Tu ești o prioritate în viața ta?


DSC_0217

Sună paradoxal, nu? Cum adică să nu fii o prioritate în viața ta? De fapt, mulți dintre noi se pun pe locul 2, 3, 4 și acordă mult mai multă atenție altor lucruri, insignifiante pe lângă cel mai de preț – PROPRIA PERSOANĂ. Știi că persoana cu care petreci cel mai mult timp este cu TINE? Sună banal, dar așa este. Așa că ar trebui să începi să te cunoști mai bine, să îți acorzi mai multă atenție și importanță, să fii mai egoist. Dar acesta este un egoism benefic. Mereu găsește timp pentru lucrurile care te fac fericit, lucrurile care te fac să simți că trăiești.

“Anul acesta m-a învățat că singurătatea mea are mai mult de a face cu mine decât cu oricine altcineva. Momentul în care voi fi și mă voi simți cel mai singur va fi când nu voi mai avea puterea să mă iubesc.“

La rândul meu, la vârsta de 19 ani, cred că cel mai important lucru pe care l-am învățat a fost să mă iubesc mai mult. Am realizat că merit mai mult și că nimeni în afară de mine nu o să-mi ofere acel „mai mult”. Că eu sunt singurul responsabil de fericirea mea. Încetați să mai așteptați să primiți totul de la alți oameni. Oamenii o să vă ofere rareori ceea ce vreți voi și de multe ori nici nu o să știe. Pentru că numai tu știi ce vrei cu adevărat. Vrei să fii fericit? Fii. E atât de simplu. Totul e o alegere a ta. Ori🙂 ori😦. Nu-ți pune niciodată fericirea în mâinile altor persoane. O să o scape. De fiecare dată. Și destrămarea ei se va materializa în nefericirea ta. Pentru că i-ai înmânat-o altuia. Așa cum ești responsabil de atâtea lucruri și fericirea necesită responsabilitate din partea ta. Și încă una destul de mare.

Eu luna aceasta mi-am dorit o petrecere aniversară. Am vrut să am un tort frumos, pe care să scrie vârsta pe care am împlinit-o. Am vrut să am multe baloane. Să alerg printre ele. Să fac poze și să imortalizez momentul. Să mă distrez și să se distreze și alții alături de mine. Să simt că trăiesc. Am vrut să-mi sărbătoresc propria existență. Propria naștere de acum 20 de ani. Totul ar fi rămas la stadiu de idee, de dorință dacă nu aș fi acționat. Am decis să nu mai îmi las petrecerea în mâinile altor persoane.  Desigur că aș fi fost dezamăgit dacă nu s-ar fi întâmplat. Dar poate că persoanele de la care eu mă așteptam să acționeze, nici nu bănuiau că eu vreau o petrecere. Așa că am zis să mă scutesc de un nou regret. Să acționez. Să trec de la idee la faptă.

Aceste rânduri sunt scrise la două zile de la petrecere. De la frumoasa mea petrecere de 20 de ani. Unica petrecere de 20 de ani. Care ar fi putut sau nu să aibă loc. Din fericire pentru suflețelul meu, a avut loc. Și a fost fantastică. Tu ce îți dorești, dar aștepți de la alții să-ți ofere? Te rog, nu mai aștepta. Fă. Pentru că poți și singur. Am încredere că poți și singur. Și dacă am reușit să transmit ceva prin acest articol, acela este mesajul că nu ești niciodată singur. Ești cu tine. Și asta înseamnă totul.

One comment on “Tu ești o prioritate în viața ta?

  1. […] Am schimbat prefixul. Am fost la București într-un weekend în care m-am simțit foarte bine și am reușit să fac destul de multe: m-am dus la o conferință de dezvoltare personală, la Gaudeamus, la film și era mai mai să pierd trenul datorită taxi-urilor din capitală. Aa..și să nu uit, mi-am luat bilet la Balul Bobocilor, am plătit și pentru rezervarea mesei și nu m-am mai dus. Se mai întâmplă.. […]

Lasă un răspuns

