Închide cartea, deschide ușa


OLD WAYS won’t open NEW DOORS. Cred că despre asta este vorba în 2015, dacă chiar vrei să schimbi ceva. Să faci lucrurile diferit, să adopți o nouă perspectivă, să-ți ștergi ochelarii pentru o viziune mai clară.

Pentru că adevărul este că 2015 nu este un blank slate. Poate că ai închis cartea anului 2014, dar lucrurile nerezolvate, obiceiurile negative te vor urmări și în noul an. De fapt, au intrat cu tine în noul an. Entuziasmul tău iluzoriu de nou început le-a făcut să se ascundă, dar în adâncul tău chiar și tu știi că este doar o scurtă perioadă de timp până când își vor face din nou apariția. Pentru că problemele nu dispar dacă le ignori. Ele dispar dacă le înfrunți și le găsești o soluție creativă de rezolvare.

Azi m-a lovit acest aspect și am realizat că de fapt nu s-a schimbat nimic. Sunt tot eu. S-a schimbat doar o cifră. În loc de 4 pun 5. Și încă nici cu asta nu m-am obișnuit. De cele mai multe ori încă scriu 2014 când mă aflu de fapt în 2015. Și asta arată ignoranța mea față de tot amalgamul de probleme pe care l-am cărat cu mine în 2015. Și l-am cărat în adevăratul sens al cuvântului. Pentru că de abia azi am realizat cât de greu este. Magia începutului de an l-a făcut să pară atât de ușor și acum stau să mă întreb. Doar nu am creat asta în doar 13 zile? Normal că nu. Este cel creat în 2014 și dacă nu îmi fac timp să sortez, să elimin și să mă descotorosesc de ce mă trage în jos, nu voi putea să zbor în 2015. Deși aripile mele sunt pregătite, ce le cer eu este prea mult. Așa că îmi amân zborul. Și sper că dacă și tu ești în aceeași situație ca mine, să ai curajul să începi să faci ordine în ce ai luat cu tine din 2014. Pentru că acele lucruri se țin ca scaiul de tine. Trebuie să te oprești, să-l iei pe fiecare în parte și să-l arunci.

Momentul nu poate fi mai potrivit decât acum. Chiar nu e deloc târziu. E perfect. E început de an, e ianuarie și asta ar trebui să facem cu toții, să lăsăm 2014-le în urmă cu adevărat. Sună mai ușor decât este, dar nu e imposibil. Iar dacă vrei să realizezi ce ți-ai propus pe 2015, mai întâi trebuie să faci asta. În ordinea asta. Fii tu atipic. Descotorosește-te de lucrurile pe care le-ai luat cu tine din 2014, apoi fă-ți rezoluțiile pentru 2015. Chiar dacă acest lucru se va întâmpla în februarie sau martie. Și nu uita că nu ești singur, eu sunt împreună cu tine. Îți promit că vei avea rezultate de 10 ori mai bune dacă faci lucrurile în această manieră. Și vei vedea și cât de mulți vor eșua în toate visele lor mărețe pe 2015. Pentru că atunci când pe lângă sacul greu acumulat în 2014, mai torni și în 2015, oricât de puternic ai fi, o să cedezi. Și o să-ți rupi aripile. Și tot 2015-le o să ți le repari. Și se mai scurge un an. Dar TU, cel care citește asta, nu vei proceda așa. Vei proceda corect. Și anul 2015 va fi cel mai bun an de până acum. Anul 2015 va fi anul NOSTRU.

Povestea vieții tale este alcătuită din cărți: 2013, 2014..2015. Ce ai făcut în trecut influențează prezentul, iar ce faci în prezent influențează viitorul. Vindecă-ți trecutul și dă totul prezentului. Îi vei face un mare și frumos cadou viitorului. Și ține minte că viața poate fi ce ți se întâmplă sau poate fi ce faci tu să se întâmple. Tu ai stiloul în mână. Nu-ți mai lăsa mâna să scrie după un plan mental prestabilit. Tu deții controlul!

Schimbă, vindecă, iubește!

Lasă un răspuns

