SARUTUL MORTII – In curand la Tritonic


Sarutul Mortii de Oana Stoica- Mujea si Andra Pavel.

Zac pe podea. Goala. Tata ma priveste. Scoate cureaua. Cainele maraie. Un doberman mare si negru. Maraie cand incerc sa ma ridic. Imi simt trupul plin de vargi. Sangele siroieste. Mama plange. O aud, dar stiu ca nu e acolo. Nu ma poate apara. Nu se poate apara nici pe sine.
Tata ranjeste. Cureaua se ridica in aer. Dobermanul maraie, parca a placere. Tata ii face semn cainelui sa sara. Ii vad coltii albi, lungi, ca doua cutite, repezindu-se spre trupul meu. Sar in picioare. Nu stiu de unde am forta. Ma doare fiecare muschi, iar trupu-mi gol pare a se rusina impotriva vointei mele.
Coltii lui sunt in fata ochilor mei. Respir. Tresar. Dar nu ma misc. Tip. Un tipat scurt. Un tipat ce-mi impinge mainile inainte. Degetele mele se infig in gatul cainelui. O putere diabolica ma face sa-mi sucesc palmele. Ii aud oasele frangandu-se. Cherlaie. Degetele mele mici strang in continuare. Coatele mi se contorsioneaza. Lovitura de gratie. Moare privindu-ma in ochi.
Las lesul sa-mi alunece. Il privesc pe tata drept in ochi.
– Loveste-ma!

Sarutul Mortii coperta

~Alex

5 comentarii la “SARUTUL MORTII – In curand la Tritonic

  1. ioana alexandra spune:

    waw ce carte!
    socanta descrierea
    totusi, mie imi plac cartiile in genu’, asa ca abia astept sa apara si sa o citesc:D

  2. bianca2b spune:

    Oana Stoica Mujea…sigur o sa o comand.Descrierea e …wow!!Super!

  3. lori spune:

    Am s-o cumpar si eu! WooW este o descriere perfecta a acestei carti! te lasa fara cuvinte!

  4. Oanna spune:

    Cartea suna foarte bine. Imi place mult descrierea, cred ca o voi comanda si eu.

Lasă un răspuns

