O clipă


DSCN5292

 

Se spune că imortalizarea momentelor prin fotografie te face să apreciezi mai mult viața. Ți se pare uneori că ai o viață lungă de trăit și mult timp care cere să fie umplut. Nu e deloc așa. Ai o viață foarte scurtă! Extrem de scurtă! Nici ziua de mâine nu este garantată. Nici ora următoare. Știu că pare că dramatizez situația, dar vreau să accentuez cruda realitate. Azi ești, mâine poți să nu mai fii. Așa că bucură-te de acest dar unic ce ți-a fost dat, apreciază-l și conștientizează-l la adevărata sa valoare.

Azi am realizat că iubesc viața. Îmi iubesc viața. E departe de a fi perfectă, dar e viața mea. E cadoul meu. Uitându-mă la alte cadouri, ambalajul este mult mai frumos, dar oare bănuiesc eu măcar ce se află în interior? Să apreciezi ceva după aspect indică superficialitate. Să crezi numai ce vezi sugerează ignoranța. Este atâta magie în lumea asta, atât de mult frumos…doar dacă ne-am mai ascuți simțurile. Dacă ne-am fixa ochii nu pe ceea ce putem vedea, poate fi demonstrat și e palpabil, ci pe nevăzut, pe mister, pe neimaginat. Să ieșim din profan și să mai intrăm și în sacru. Să mai lăsăm să ne fie luminate trupurile întunecate. Să vedem mai clar. Pentru că ceea ce se poate vedea e temporar, iar nevăzutul este etern. Să ne îngrijim mai mult de suflet decât de trup. Mai mult de frumos decât de urât. Mai mult de bine decît de rău. Mai mult de noi. Să ne iubim mai mult. Pentru că suntem frumoși. Și mulți nu văd acest lucru. Nu văd cât sunt de frumoși. Tu care citești aceste rânduri să știi că ești frumos. Să știi că viața se scurge într-o clipă și tu s-ar putea să o ratezi. Apreciază viața. Apreciază-te mai mult pe tine. Dacă nu tu, atunci cine? Dacă sunt și alții care o fac atunci ești norocos. Dar în primul rând tu. Ai încredere în tine și în darul vieții tale. Crezi că ai timp. Dar nu ai. Ai doar o clipă. Și deja..a început să se scurgă.

DSCN5293

Lasă un răspuns

