Câștigători concurs brăduț din cărți


Nu vă mai ținem pe jar, câștigătorii sunt următorii:

1. Lucky Lucky

brad

2. Major Ciprian

3. Silvia Burciu

SL370323

4. Toderoiu Andreea

fg

5. Katherine

6. Teodora Nistor

7. Bianca

8. Andreea Puf

9. Alecsa All

10. Ioana97

Mulțumim din suflet tuturor participanților care au reușit sa facă niște brăduți superbi din cărți și ne pare rău că nu putem să vă premiem pe toți! Cei care au câștigat au primit deja mail, așa că cu cât răspundeți mai repede, cu atât noi putem expedia cărțile într-un timp cât mai scurt.

Mulțumim sponsorului nostru, Leda! 

14 comentarii la “Câștigători concurs brăduț din cărți

  1. Smiling Miss spune:

    Doamne, Doamne!!
    Mulțumesc mult echipei blogului The Search For Something More!:X:X

    Mi-ați făcut ziua mai frumoasă! Toate cele bune vă doresc și eu!
    Pupici!:*

  2. Lucky spune:

    Va multumesc mult de tot!
    Sper ca ati primit e-mailul meu!

    Un an nou fericit!

  3. bia spune:

    multumim mult si scuze daca v-am sacait cu nerabdarea noastra :*

  4. katherine585 spune:

    Multumesc mult pentru premiu!

  5. bia spune:

    pe al meu l-ati primit?

  6. Felicitari castigatorilor !

  7. Gabriela spune:

    Felicitări!
    Ce au câștigat norocoșii?🙂

  8. Smiling Miss spune:

    A ajuns „Spulberă-mă”. Vă mulțumesc încă o dată!:*

Lasă un răspuns

