La mulți ani, 2013!


new-year-greeting-card-20

2012. Un an plin din toate punctele de vedere. Un an în care am crescut, am evoluat, ne-am deșteptat cum zic profesorii. Am căpătat mai multă experiență în ceea ce privește lectura și blogging-ul, am adus un plus de bucurie cititorilor noștri prin diferitele concursuri organizate, ceea ce s-a vazut și prin creșterea vizualizărilor de la 120.000 la 226.000, ceea ce este mai mult decât ne așteptam. Cea mai aglomerată zi a fost 24 noiembrie cu 4,288 de vizualizari, cele mai populare postări fiind Carți romantice cu Libertatea pentru femei în aprilieDe veghe în lanul de secară de J.D.Salinger2 ANICarti romantice cu Libertatea pentru femei in martie și Jurnalul unui puşti#5, Adevărul gol-goluţ de Jeff Kinney la Gaudeamus 2012. Am avut vizitatori din 90 de țări, cei mai mulți din Romania, Moldova și Grecia! Cea mai comentată postare a fost cea de 2 ANI, având 201 comentarii.

Deși am citit mai puțin ca anul trecut, au fost niște cărți superbe care au meritat. Le mulțumim din suflet sponsorilor noștri, fără de care nu ar mai fi posibile concursurile noastre . Le dorim un An Nou plin de cărți noi și vânzări cât mai mari!

Cititorilor noștri le dorim să ne urmărească în continuare, să câștige la cât mai multe concursuri, să aibă timp pentru toate cărțile pe care vor să le citească și să fie înconjurați numai de iubire! 😉

Păstrăm nota de anul trecut, cu câteva schimbări, și facem acest survey din mai multe domenii. Eu sunt cu roșu, Alex cu albastru. Sperăm  să vă placă și nu uitați că mai sunt 99 de zile până la aniversarea de…3 ani!

top-books-that-i-have-read-in-2012-blog-post

Cărți

1. Care a fost cea mai bună carte pe care ai citit-o în 2012?

a redȘovăire de Maggie Stiefvater. Pentru că această carte este continuarea unei serii pe care eu pur și simplu o iubesc și povestea este superbă!

a blue The perks of being a wallflower de Stephen Chbosky. Mi-a venit greu să mă decid care este cea mai bună carte citită, dar până la urmă voi rămâne la aceasta pentru că mi-a schimbat perspectiva asupra vieții.

2. Care a fost cartea care te-a dezamăgit/ai fi vrut să-ți placă mai mult în 2012?

a red Cartea Viitorului de Cecelia Ahern. Pentru că nu mi-a îndeplinit așteptările pe care le aveam atunci când am început cartea.

a blue P.S. Te iubesc de Cecelia Ahern.

3. Care a fost cea mai surprinzătoare (într-un mod bun) carte?

a redCincizeci de umbre întunecate ale lui Grey. Pentru că la început nu puteam să-mi închipui ce poate face o carte să fie atât de populară și după ce am citit-o am înțeles și mi-a plăcut.

 a blueCele 13 motive de Jay Asher.

4. Care este cartea pe care o recomanzi cel mai mult din 2012?

a red Recomand din tot sufletul Și dacă e adevărat… de Marc Levy. E o carte care trece de limitele imaginației, te uimește și te atrage. Citiți-o și îmi spuneți părerea după aceea.

a blue Secretul de Rhonda Byrne.

5. Care a fost cea mai bună serie pe care ai descoperit-o în 2012?

a red Urâții de Scott Westerfeld. O serie excepțională care te învață atât de multe lucruri prin aventurile prin care trece Tally Youngblood și prietenii ei.

a blue Divergent de Veronica Roth.

6. Care au fost autorii cei mai buni pe care i-ai descoperit în 2012?

a red Marc Levy – are un stil de a scrie foarte lin, povestea curge; Scott Westerfeld – îmi place cum scrie și îmbină foarte bine narațiunea și descrierea; Eric-Emmanuel Schmitt.

 a blueEric-Emmanuel Schmitt, F. Scott Fitzgerald,  J.D. Salinger, Jay Asher, Oscar Wilde, Rhonda Byrne.

7. Care a fost cea mai bună carte care era de un gen diferit?

 a redO carte de psihologie – Emoții date pe față de Paul Ekman. Foarte interesantă!

a blue Magia de Rhonda Byrne.

8. Care a fost cea mai captivantă carte din 2012?

 a redUmbra Nopții de Andrea Cremer – pur și simplu nu am putut să o las din mână.

 a blueÎnainte să adorm de S.J Watson

9. Care a fost cartea pe care ai așteptat-o cel mai mult în 2012?

a redAm spus și anul trecut, Urâții de Scott Westerfeld.

a blue Moarte subită de J.K. Rowling.

