Fără griji și fără loc


DSC_0001

Astăzi am avut o experiență neplăcută care s-a transformat într-una plăcută și am decis să o împărtășesc cu voi. Vrând să mă întorc acasă de la București, am ajuns cu vreo jumătate de oră înainte de plecare cu gandul să-mi iau bilet. Bineînțeles că era o coadă imensă, dar nu asta era problema că mă obișnuisem de data trecută. Aștept eu frumușel la coadă, deja mai erau vreo zece minute până pleca trenul. Cer bilet, dau banii, când casierița zâmbind îmi zice: “Vă dau bilet, dar fără loc.” Am rămas puțin șocată, doamna aștepta să vadă dacă mai vreau sau nu. Îngaim eu ceva acolo, îmi dă biletul și aud în spatele meu încă vreo doi oameni plângăndu-se de coadă și de faptul că nici măcar nu o să prindă loc. Am plecat grăbită spre linia 13.

În tren era infernal. Oameni cu bagaje se plimbau disperați să-și gasească loc pe unde apucă. Mulți stăteau între vagoane, pe scări, zici că nu suntem în secolul 21. Totuși, ca prin minune, gasesc un loc, întreb dacă e liber și mă așez. Nu la mult timp vine persoana care era presupusă să stea pe acel loc. Mă ridic jenată, evident, cu gandul să-l las să stea pe locul acela. Dar, surpriză, îmi zice să stau, ca facem cu schimbul. Și culmea a fost că nu a mai vrut să stea, între timp s-a eliberat un loc pe care l-a ocupat el și uite așa până acasă am moțăit pe locul altcuiva.

Ce am învățat: există oameni care nu se gandesc la alți oameni (de exemplu, cei care puteau să mai pună un vagon la tren dacă au văzut că sunt prea mulți călători) și opusul celor de mai sus, pentru care soarta face în așa fel încât să le întoarcă favorul. Sfatul meu este să fiți întotdeauna din categoria a doua de oameni.

Pentru că datorită acestor oameni, chiar și România mai are speranță.

Nu uitați să apăsați butonul de like sau share și să ne urmăriți în continuare blogul pentru că eu postez articole noi în fiecare luni și vineri! Stay inspired!

Lasă un răspuns

