Despre un om frumos


49bcf4b04a9cf64a539653e85e4949be

Pentru că fiecare dintre noi are nevoie de inspirație și de modele în viață, astăzi am ales să îți vorbesc despre unul dintre modelele mele. Ea este Lilly Singh aka. Superwoman și face videoclipuri pe Youtube. Stilul ei nonconformist, sincer și plin de veselie este ce m-a captivat. Deși majoritatea videoclipurilor ei sunt amuzante și satirizează diferite aspecte ale vieții, există și unele care te fac să te ridici de pe scaun și să aplici sfaturile ei.

Pe lângă Youtube, Lilly a lansat un cântec numit #LEH și a avut un mic rol în filmul Dr. Cabbie, cu Kunal Nayyar (Raj din The Big Bang Theory) în rolul principal.

Cele mai importante 5 lucruri pe care le-am învățat urmărind-o pe Superwoman sunt următoarele:

  1. Să vezi zi de zi mesaje inspiraționale chiar ajută! De exemplu, înainte de bac eu mi-am scos la imprimantă diferite mesaje de acest gen pe care le-am pus pe un pinboard și care mă încurajau atunci când simțeam că nu mai pot. Încearcă și tu, chiar funcționează!
  2. Nu trebuie să pui accent atât de mult pe părerea celorlalți! De fiecare dată când o văd în fața camerei, făcând fețe sau pur și simplu zicând lucruri care nimeni nu le-ar zice practic pentru 4 milioane de oameni, ei bine, mă inspiră. Este atât de sinceră și plină de energie încât îți transmite și ție.
  3. Pentru a ajunge la visul tău trebuie să muncești! Deși ea a urmat psihologia la universitatea York și a cheltuit foarte mulți bani, a ales să-și urmeze visul și a devenit youtuber. Visul ei este să-i facă pe oameni fericiți și mi se pare demn de lauda.
  4. Niciodată să nu uiți să fii copilăros! Are 26 de ani, azi împliniți, și doarme cu doi unicorni pe care îi cheamă Skittles. Cât de drăguț, nu?
  5. Fii mereu pozitiv și zâmbește! Nu contează că ai avut o zi proastă, nu contează că vremea de afară e urâtă, nu contează nimic în afară de faptul că tu trăiești și că ai potențialul de a face lucruri mărețe dacă vrei asta cu adevărat. Și oricum, ai o singură viață, măcar să o trăiești cu zambetul pe buze!

Dacă vreți să urmăriți și alte videoclipuri ale ei, aici este canalul ei principal, iar aici cel de vloguri pe care le face zilnic. La mulți ani, Lilly, pentru cea de-a 26 aniversare!

Nu uitați să apăsați butonul de like sau share și să ne urmăriți în continuare blogul pentru că eu postez articole noi în fiecare luni și vineri! Stay inspired!

Lasă un răspuns