10. Cea mai frumoasă copertă din 2012?

a red

 

a blue 

11. Personajul de neuitat în 2012? 

a red Oscar din cartea Oscar și Tanti Roz de Eric-Emmanuel Schmitt. Un băiețel care m-a învățat niște lucruri extraordinare.

a blue Oscar din cartea Oscar și Tanti Roz de Eric-Emmanuel Schmitt pentru că e cea mai recent citită și acel mic băiețel o să-mi rămână mereu în minte, dar nu pot să nu-l menționez și pe Holden Caulfield, adolescentul tuturor generațiilor.

12. Care a fost cartea cel mai frumos scrisă din 2012?

a red Mi-a placut mult Bufnița de Carl Hiaasen. Chiar dacă am cam depășit vârsta la care ar fi trebuit să o citesc, a fost o lectură ușoară și foarte comică.

 a blue Portretul lui Dorian Grey de Oscar Wilde.

13. Care a fost cartea care a avut un impact mare asupra ta în 2012? 

a red Oscar și Tanti Roz de Eric-Emmanuel Schmitt. Chiar dacă am citit-o la sfărșitul anului, tot a fost una dintre cele mai bune!

 a blue The perks of being a wallflower de Stephen Chbosky.

14. Care a fost cartea pe care nu-ți vine să crezi că ai așteptat până în 2012 ca s-o citești? 

a red Legaturi de familie de Danielle Steel. O aveam de mai demult, dar mi-am ocupat timpul cu altele.

 a blue Secretul de Rhonda Byrne.

2013

Blogging

1. Care a fost recenzia ta preferată din 2012?

a red Cele cinci secrete ale vieții fericite de John Izzo.

 a blue The perks of being a wallflower de Stephen Chbosky.

2. Cel mai frumos moment de blogging în 2012?

a red Aniversarea a 2 ani împreună.

 a blue Momentul împlinirii 2 ANI de activitate în blogosferă.

3. O carte pe care n-ai apucat să o citești în 2012, dar va fi o prioritate în 2013?

a red Magia de Rhonda Byrne, A 16-a Luna de Kami Garcia & Margaret Stohl precum și multe multe altele.

a blue Moarte Subită de J.K. Rowling.

4. Cea mai așteptată carte în 2013?

a red Moştenirea Familiei Van Alen – Sange Albastru, vol. 4.

 a blue Pushing the Limits de Katie McGarry și Beautiful Disaster de Jamie McGuire.

5. Un lucru pe care vrei să-l realizezi sau faci în materie de blogging/citit în 2013?

a red 

a blue Aș vrea să facem mai multe Video-Box-uri și să-mi îmbunătațesc rapiditatea cititului.

Series/Movies

1. Cel mai bun serial nou care l-ai început în 2012?

a red Arrow.

a blue 666 Park Avenue.

2. Cel mai bun serial văzut in 2012?

a red Lost.

a blue Once Upon A Time.

3. Cel mai frumos serial terminat în 2012?

a red One Tree Hill și Gossip Girl.

a blue One Tree Hill și Desperate Housewives.

4. Cel mai frumos cuplu dintr-un serial?

a red La fel ca Alex. 😀

a blue Nathan și Haley din One Tree Hill.

5. Un film care te-a marcat în 2012?

a red Like Crazy.

a blue Restless.

6. Un film apărut în 2012 pe care îl recomanzi?

a red Ice Age 4: Continental Drift sau Jocurile Foamei.

a blue Hunger Games.

7. Cel mai frumos cuplu dintr-un film văzut în 2012?

a red Anna și Jacob din Like Crazy – un cuplu care te învață să iubești cu adevărat.

 a blueAnnabel si Enoch din Restless – ne arată inocenta lor cât și puritatea primei lor iubiri.

8. Care e cuplul cel mai frumos dintr-o carte/serie de cărți?

a red Pentru mine, la momentul acesta cel mai frumos cuplu este Sam și Grace din seria Lupii din Mercy Falls.

a blue Emma Morley și Dexter Mayhew din O zi de David Nicholls.

Și o melodie pentru  seara asta:

LA MULȚI ANI!

Happy-New-Year-2013-Cartoon-HD-Wallpaper-1080x675

5 comentarii la “La mulți ani, 2013!

  1. bianca spune:

    foarte frumoasa selectia bravo si la multi multi ani de viata si bloging:***

  2. Crisu spune:

    LAAAAAAAAA MUUULTIII ANI ANDREEA SI ALEX :**********

  3. TheoRyaMarya spune:

    O.o am notat, ati citit prea multe carti bune! 🙂 app, cum e cu concursul cu bradut?

Lasă un răspuns

