Câștigători concurs „18 ANI”


Andreea:

În primul rând, vă mulțumesc pentru toate urările și bineînțeles pentru participare la acest concurs! Încercăm să găsim timp și pentru acest blog care ne este foarte drag, însă uneori prioritățile ne sunt impuse.

Despre experiența mea de la 18 ani pot să zic doua lucruri: așteptată și neașteptat. Am așteptat foarte mult ziua în care în sfârșit voi deveni majoră, voi putea să fac școala de șoferi…voi deveni „adult”. Neașteptat a fost să văd atâția oameni strânși la un loc pentru mine, pe care îi iubesc într-o mai mică sau mai mare măsură, care s-au distrat alături de mine și care au contribuit la fericirea mea. Fără să-mi dau seama până acum, am creat relații de durată cu oameni extraordinari, am creat acele amintiri de care vom râde când vom fi bătrâni.

Cele mai importante lucruri pe care trebuie să le știi la vârsta de 18 ani cred că sunt faptul că te poți baza pe familie, pe prieteni, pe colegi, pe oameni în general, pentru că nu ești singur pe lumea asta și că trebuie să încerci să devii cât mai interesant, să citești, să te bucuri de lucrurile simple, pentru că vei trăi cu tine toată viața! Începând de acum poți avea o altă viață, ai puterea să faci orice! Dacă nu faci cât ești tânăr, atunci când?

Alex:

Despre experienţa mea de 18 ani nu am să vă spun prea multe, ci doar o să punctez esenţialul. Fiind o persoană care nu prea şi-a sărbătorit ziua de naştere în mod festiv cum o fac alţii prin petreceri şi altele, de 18 ani am zis clar că organizez şi eu ceva. Şi nu a fost ceva mare sau pompos, dar au fost exact persoanele care au trebuit să fie. Pentru mine, mica mea petrecere de 18 ani a fost perfectă, intr-un cuvânt. „Totul a fost perfect”, continuam să-mi spun în gând în timp ce mă străduiam să adorm după ce s-a terminat. Au fost surprize extrem de plăcute şi întreaga seară şi noapte a fost o veselie şi o încercare de a ne distra cât mai mult. Ideea este că nu eu am făcut-o să fie în acest fel prin organizare sau altele, ci invitaţii mei, colegi deosebiţi care chiar au vrut să-mi arate cât de frumos e totul, cât contează o perspectivă pozitivă. Abia în acel moment am constatat cu un oarecare şoc că am colegi care mă îndrăgesc şi mă iubesc. Precum toate, a trecut foarte repede.

Dar important este să se întâmple. De aceea, sfatul meu pentru voi toţi este să vă faceţi majoratul. Mai restrâns, cu mai mulţi, fiecare după posibilităţi, nu rataţi ca această vârstă să treacă nesărbătorită corespunzător. Pentru că fiecare dintre noi merităm, sunt sigur de asta. Să fim fericiţi, să avem o amintire frumoasă de la 18 ani. În fond, ce ne rămâne la final dacă nu amintirile?

Sperăm că v-au plăcut experiențele noastre și vă invităm să citiți și experiențele celor două câștigătoare, cât şi a celorlalţi participanţi de la secțiunea de comentarii, câștigătoarele fiind:

Gavriluţ Roxana

Toderoiu Simona

Le rugăm să ne trimită pe mail (thesearchforsmthmore @yahoo,com) adresa lor completă și cartea pe care și-o aleg.

Felicitări tuturor pentru participare, vă așteptăm și la următoarele concursuri!

2 comments on “Câștigători concurs „18 ANI”

  1. Simona spune:

    Multumesc frumos pentru premiu!!

  2. Gavrilut Roxana spune:

    Nu conteaza ce carte primesc!! Ma bucur ca am castigat🙂

Lasă un răspuns

