Un Altfel de Brad de Crăciun + CONCURS


UPDATE: Azi afişăm câştigătorii!

Bună! Ce mai faceţi voi? Cum e în vacanţă? Dacă acum câteva zile aş fi zis că încă nu am intrat în spiritul sărbătorilor, acum chiar simt magia care înconjoară atmosfera, mai ales că a început să şi ningă cu fulgi mari şi frumoşi. Dar să trecem la subiectul acestei postări. Nu ştiu câţi dintre voi au brad în cameră, dar eu nu am mai avut niciodată până acum brad în cameră…până anul acesta. Anul acesta am decis să-mi fac propriul meu brad personalizat şi uitaţi ce a ieşit.

brad1

*

DSCN0572

**

DSCN0576

***

DSCN0581

Nu am timp din păcate să scriu mai multe, dar ce vreau să menţionez este că mi-a făcut o plăcere nemaipomenită să creez acest brad din…să zicem 75-80% din cărţile mele. Am ţinut neaparat ca această postare să fie pe blog înainte de Crăciun.

CONCURS: Oricine doreşte să facă un astfel de brad, câştigă garantat o carte din partea blogului The Search For Something More. Fie îmi trimiteţi poza pe adresa blogului, fie faceţi o postare pe blogul personal şi îmi lăsaţi un comentariu cu link la această postare. Cum doriţi voi!

Eu vă urez Crăciun Fericit alături de cei dragi şi în special de familie şi noi ne mai auzim cu siguranţă până la sfârşitul anului! Anul acesta, singurul lucru pe care mi-l doresc cu adevărat de la bunul Moş Crăciun este să fiu fericit.

Crăciun Fericit încă o dată!

Şi închei cu două melodii de Crăciun care îmi plac foarte mult:

şi

43 comentarii la “Un Altfel de Brad de Crăciun + CONCURS

  1. Lexy spune:

    Foarte frumos bradul! Eu nu stiu daca as avea suficienta rabdare sa il fac 🙂
    Sarbatori fericite!

  2. B-Kitty spune:

    Am facut si eu unul acum, dar nu am foarte multe carti cu mine si a iesit mic si ciudat. :))

  3. B-Kitty spune:

    ps: ţi-a ieşit super tare! 😀

  4. bookish girl spune:

    Frumos bradul, am facut si eu unul mai micut in dormitor.

  5. Katherine spune:

    Am facut si eu unul :)) Cred ca este cat jumatate din al tau
    http://fansvampirebooks.blogspot.ro/2012/12/oh-christmas-tree.html

  6. Anca spune:

    Ce tare!! Trebuie sa fac si eu asta! :>

  7. TheoRyaMarya spune:

    Buna!!! Uite si bradutul meu, e ceva mai micut si nu am pus instalatie, dar i-am pus globulete si beteala, e bine? http://justmejustforever.wordpress.com/2012/12/23/braduuuut/

    Foarte draguta ideea, a fost amuzant!

  8. Alecsa All spune:

    Cat de frumoasa este ideea. Imi place bradutul taau. Cat dureaza concursul?
    Sarbatori fericite! >:D<

  9. paunaoana spune:

    o sa fac chiar in seara asta bradutul si abia astept sa-l pozez.mi-l pun pe desktop:x sarbatori fericite.

  10. Teo spune:

    Vreau sa va trimit si eu cateva poze cu bradul meu din carti :). Care este e-mailul blogului?

  11. bianca spune:

    vreau si eu sa fac un brad asa si mai ales acum ca e si un concurs se mai poate sa ma inscriu ?

  12. bianca spune:

    din pacate nu gasesc adresa blogului asa ca las aici linkul : http://quietreadin.blogspot.ro/2012/12/brad-de-craciun.html

  13. Patty spune:

    E super bradutul din carti. Ai avut o idee foarte originala. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi! >:d<

  14. Simona Husaru spune:

    Ce frumos e bradul din carti 😀 Inalt de tot :)) Sa vedem cat de mare o sa fie la anul :)) Succes participantilor >:D<

  15. bianca spune:

    app si eu iti urez Craciun fericit si multumim pt concurs. o intrebare toti care fac bradut primesc cate o carte ?

  16. ioana alexandra spune:

    wow este asolut superb!!! felicitari!!
    de curiozitate, cat ti-a luat sa-l faci??
    am sa incerc si eu si am sa va trimit poze

  17. alexa spune:

    Exact asta am facut si eu inainte sa imi impodobesc bradu. Dar al tau e mult mai frumos. Eu am si mai putine carti.

  18. gata am trimis si eu bradutul meu 🙂 cam micut ce-i drept

  19. DarkSun spune:

    „Marele” meu brad, nu radeți, abia am inceput colecția de cărți:

  20. lunateca spune:

    m.facebook.com/photo.php?fbid=397974656943922&id=100001941744781&set=a.191591624248894.46311.100001941744781&relevant_count=1&refid=17&_ft_=fbid.397974666943921
    asta e bradul meu, desi e cam grasut

  21. sabryy9ems spune:

    Hei, am postat si eu pe blogul meu bradul! 🙂
    http://www.justfantasybooksadis.blogspot.ro/2012/12/baby-its-christmassss.html

    Imi place mult al tau ❤

  22. Cipryan spune:

    Am trimis si eu pe mail , sper ca ati primit 😉
    Multumim pentru aceasta sansa.

  23. bianca spune:

    cand anunti castigatori ?

  24. Smiling Miss spune:

    Când afișați câștigătorii?
    Să nu mă înțelegeți greșit, puteți să-i puneți în oricând, doar că aș vrea să știu ziua.
    Sper să nu vă supărați.
    O zi frumoasă în continuare!:)

  25. paunaoana spune:

    deci,castigatorii?

Lasă un răspuns

