CONCURS „18 ANI” *Încheiat*


Astăzi, partenera mea de blog – Andreea, împlineşte frumoasa vârstă de 18 ani. Şi m-am gândit să sărbătorim acest lucru printr-un concurs fiindcă, în fond, ea închide ciclul de împlinire a acestei vârste pe blog.

Ce trebuie să faceţi:

1)      Să ne spuneţi ceva despre vârsta de 18 ani. Orice care să ne inspire pe amândoi care am atins “numărul legal”. Puteţi să ne povestiţi experienţa voastră de 18 ani sau cum vă imaginaţi că va fi/ v-ar plăcea să fie. Sau puteţi să ne oferiţi un citat care înglobează perfect vârsta, o melodie (dar nu Vama Veche – 18 ani! :)) ), o carte specifică de ce nu, orice vă trece prin minte că s-ar potrivi acestei teme. Vrem să ne surprindeţi şi să ascultăm/vedem perspectiva voastră.

2)      Să daţi like la pagina de Facebook a blogului.

3)   Spread the word pe blogurile voastre, la prieteni etc. Chiar suntem curioşi şi entuziasmaţi să vedem cât mai multe păreri, idei, experienţe şi sigur va fi foarte interesant pentru voi să le aflaţi apoi. Dacă nu o să vă folosească deja, nu mai aveţi oricum mult. Haideţi să facem cu toţii o „sferă” a vieţii la 18 ani. La afişarea câştigătorilor, vă vom povesti şi noi despre experienţele noastre proprii de împlinire a vârstei de 18 ani, împreună cu ale câştigătorilor şi a tuturor celorlalţi participanţi.

c18

Desemnarea câştigătorilor: Cele două răspunsuri care ne impresionează cel mai mult vor câştiga cele două cărţi puse în joc: Când eşti vrăjitoare de Carolyn MacCullough şi Reacţie în lanţ, Chimie perfectă#3 de Simone Elkeles.

Durata: 3- 19 septembrie 2013, urmând ca pe 20 septembrie să afişăm câştigatorii şi să vedem ce a ieşit şi ce poveste intitulată “18 ani” am reuşit să întreţesem cu toţii.

De nelipsit:

Mulţumim sponsorului acestui concurs, editura Leda!

şi

La mulţi ani, Andreea!!!

24 comentarii la “CONCURS „18 ANI” *Încheiat*

  1. paunaoana spune:

    !8 ani.O varsta critica.De ce?Pentru ca toti spun ca la 18 ani esti matur,stii ce vrei in viata,dar pentru unii nu e asa.unii nu au primit petreceri cadou de ziua lor,le-au dat lacrimile pe melodia Vamei la petrecerea altora si au plans in perna seara,tarziu de ziua lor.La 18 ani unii nu au simtit nicio schimbare.La 18 ani jumatate ceva s-a produs au inceput sa gandeasca altfel si sa devina constienti ca soarta lor,restul vietii lor depinde de deciziile lor.Suntem suma deciziilor noastre,asa ca decide singur pentru tine si alege ce e mai bun din viata si din experienta altora pentru tine.18 ani,varsta la care marile iubiri se pot transforma in tragedii grecesti sau intr-un „da” imens spus la primirea unui inel ascuns intr-o cutie cu baloane,intr-un mic balon albastru.La 18 ani parintii te pot lua in serios sau in ras.Tu alegi cum le vorbesti si daca mai ai de gand sa faci tot ce zic ei.La 18 ani poti chiar sa planuiesti sa pleci d-acas’ cu un strain doar pentru a vedea tari straine si interioruri de alte dormitoare.Poti face ce vrei.Un numar in buletin iti da toata puterea de care ai nevoie.Lumea e a ta!Te poti urca in tren sa mergi in Saint Petersburg,sa dansezi pe gheata cu pinguinii in Islanda,sa canti pe strazi in Londra sau la metrou in Paris,poti face facultatea in celalalt colt al tarii doar sa fi singur,tu cu ideile tale,sa dormi cat vrei,sa mananci cand vrei,sa fi liber.Acum poti face ce vrei,asa ca gandeste-te din timp ce vrei sa faci in restul vietii tale.Mult noroc,succes in orice iti propui si iubire pentru ca fara iubire orice suflet poate deveni gol si sterp,orice palat poate deveni inchisoare.

