6 ANI


6 ANI.JPG

Azi am făcut această poză. Poză ce reprezintă un început de apus la un sfârșit de zi. 9 aprilie 2016.

În ultima jumătate de oră din această zi, mă găsesc scriind aceste rânduri. Situația mă găsește cu un program foarte încărcat, weekend fiind. Cu toate acestea, știu că dintre tot ce aș putea să fac, să scriu acest articol e lucrul pe care mi-l doresc cel mai mult. Și pe care probabil îl voi regreta dacă nu o voi face.

Simt că scriu contra cronometru. Vreau să îl public înainte să intru în altă zi. Vreau să mai apuc să scriu ceva azi pe acest blog, așa cum am scris pe 9 aprilie în ultimii 5 ani de zile. Și azi se fac 6. E o minune viața pe acest Pământ, dar, totodată, de fiecare dată când mă gândesc la această trecere a timpului, mă apucă o nostalgie teribilă.

În ultima oră, am citit 1 AN. Apoi 2 ANI. Și apoi 3 ANI. Și apoi 4 ANI. Și apoi 5 ANI. Și mi-au produs o emoție așa specială aceste 5 postări, incapsulări ale unui timp trecut, încât nu mă pot abține să nu o scriu și pe a 6-a. Și uite că tocmai o fac.

Simt că mă învârt în jurul cozii. Cuvintele se adună, dar parcă nu zic nimic. De fapt, ce vreau să zic este MULȚUMESC. Mulțumesc tuturor celor care au vizitat vreodată acest blog, celor care dacă aud acest nume își aduc aminte ”Aaa..da, parcă îi țin minte. Făceau concursuri frumoase.” Sau orice altceva.

Și cei care stau în dubii, oricine citește această postare, vă recomand din tot sufletul să vă faceți un blog. Sau dacă nu un blog, atunci o altă metodă prin care să vă puteți exprima. Sunt atât de multe acum.

E în permanență nevoie de voci noi. Voci unice. Care să exprime frumosul din viața asta. Care să evidențieze acel ceva mai mult.

Eu, unul, vă promit că niciodată nu voi înceta să caut acel ceva, esența, să fac lumea mai bună prin toate mijloacele de care dispun. Și nici tu, cel care citește, nu ar trebui să te oprești. Pentru că, plecând de la doi oameni care au creat acest blog, împreună, la nivel de perspectivă mai înaltă, toți suntem împreună. Aici și acum. Și de noi depinde totul. De fiecare în parte.

2.JPG

Pentru a șasea oară și la cât mai multe, La mulți ani The Search For Something More!

 

 

Această intrare a fost publicată în Fără categorie.

2 comentarii la “6 ANI

  1. bookysme spune:

    6 ani chiar sunt ceva. La multi ani!🙂

Lasă un răspuns

