, esti minunata, la fel si Alex, imi place cum ati incheiat, foarte frumos. Si, vreau sa stiti ca, desi nu prea comentez la posturi, le urmaresc 🙂 V-am pupat :*

  26. Costel spune:

    FORTE TARE! O IDEE DE GENIU!Atat am de spus.

  27. Raluca spune:

    La multi ani! Super concurs!

  28. vps spune:

    La Multi Ani! Sunteti plini de idei;)

  29. Miky~Crys spune:

    Heeyy 🙂 Mi’a venit o idee. Pentru blog. Am mai scris o sugestie pentru blog in formular. Dar iata ca mi’a mai venit una 😀 Ma gandeam sa aveti pe blog o rubrica numita „Sa citim cu Tinu!”. Si sa puneti o poza cu Tinu langa o carte. Ei, si din acea carte pe langa care apare si pisicu’, transcrieti o pagina/un fragment [si scrieti de la ce pagina de unde l’ati luat, de preferat din primele pagini]. Astfel atrageti simpatia cititorilor. Vreau sa stiu daca va place ideea mea :>

  30. […] Blogul “The Search For Something More” împlineşte un an! S-a organizat un concurs aniversar. Pentru participare, apăsaţi aici. […]

  31. Evelina spune:

    Superb concurs! La mulţi ani!

  32. andreea9120 spune:

    La multi ani si felicitari pentru ceea ce faceti! 😀

    PS: Mi-a placut Video Box-ul

  33. Irina spune:

    Buna Tuturor , Un calduros La Multi Ani va doresc si in continuare sper sa aveti multi ani activi si un numar tot mai mare de vizitatori si participanti ! Va puuup pe toti :*

  34. laura8402 spune:

    La multi ani si felicitari pentru toata munca depusa pentru acest blog! Tineti-o tot asa si sunt convinsa ca veti avea succes in continuare.

  35. ByBy spune:

    La multi ani si felicitari pt munca depusa pe acest blog! :*:*

  36. maddailade spune:

    Ma bucur ca am descoperit acest blog! Pisica este adorabila<3!

  37. raluca spune:

    laa muulti ani baai >:D:D<.
    Aveti voci ciudate in video :)).

  38. Oanna spune:

    La multi ani si felicitari pentru blog. Imi place ideea noii rubrici.

  39. andreidanyels01 spune:

    La multi ani!

  40. Papy spune:

    Felicitari pentru blog si la mai multi ani in booksfera!

  41. Darkflayer spune:

    super concursul.si la multi ani pentru blog.
    cat mai multi participanti

  42. Dana spune:

    Super concurs!
    La multi multi multi ani!
    Iar felicitarile ar fi de prisos!!!!

  43. bianca spune:

    sincere felicitari ..si la multi ani >:D<

    un blog care merita citit…
    creat de niste oameni minunati ,care iubesc cartea:X

  44. Francesca spune:

    Ati inceput al doilea an al blogului in forta,cu videoboxul , care e o idee extraordinara! Felicitari pentru tot ce faceti si pentru statistici,care sunt pe masura asteptarilor!

    Ps: La multi ani si bafta in tot ce faceti. :*

  45. Andra spune:

    La muulti ani ! Sper sa fie cat mai muulti ani frumosi,plini de carti frumoase!La muulti ani si felicitari pentru intretinerea blogului !

  46. Andra spune:

    Oare s-a trimis ..inscrierea mea la concurs?

  47. Andra spune:

    Cred ca acum s-a trimis nu ?

  48. diana spune:

    interesanta noua rubrica..ff originala:X
    ps:ce draguta e pisica..sa o mai bagati in filmulete[-x:))

  49. Nicole spune:

    Ma bucur pentru blog si sper sa-l pot citi in continuare pentru un timp cat mai indelungat!
    Iar concursurile sunt superbe!Multumim!

  50. Costy spune:

    Felicitari pentru blog si tineti-o tot asa.

  51. deea spune:

    Ai primit inscrierea mea la concurs?Imi cer scuze ca am trimis-o de 2 ori,dar prima data am dat send din greseala.

  52. Timea spune:

    Felicitari pentru blog! Si la multi ani!!! Concursurile sunt superbe, tineti-o tot asa!

  53. Vero234 spune:

    La multi ani!
    Foarte interesanta idea cu video-ul ,asteptam si o recenzie.
    Tinet-i tot asa si la mai multe carti!
    PS:draguta pisica,nu stiu cum de ati convins-o sa stea atat de cuminte aproape 10 min.

  54. Ioana spune:

    La cat am intarziat, cam tarziu de ,,La multi ani!”, dar va zic oricum. Imi place video-ul si sper sa faceti cat mai multe(o idee noua pe blogurile romanesti din cate am vazut). Oricum ar fi, pisica face totul.

  55. B-Kitty spune:

    Sper ca nu e prea tarziu, dar am intrat si eu. E super tare concursul, iar partea mea preferata, e original. (^_^)

  56. B-Kitty spune:

    Ups, am uitat. Felicitari pentru anul implinit si la cat mai multi pe viitor.

  57. ioana alexandra spune:

    cand anuntati castigatorii??:D

    • Andra spune:

      asteptammmm ;x sper ca in searaa astaa :*

      • Alex spune:

        Din pacate nu o sa reusim in seara asta.S-au inscris atat de multe persoane si avem de citit compuneri+ de verificat extra entries-urile.Am facut o gramada de foi si tot nu am terminat, nu ne-am imaginat ca o sa ne ia atata timp. Oricum maine o sa aflam castigatorii sigur!
        Ne cerem scuze!

  58. Andra spune:

    Nu-i nicio problema..stati linistiti :*

  59. Evelina spune:

    Cam pe la ce ora se afiseaza castigatorii 😀 ?

  60. Evelina spune:

    Pe când trimiteţi coletele? 😀

  61. Myruna spune:

    Oh! Ador pisica. Cum o cheama? 😡

Lasă un comentariu