    Ai grija ce-ti alegi! Unele alegeri sunt pentru vesnicie si nu poti reface un regret ca-n Being Erica.

    ps: nu uita: scopul vietii e fericirea si fericirea sta-n iubire,de orice fel.

    fb: pauna oana
    https://twitter.com/nastya96218208/status/374881109252644864

  2. Nu stiu daca am reusit sa public acel comentariu, imi spune ca nu o pot face, dar oricum..mi-am pierdut acele cuvinte, dar La multi ani Andreea

  3. […] Pe blogul The Search For Something More Blog am găsit un concurs foarte interesant, mai ales că şi eu voi face 18 ani peste câteva zile. Dacă vreţi să participaţi, intraţi AICI. […]

  4. Mari spune:

    Mai sunt 3 zile pana voi face si eu 18 ani, si nu stiu daca sa ma bucur sau nu. La 18 ani incep viata ca si adult, cu toate responsabilitatile, grijile si problemele pe care le implica aceasta. Este momentul in care perioada copilariei si a adolescentei se termina, in care incepi sa iti asumi faptele pe care le faci si sa raspunzi de ele. Cu toate acestea varsta de 18 ani are si parti bune (si daca vrei sa le privesti pe cele de pana acum ca fiind negative). Incepand de acum vei avea mai multa libertate, este momentul sa te distrezi cat de mult poti pentru ca este o perioada foarte frumoasa pe care nu o vei avea prea mult timp. Pe de o parte sunt trista de ceea ce las in urma, dar in acelasi timp sunt nerabdatoare si curioasa cu privire la ce va urma. Voi termina clasa a 12-a, voi pleca la facultate, majoritatea lucrurilor se vor schimba: ma voi indeparta de prietenii de acum si doar prieteniile cu adevarat bine sudate vor mai rezista. Voi cunoaste persoane noi si poate ca nu toata lumea va mai fi la fel de buna si voi incepe sa cunosc si rautatea din oameni. Aceasta este varsta la care trebuie sa te bucuri de tinerete, de libertate si putinul timp fara griji pe care il vei mai avea. Chiar sunt curioasa de ce va urma si sper sa profit cat mai mult de aceasta perioada!
    La multi ani Andreea!:)
    Aici am dat share pe blogul meu: http://myblogmworld.wordpress.com/2013/09/04/concurs-18-ani/ si am dat like si la pagina de facebook a blogului, dar nu stiu cum sa demonstrez asta.

  5. Simona Husaru spune:

    La mulţi ani, Andreea!! Să ai parte numai de lucruri frumoase, sănătate şi fericire!😀
    Succes participanţilor!

  6. Xoxo Miky ♥ spune:

    1. Ehee, mai am un an şi ceva până atunci, dar clar nu vreauuuu! Nu pentru că n-ar fi o vârstă minunată, ci doar pentru că nu vreau să îmbătrânesc.😦 Dar cu siguranţă va fi un an minunat. Îmi imaginez această vârsta ca fiind acea vârsta în care termini liceul, în care dai bac-ul (prost exemplu), în care arunci cu pălăriile (îmi scapă numele acum) de absolvire şi în care îmbraci robele, fiind mândru că ai terminat liceul. Este anul în care dai de permis, nebun după o maşină (Mercedes, normal), anul în care urli pe plajă la mare, anul în care eşti cu prietenii peste tot, anul în care priveşti răsăritul cu ei, anul în care faci tot ce poţi pentru că eşti destul de matur (părinţii ăştia). Este anul în care priveşti înapoi spre copilăria ta şi-ţi aminteşti de tot ce-a fost, anul în care devii nostalgic pentru că ştii că nimic din ce-a fost nu se mai întoarce şi e trist. E anul în care totul se schimbă la tine, anul în care totul e mai frumos şi mai roz şi mai, mai, mai…. OF! Aţi înţeles, da?
    Ziceai de o melodie.. păi dacă Vama ai propus-o tu, cred că mie-mi rămâne Claudia Ionaş-Astăzi fac 18 ani (e populară, nu accesaţi repede linkul :)) sau Copilul de Aur- Am făcut 18 ani (e manea, nu vă grăbiţi nici aici). Nu serios, Vama e puterea, n-am altă melodie. Carte? Nici d-asta n-am. Chimie perfectă 1 aducea puţin aşa cu vârsta asta, da’ numa’ puţin.
    2. Am dat like-ul cu numărul 100 (*feeling proud*) :))
    3. Am dat Reblog pe blogul meu Xoxo Miky.

    Şi-am scris commul ăsta cu melodia 18 ani a Vamei pe fundal, pentru care vă mulţumesc. Ştiţi că iubesc Vama? Nu? Aţi aflat acum. La mullllllţi ani, Andreea!! Să te bucuri de cei mai frumoşi 18 ani!! Şi tu, Alex!

