7 ANI


4500.JPG

A mai trecut un an. Chiar dacă nu mai suntem activi pe acest blog, el rămâne în amintirea noastră și poate și a celor care ne-au citit cândva postările.

Iată că au trecut 7 ani. De când am transformat o pasiune în ceva palpabil, de când am avut curaj și am zis să urmez provocarea scrisului, de când aceste minunate lumi de hârtie, cărțile, m-au îndemnat să le împărtășesc cu voi.

Recent, mi s-a întâmplat un lucru care m-a surprins într-un mod foarte plăcut. O persoană mi-a cerut sfaturi, fiind la început de drum cu propriul blog de cărți. Am fost fericită să văd că și această generație are sete de cunoaștere și alege cărțile ca mod de petrecere a timpului liber, într-o lume în care suntem bombardați din toate părțile de alte hobby-uri.

Sper ca în continuare să citiți, să vă bucurați de cărți și de tot ce vă oferă ele, să vă pierdeți în lumi fantastice și apoi să încercați să schimbați ceva și în lumea în care trăim. Eu cred că schimbarea începe cu individul, cu cunoașterea proprie, cu acceptarea de sine. Sunt multe rele pe care le putem lăsa să ne întunece și să ne ducă spre pierire, dar nu trebuie să le lăsăm.

Străluciți precum o piatră prețioasă, fiți delicați precum o floare de bumbac, amintiți-vă mereu de unde veniți precum scoica poate reproduce sunetul mării din care provine, nu uitați să vă apreciați frumusețea, atât interioară, cât și exterioară, luminați locurile pe care le vizitați și umpleți-le cu căldură, și, nu în ultimul rând, nu uitați de pasiunile voastre!

La mulți ani, The Search For Something More! 🙂

P.S. Și la mulți ani tuturor celor cu nume de floare!

Această intrare a fost publicată în Fără categorie.

Un comentariu la “7 ANI

Lasă un comentariu