Cărți citite în 2013


Această postare reprezintă anul 2013 pentru noi în materie de cărţi. Suntem nemulţumiţi că nu am citit mai multe, dar totuși mândri de ceea ce am reuşit să citim şi anul acesta, chiar dacă este mult mai puţin faţă de anul trecut. Acestea sunt cărțile noastre:

Andreea

  1. Divergent de Veronica Roth
  2. Magia de Rhonda Byrne*
  3. The Perks of Being a Wallflower de Stephen Chbosky
  4. Nono de Renata Carageani
  5. Touching the Surface de Kimberly Sabatini
  6. Jurnalul meu trăsnit de Keri Smith
  7. Lolita de Vladimir Nabokov*
  8. To Kill a Mockingbird de Harper Lee*
  9. Jurnalul Annei Frank
  10. Jocul cu mărgele de sticlă de Herman Hesse
  11. Predestinare de P.C. & Kristin Cast
  12. Calul de razboi de Michael Morpurgo
  13. Băiatul cu pijamale în dungi de John Boyne
  14. Alice în Țara Minunilor de Lewis Carroll
  15. Spărgătorul de nuci de E.T.A. Hoffmann

Alex

  1. Divergent de Veronica Roth
  2. Moarte Subită de J.K. Rowling
  3. Ramașițele zilei de Kazuo Ishiguro
  4. Misterul Placebo de  Patrick Lemoine*
  5. Uneori, sub clar de lună de Heather Davis
  6. Circul Nopții de Erin Morgenstern
  7. The Fault In Our Stars de John Green
  8. Chemarea Îngerului de Guillaume Musso
  9. Oceanul de la capătul aleii de Neil Gaiman
  10. Singurătatea numerelor prime de Paolo Giordano
  11. Omul în căutarea sensului vieții de Victor E. Frankl
  12. O zi din șapte de Lauren Oliver
  13. Concert în memoria unui înger de Eric-Emmanuel Schmitt
  14. Exerciții de echilibru de Tudor Chirilă*
  15. Dewey de Vicki Myron*
  16. Love’s Executioner and Other Tales of Psychotherapy de Irvin Yalom*
  17. Ce ne spunem când nu ne vorbim de Chris Simion

“*” – Cărţile pe care le-am marcat cu steluţă nu le-am terminat de citit din diferite motive.

Pentru curioşi sau noi vizitatori, aici găsiţi bilanţul nostru din 2012. :D

3 comentarii la “Cărți citite în 2013

  1. Sunt putine, dar bune. Am citit si eu cateva carti din aceste 2 liste si pot spune ca mi-au placut mult.

  2. […] curioşi sau noi vizitatori, aici găsiţi bilanţul nostru din […]

Lasă un comentariu