  7. Alex spune:

    Răspunsurile pentru concurs pe care le-aţi lăsat în comentarii le voi aproba pe 12 septembrie în ideea corectitudinii – ca să nu se lase alţii inspiraţi de ceea ce aţi scris voi. Sper că şi voi, participanţii, sunteţi de acord cu această decizie.🙂

  8. Dan spune:

    La mulţi ani şi toţi frumoşi ! Să te găsească viaţa la fel de dornică de a-ţi sărbători fiecare aniversare într-un mod inedit, ieşit din tipare. Cât despre concurs, nu pot participa fiindcă :
    a) a trecut prea mult timp de-atunci şi nu îmi amintesc prea mare lucru ceea ce însemnă că este foarte posibil să mă fi îmbătat mangă ceea ce în nici un caz nu vă sfătuiesc să faceţi şi
    b) nu am şi nu-mi voi face-n veci un cont de Facebook. C-aşa eu, mai cu moţ !😆

  9. Blair Waldorf spune:

    18 ani.Mai am 1 an si cateva luni dar simt ca ceva se va rupe atunci.Cred in treaba cu „copilul din tine va ramane mereu cu tine” dar dupa ce atingi numarul asta „magic” simti ca te-ai rupt efectiv de copilarie.Nu stiu,ma intristez dar ma si bucur cand ma gandesc ca in sfarsit voi putea conduce singura si o sa ma mut cu cea mai buna prietena e mea dar hai sa fim seriosi,asta nu se va intampla :))La 18 ani voi fi cu un pas mai aproape de facultate,voi putea in sfarist sa ma mut in Suedia si sa plec din tara.Sper sa intalnesc acolo persoane care vor merita atentia si iubirea mea,dar mai ales prietenia si desigur,va voi tine la curent pe blogul meu.
    Well,la multi ani din partea tizei tale Andreea,sa fii fericita si sa te bucuri de fiecare an care ti se alatura pe parcursul acestei vieti uimitoare ale carei clipe nu trebuie irosite,ci traite cat mai frumos cu cei pe care ii iubesti si te iubesc.La multi ani! :*

  10. Blair Waldorf spune:

    Reblogged this on Lost in Wonderland and commented:
    Un super concurs se anunta aici!

  11. aurescu spune:

    Pai..”La multi ani, Andreea!” Hm..la 18 ani; pai la 18 ani eram ocupat asa ca voi, e o varsta la care conteaza fiecare decizie, fiecare pas. Dar voi sunteti deja pe un drum ok, deci nu aveti nevoie de foarte multe sfaturi. Fiecare varsta are specificul ei, de la 18-25, inseamna „Schimbare”.

  12. Simona spune:

    Nume Facebook: Simona Simo
    Link Share FB: https://www.facebook.com/simona.simo.5623293/posts/1415764061976811
    Si acum sa va povestesc experienta mea de la 18 ani.Sper sa va placa.
    Cand am implinit 18 ani,parintii mei m-au lasat sa-mi cumpar un bilet de avion spre Paris si m-am dus singura in speranta de a constientiza cum este adevarata viata cand esti departe de casa,de tara.Spatamana aceea am trait o viata printre straini.Dar trebuie sa recunosc,Parisul a fost pur si simplu superb.Turnul Eiffel,magazinele Louis Vuitton si Yves Saint Laurent,in care desigur doar m-am uitat,Arcul de Triumf,Champs-Élysées au fost doar cateva dintre elementele perfectiunii care mi-au facut vacanta de neuitat.Cafenelele vechi de pe Champs-Élysées impanzite cu articole de moda despre Coco Chanel intregeau atmosfera anilor ’50.Magazinele de moda care au scris istoria Parisului au avut si ele o contributie la realizarea perfectiunii vacantei,incantandu-mi privirile.A fost pur si simplu superb sa urc in Turnul Eiffel si sa vad capitala atat de celebra acum,Bucurestiul,adoptand si el numele orasului care a consacrat lumea modei si de ce nu,lumea intreaga.Aceasta este partea frumoasa,magnifica.Partea mai putin placuta este existenta printre straini.As putea spune ca francezii sunt niste oameni reci,care te trateaza cu indiferenta daca esti un strain si care se uita foarte urat la tine daca nu vorbesti limba lor materna.Franceza.Am incercat prima data sa vorbesc in engleza cu ei pentru a nu da gres,dar am inceput usor,usor sa vorbesc franceza.Pur si simplu ma enervau dialectele lor care te mai incurca uneori in vorbire.Care e a fost experienta mea? O viata printre straini nu e deloc usoara,mai ales cand ai implinit 18 ani si probabil te gandesti daca sa dai la o facultate aici,in Romania,sau sa pleci afara,gandindu-te la un viitor mai bun pentru tine.
    Fiind roman intr-o tara straina nu este deloc un lucru usor,pentru ca toata lumea stie cum este privita din-afara Romania.Dar,poate cu chiu,cu vai,te acomodezi.Deci,experienta mea a fost pentru mine una venita la timp.Pentru ca m-am hotarat ca vreau sa studiez in tara mea,unde sunt privita normal si nu ca pe o ciudata intr-o tara straina,in care se vorbeste o limba straina si cu o alta cultura decat a Romaniei,cea cu care am fost obisnuita.
    A fost o experienta dura,pentru ca inca la 18 ani,desi atunci este varsta cand devii major,esti inca crud,incepi sa iei viata in maini,prin terminarea liceului,inscrierea la o facultate buna.Pentru mine,a fost o etapa decisiva,pentru ca printre straini pur si simplu ma pierdeam.La 18 ani,singura la Paris.La mii si mii de kilometri distanta de familia mea.

