Ediții de colecție


Știu că aspectul nu contează și că nu ar trebui să judecăm o carte după copertă, dar uneori e tare frumos să ai toate cărțile preferate la aceeași înălțime, îmbrăcate în coperți din carton sau piele. Nu numai că arată superb, dar cărțile rezistă mai mult. De aceea, eu sunt înnebunită după cărțile de acest gen! După părerea mea, colecția de clasici de la Barnes and Noble sunt pe primul loc. Sunt de asemenea și colecții românești care ies din tipare cum ar fi Rao Clasic sau Adevărul, care au titluri foarte bune la un preț accesibil.

Mai jos sunt cateva exemple de colecții mi-nu-na-te!

Colecția Barnes and Noble

Colecția Penguin

Colecția  SF & Fantasy de la Harper Voyager


Colecția Rao Clasic

coperta_2843_big-tile

 

Ce părere aveți despre colecții și care sunt preferatele voastre? Comentați mai jos!

4 comentarii la “Ediții de colecție

  1. cafebiblioart spune:

    Si eu prefer sa am toate cartile la fel. Urasc ce au facut la Adevarul cand au tot schimbat cotorul. Cel mai mult imi place Penguin.

  2. Eghoista spune:

    preferatele mele sunt cele de la penguin, sper sa achizitionez cat mai multe carti😀

  3. rosia_lady spune:

    Imi place foarte mult colectia de la Penguin si Barnes and Noble

  4. Simona Husaru spune:

    Îmi plac ediţiile de colecţie însă prefer şi diversitatea.😀 Spre exemplu, colecţia Penguin are copertele + cotoarele diferite însă au ceva în comun.😀

Lasă un răspuns

