Bunheads


Bunheads is a wonderful series that we are very proud to have aired. The series had amazing storytelling, the most talented cast and a passionate and loyal fan base. Recognizing all of this, we took extra time to try and find ways to bring the series back for another season, but in the end it simply wasn’t possible.  We wish the cast and crew the best in their future endeavors,” stated an ABC Family spokesperson.

Deși nu mi-am dat seama până acum, îmi va fi dor de Bunheads. Îmi va fi dor de toate momentele amuzante dintre Sasha, Boo, Ginny, Melanie și îndrumătoarele lor, Fanny și Michelle, îmi va fi dor de dansurile lor pline de culoare și de problemele lor zilnice. Ceea ce m-a determinat să urmăresc în continuare acest serial a fost faptul că, spre deosebire de alte seriale, acesta înfățișează niște persoane normale, cu defecte și calități, care au probleme, dar care trec peste ele cu zâmbetul pe buze și își găsesc în cele din urmă fericirea. Episoadele îmbină foarte bine drama și momentele comice, glumele fiind de bun gust, uneori atât de bun că nici nu le înțelegi cu adevărat!

18 episoade frumoase, pline de viață! Mai mult de atât nu pot să vă zic, decât să urmăriți cu ochii voștri și să simțiți cu inimile voastre!

Și după ce vă uitați, citiți opiniile mele scrise pe TvBlog începând cu primul episod, aici!

“When I think about what I was doing when I was 16… holy moley.”

“So, no one wants to do me, or your floors.”

„The studio looks so weird like this. All dusty and forgotten. Scary. Like it’s haunted. Haunted by the ghosts of little girls screaming from being maced.”

„People told me daughters were harder. I just thought it was because they could get pregnant.”

“And when your heart is completely broken forever, you get to do whatever you want, no matter how crazy it seems to the woman who was his wife for 24 hours.“

“Every moment you waste in your life is a sin”

“Sometimes it’s better not to say anything. Sometimes maybe you just need to do something”

Pentru că sfârșitul a fost destul de neplăcut, atât pentru fani, cât și pentru actori, câteva dintre balerine s-au adunat și au pus cap la cap un dans minunat, care să marcheze un adio către fanii serialului.

As a thanks to „everyone who came to play in our sandbox”!

2 comments on “Bunheads

  1. Alex spune:

    Vai, ce frumos! Chiar nu stiam de acest farewell dance si a fost chiar foarte emotionant si frumos din partea lor. Cine mai face asta, sa le multumeasca fanilor ca de la suflet la suflet?

  2. Inca nu am terminat de vazut tot serialul, dar imi place mult, e doza mea de voie buna. Si cand ma gandesc ca am decis sa ma uit la Bunheads doar pentru ca o stiam pe actrita ce o interpreteaza pe Fanny din Gilmore’s girl (un serial pe care ti-l recomand, eu am savurat fiecare episod)

Lasă un răspuns

