Ce vrei să te faci când vei fi mare?


760

Cea mai întâlnită întrebare pe care mi-o amintesc de când eram mică este aceasta: Ce vrei să te faci când vei fi mare? Adevărul e că atunci îmi plăcea la nebunie să răspund pentru că nu realizam ce însemna “mare”(nu că acum sunt mult mai luminată în privința asta). Și din această cauză găseam mereu raspunsuri unul mai nebunesc decât altul, cum ar fi vrăjitoare. Totuși am crescut, am avut alternative la care am renunțat pe parcurs și am ales un drum care nu știu sigur unde mă va duce, dar pe care sper că voi fi fericită.

Răspunsul la întrebare încă nu îl știu, vreau să cred că viața îmi va oferi oportunități la care eu nici nu m-am gândit, mă va surprinde în mod plăcut. Câteva sfaturi pe care ți le-aș oferi ca de la o necunoscătoare la altul ar fi următoarele:

  1. Nu te lăsa influențat de părerile celorlalți. Te rog ascultă-le cu atenție și cântărește-le foarte bine, dar nu face ceva dacă nu crezi cu adevărat că poți și că ți se potrivește.
  2. Nu lua în considerare doar partea financiară. Știu că are o importanță destul de mare, dar gândește-te în felul următor: Vei fi mai fericit dacă ai foarte mulți bani, dar nu te bucuri de ceea ce faci zilnic? Până la urmă contează mai mult să faci ceea ce îți place, dacă o faci cum trebuie vor veni și banii.
  3. Dacă ai o idee pe care consideri că merită să o pui în practică atunci fă-o! E foarte important să începi chiar dacă nu ai totul pus la punct, resursele vor apărea în timp, oamenii își vor arăta interesul.
  4. Înconjoară-te de oameni care au un vis și care lucrează în fiecare zi la îndeplinirea lui. Aceștia îți vor da motivația necesară să muncești și tu pentru visul tău.

Care este visul tău și ce ai făcut azi pentru a fi mai aproape de îndeplinirea lui?

Lasă un răspuns

