Ce îți face plăcere + Provocare


DSCN4910

Citind cartea „Mai mult cu mai puțin” de Leo Bababuta, privirea mi s-a fixat asupra acestor cuvinte “Ce vă face plăcere?” și așa mi-a venit ideea acestui articol. Putem fi mai fericiți decât suntem. Merităm să fim mai fericiți. Aristotel spune că scopul nostru în viață este fericirea. Cunoști fericirea și relaxarea în acele câteva zile pe an, zile de vacanță, de concediu – fiecare în funcție de vârsta pe care o are. Crezi că e suficient? Desigur că nu. Și tu simți asta. De ce să aștepți un an pentru vacanță și în restul timpului să fii trist, enervat, stresat? Încearcă să faci în fiecare zi câteva lucruri care îți creează plăcere, care te aduc în starea de bine pe care o ai și în vacanță. Gândește-te la ce îți place, la persoanele cu care îți place să îți petreci timpul și la lucrurile și activitățile care te binedispun. Cele de jos sunt câteva din lucrurile care îmi fac mie plăcere.

Îmi face plăcere să:

  • Ascult muzică
  • Mă plimb cu bicicleta
  • Citesc
  • Scriu
  • Fiu productiv
  • Mă uit la seriale și la filme
  • Surprind prin poze momentele frumoase ale vieții
  • Ofer sfaturi
  • Empatizez
  • Râd
  • Fiu recunoscător
  • Beau ceai
  • Miros vanilia
  • Ajut și să fac oameni fericiți
  • Înot
  • Mă joc board games
  • Mă bucur de darul acestei vieți
  • Admir răsăritul și apusul

Provocare: Te provoc să îți realizezi propria listă cu ceea ce îți place să faci și în fiecare zi să alegi trei activități de acolo și să le săvârșești. Începe de azi! Lasă în comentarii cele trei lucruri pe care ți le-ai propus să la faci astăzi, sunt curios ce anume te face fericit! Lista poate fi extinsă în permanență, sigur o să descoperi și lucruri noi care îți fac plăcere.

 Vei fi mai fericit. Vei vedea că te poți bucura de bine chiar și cînd îți este mai greu. Vei zâmbi mai mult. Te vei alătura puținilor oameni pe care îi vezi pe stradă și zâmbesc și nu înțelegeai de ce. Bucură-te de viață! Fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume. Așa cum spune și Viktor E.Frankl în cartea sa “Omul în căutarea sensului vieții” – “lumea se găsește într-o stare rea, dar aceasta va deveni încă și mai rea dacă fiecare dintre noi nu va da tot ce poate mai bun”.

P.S Acesta este primul dintr-o serie de articole motivaționale care vor urma pe viitor pe blog, sperăm să vă placă această nouă inițiativă și să fiți alături de noi în continuare.

One comment on “Ce îți face plăcere + Provocare

  1. […] pe blog un nou proiect: The Search For Something Motivational. Primul articol îl puteți citi aici. De atunci, am scris în fiecare săptămână câte un articol, atât eu cât și Andreea, și […]

Lasă un răspuns