  13. RRoxana spune:

    La mulți, mulți ani, Andreea!😀

  14. Andreea Ilie spune:

    Share fb: https://www.facebook.com/ilie.andreea.583/posts/603233869719974

    Nu prea am chiar multe de spus despre experienta mea la 18 ani, deoarece i-am implinit de-abia acum vreo 3 luni pe la inceputul verii si nu s-au intamplat atat de multe lucruri care sa imi ramana intiparite pe veci in memorie. Desi e doar inceputul acestei varste frumoase, sper ca o sa fie un an de neuitat, mai ales ca acum sunt in ultimul an de liceu si bac-ul imi bate la usa. Poate alte persoane care deja au trecut de acest prag, au mai multe de dezvaluit.
    Toata lumea intreaba „Cum te simti la 18 ani?” sau „Cum e la 18 ani?” si de cele mai multe ori nimeni nu stie ce sa raspunda sau spun ca se simt la fel ca la 16-17 ani cu 1-2 ani mai in varsta sau ca nu simt nicio schimbare deocamdata.
    Odata cu aceasta varsta vin si alte responsabilitati, trebuie sa raspundem de deciziile pe care le luam fie ele bune sau rele, toti vor sa dea de carnet si vor masina etc,
    Cam asta e tot ce am avut de spus! 😀

  15. Gavrilut Roxana spune:

    Voi incepe cu un citat din Mark Twain: “Viata ar fi infinit mai fericita daca ne-am naste la varsta de 80 de ani si ne-am apropia treptat de cea de 18 ani.”
    Din pacate nu stiu inca bucuria de a avea 18 ani, dar as putea sa ma consider ca as avea aceasta varsta…
    Cum ar fi??
    Deci sa presupunem ca azi implinesc 18 ani…
    Simt un magnet inexistent in tot trupul. Un gand, o idee, un tel ma macina! Ce o fi?? Echilibrul nu mai e echilibru, a aparut o distorsiune intre mine, persoana vie si cea neverosimila, uriasa incapere a inimii mele. Ma misc! Daa! Reusesc sa fac primii pasi ai drumului cu spini pe care incep sa-l parcurg E dureros! Nu pot percepe lumea. Nu mai simt nimic! Nici un glonte nu mi-ar putea strapunge pielea, in epiderma careia se gasesc pacatele mele, miile de pacate care se adapostesc, care nu-mi dau voie sa respir!! Asta e concluzia la care am ajuns dupa ce, in prealabil, am supravietuit intr-o minciuna. Universul particulelor mele are o miscare haotica ce nu-mi inspira decat neliniste si groaza absurditatii napustite spre o lume aievea. De ce acum, la 18 ani, ma infrigurezca gandul parasirii trupului de odinioara? Nu as vrea ca nimeni sa-mi cunoasca interiorul, un adevarat intrus al pacatelor mele surghiunite ininfern.
    Ma amestec cu alti atomi si ajung in sanctuarul infinit al neimplinirilor mele. Sunt multe si totusi foarte putine. Vointa imi lipseste sau taria de caracter? Cineva incepe sa imparta creierul cu mine!! Constiinta, poate, devine mai sensibila. Devine majora!!
    Asta as simti eu daca as avea 18 ani!! La multi ani, Andreea! Sa ai parte numai de fericire! Bafta concurentilor🙂

    • Gavrilut Roxana spune:

      Da!! Si am uitat… o carte buna, pe care am citit-o acum cativa ani, dar care m-a impresionat e Elevul Dima dintr-a saptea, de Mihail Drumes. O recomand cu placere!🙂 Si o melodie, sper sa iti placa

      !!

  16. Gavrilut Roxana spune:

    Cine a castigat ??

Lasă un răspuns

