Quotes to remember (1)


Ce avem noi aici? O nouă rubrică, de  ceva timp cerută de mulţi dintre voi. În această rubrică vom prezenta numai citate din cărţi, citate memorabile, care fie ne-au încântat inima fie ne-au amuzat. Prima carte din care am „cules” citate este romanul „De veghe în lanul de secară” de J.D.Salinger. Lucrul care ne bucură foarte tare este faptul că recenzia acestei cărţii este cea mai căutată online dintre toate recenziile făcute până acum pe blogul The Search For Something More!😀

1) “Şi dacă vreţi cu adevărat să aflaţi ce şi cum, presupun c-o să vreţi să ştiţi din capul locului unde m-am născut, cam ce copilărie nasoală am avut, cît de ocupaţi erau ai mei pînă să mă facă, toate aiurelile gen David Copperfield, dar, ca s-o zic pe-aia dreaptă, n-am nici un chef să intru-n chestii de-astea. Unu, că mă plictisesc, şi doi, că părinţii mei ar face două hemoragii de persoană dacă povestesc ceva mai intim despre ei.”

2) “Ce găgăuţă am fost.”

3) „Să banănăi pe aici.”

4) „Aproape de fiecare dată când cineva îmi face un cadou, cadoul sfârşeşte prin a-mi provoca tristeţe.”

5) „Femeile mă omoară pur şi simplu. Nu c-aş fi vreun obsedat sexual sau ceva, nu, deşi n-aş putea spune că îmi lipsesc înclinaţiile.”

6) „Dar când e vorba de mame, nu poţi să bagi niciodată mâna-n foc. Toate sînt lejer sărite.”

7) „-Nu cred ca sîntem într-un vagon de fumători.

-Nu-i nimic. Putem să fumăm până încep să ţipe la noi.”

8) “Aveam chef să dau un ţâr cuiva.”

9) “Dacă urăsc o chestie, e să mă bag în pat când nu sînt nici măcar obosit.”

10) “Asta-i problema cu fetele. De fiecare dată când fac ceva mişto, chiar dacă nu arată cine ştie ce sau chiar dacă sunt cam tontuţe eşti pe jumătate îndrăgostit de ele şi apoi nu ştii niciodată pe ce picior stai. Fetele. Doamne, Dumnezeule. Pot să te înnebunească. Chiar pot.”

11) “ Dansai de parcă târai statuia Libertăţii după tine”

12) “A fost un mic dejun copios după standardele mele. Suc de portocale, omletă cu şuncă, pâine prăjită şi cafea. De obicei beau doar nişte suc de portocale. Mănânc cât o vrabie. Pe bune. De-aia şi sunt aşa de slăbănog. Ar fi trebuit să ţin un regim anume la care mănânci o mulţime de chestii bogate în amidon şi alte rahaturi, ca să mai pun pe mine, dar nu l-am urmat niciodată.”

13) “ Nu spuneţi nimănui nimic niciodată. Dacă o faceţi, o să înceapă să vă fie dor de toţi.”

3 comments on “Quotes to remember (1)

  1. Vero spune:

    13 e nitelus prea….true >.<

  2. Andreea :) spune:

    A 10-a cred ca e cea mai funny… :)) Nice blog..🙂

Lasă un răspuns

