Andreea’s wall of inspiration


Cu toții avem ceva care ne inspiră, ceva care nu vorbește cu noi, ci cu ceva din sufletul nostru, adânc îngropat, care de-abia așteaptă să iasă la suprafață. Noi avem puterea de a face orice ne propunem, absolut orice, dacă avem îndeajuns de multă credință și muncim pentru a ne îndeplini visele.

Totuși, nu întotdeauna conștientizăm acest lucru și avem nevoie de ceva ca să ne reamintească. Desigur că prietenii sunt mereu gata să te bată la cap dacă o iei pe căi greșite, părinții la fel, dar parcă atunci când știi că tu ești cel care iți reamintește te simți altfel, mai responsabil.

10731021_667400833378278_5070434400353645659_n

Inspirată fiind de draga mea Lilly Singh (Superwoman),  am adunat de-a lungul a câtorva săptămâni imagini cu tot felul de citate sau lucruri care pe mine mă ajută numai când le privesc. După ce le-am scos la imprimantă, le-am tăiat și le-am sortat, am început încet-încet să construiesc peretele inspirației.

Centrul este ocupat de fericire, pentru că aceasta este starea principală a mea. Indiferent de situație,  încerc să găsesc motive să fiu fericită, altfel nu văd cum aș putea să supraviețuiesc fără să fiu copleșită. Îndemnul cu  “No more zero days” îmi reamintește să fiu întotdeauna conștientă de timpul pe care îl am la dispoziție într-o zi și că trebuie folosit cu cap. Îmi place mult imaginea cu “Love like crazy” pentru că mă îndeamnă să iubesc fără limită, în plus “Like crazy” e filmul meu de dragoste preferat. O altă imagine care mă inspiră foarte mult este cea cu “Leave people better than you found them”. Trebuie să încercăm măcar, dacă nu și să reușim, să schimbăm în bine lumea, să vedem binele în oameni și să-l încurajăm. De cele mai multe ori oamenii au o concepție greșită pentru că nici nu dau șansa oamenilor să-și arate adevăratul potențial. Dacă vom crede ce e mai rău, asta vor arăta cei din jur, dacă însă îi tratăm cu respect și bunătate, asta vor transmite înapoi.

Fiecare imagine este specială și are un loc aparte pentru mine. Fiecare reprezintă o latură a aceleași persoane, o căutare a ceva mai mult, un impuls către frumos. Sper că îți place acest wall of inspiration, de ce nu poate faci unul chiar tu! Te vei trezi în fiecare dimineață alături de îndemne care să te inspire pentru întreaga zi.

Nu uita că ești mai curajos decât crezi, mai puternic decât pari și mai inteligent decât crezi!

2 comentarii la “Andreea’s wall of inspiration

  1. Anca spune:

    An nou frumos și la mai multe postări pozitive ca aceasta!🙂

Lasă un răspuns

