Colecția de cărți „Harry Potter” cu ziarul Libertatea!


Începând cu data de 24 Octombrie cei de la ziarul Libertatea ne fac o surpriza noua, iubitorilor de carti, și  ofera colecția „Harry Potter” împreună cu ziarul, în fiecare zi de joi!

hp

  • Harry Potter și Piatra Filozofală                – 24 octombrie
  • Harry Potter și Camera Secretelor           – 31 octombrie
  • Harry Potter și Prizonierul din Azkaban  – 7 noiembrie
  • Harry Potter și Pocalul de Foc                    – 14 noiembrie
  • Harry Potter și Ordinul Phoenix                 – 21 noiembrie
  • Harry Potter și Printul Semipur                  – 28 noiembrie
  • Harry Potter și Talismanele Morții             – 5 decembrie

 

Pret ziar + carte : 18.99 lei!

Ce părere aveți?😀

11 comments on “Colecția de cărți „Harry Potter” cu ziarul Libertatea!

  1. mi-ai facut ziua mai buna, sunt fericita si am sa incerc sa nu le raez 18ron/ Serios/….

  2. bogdan spune:

    Foarte tare colectia. Abia o asteptam si noi!

  3. Tudor spune:

    Colecti Harry Potter sunt filmele/cartile mele favorite!
    Deabia astept!!!

  4. Diana spune:

    Cu toate că am mai citit seria, nu pot să trec cu vederea asemenea ofertă. Vă mulţumesc!

  5. Didi spune:

    Urmatorul numar va fi tot 18,99 lei ?

  6. yukiblack spune:

    Genial oameni buni. Vă iubesc🙂

  7. ioana spune:

    Buna , nu am fost atenta si am ratat nr 1, pt ca am aflat de colectie dupa, si eu si inca 2 prietene ale mele, deci nu stiu cum pot dacomanda de 3 nr 1… imi puteti lasa o adresa sau ceva….Multumesc mult !!

    • Andreea spune:

      Nu cred ca ai cum sa le cumperi decat daca apar toate si apoi se pun in vanzare la pretul de ziar+carte. Poti sa incerci sa cauti si in hypermarketuri, cum ar fi Carrefour. Sper sa-ti fie de folos!😀

Lasă un răspuns

