Cincizeci de umbre ale lui Grey de E L James


 Înainte să citiți această recenzie sau să vă procurați cartea, va rog să aveți în vedere faptul că este o carte erotică, deci nu este recomandată copiilor!

CarteaCincizeci de umbre ale lui Grey” scrisă de E L James, a fost inițial postată pe un site dedicat fanilor Amurg, apoi lansată sub formă de e-book și, cunoscând un succes rasunător, a fost publicată și varianta tiparită. Bineînțeles că există unele asemănări cu povestea Bellei, însă cea de față este mult mai îndrăzneață.

Anastasia Steele îl cunoaște pe Christian Grey când îi ia un interviu, în locul prietenei ei, Kate. Christian Grey este un multimiliardar foarte cunoscut, incredibil de frumos, dar foarte intimidant. Anastasia, fiind retrasă și timidă, se simte atrasă de acest tânăr. După ce se mai întâlnesc de câteva ori “întâmplător”, Christian îi spune că trebuie să stea departe de el, dar pentru ea este prima oară când are sentimente atât de puternice.

Curând descoperă secretul lui Christian, pasiunea lui pentru sado-masochismul sexual și este șocată să afle că are o cameră special pentru acest lucru. Christian îi ofera un contract prin care îi arată ce înseamnă o relație cu el și care asigură confidențialitatea.

Însă Anastasia este diferită de fetele cu care a fost până acum Christian, vrea sa afle mai mult și nu se mulțumește cu o relație sexuală. Christian este de asemenea foarte diferit de ce a întâlnit Ana până acum, îi provoacă sentimente care nu le-a știut până atunci. Totuși nu poate accepta tot ce vrea Christian de la ea, lucrurile trecând de limita suportabilului.

Ce mi-a plăcut la acest volum a fost până la urmă dragostea lor, faptul că Ana încearcă să-l schimbe și oarecum să-l aducă pe calea cea bună. De-abia aștept să aflu mai multe secrete din trecutul întunecat al lui Grey. În final, consider că Ana a făcut cea mai bună decizie, chiar dacă va avea consecințe.

Volumul următor, Cincizeci de umbre întunecate, prezintă mai multe descoperiri făcute de Ana și apar două persoane din trecutul lui Christian care dezvaluie progresiv adevarul despre Christian.

 Cartea poate fi comandată de aici, de pe site-ul librăriei online, Libris.

Titlu românesc: Cincizeci de umbre ale lui Grey 
Titlu original: Fifty Shades of Grey
Autor: E L James
Editura românească: Trei
Număr de pagini: 616
Traducător: Constantin Dumitru Palcus

4 comments on “Cincizeci de umbre ale lui Grey de E L James

  1. Erasmusa spune:

    Salut!

    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    🙂 Numai bine!

  2. Panama spune:

    — Oh, am să ţin minte, murmur, derutată. Deşi nu sunt sigură că mi-aş găsi locul aici. Oh, nu. Iar gândesc cu glas tare. — De ce spui asta? Îşi lasă capul într-o parte, intrigat, cu un zâmbet vag. — Este evident, nu? Sunt dezorganizată, dezordonată şi nu sunt blondă. — Pentru mine, nu. Privirea i-a devenit intensă, umorul i-a dispărut şi nişte muşchi necunoscuţi se contractă brusc în pântecele meu. Îmi dezlipesc ochii de la privirea lui scrutătoare şi mă uit în jos, pierdută. Ce se întâmplă? Trebuie să plec — acum. Mă aplec în faţă să-mi iau reportofonul. — Vrei să-ţi arăt locurile? întreabă. — Sunt sigură că sunteţi extrem de ocupat, domnule Grey, iar eu am un drum lung de făcut. — Te întorci cu maşina la Vancouver? Pare surprins, ba chiar neliniştit. Se uită pe fereastră. Între timp, a început să plouă. — Păi, te-aş ruga să conduci cu grijă. Are un ton sever, autoritar. De ce îi pasă? — Ai obţinut tot ce aveai nevoie? adaugă el. — Da, domnule, îi răspund, în timp ce-mi pun reportofonul la loc în rucsac. Ochii i se îngustează, meditativ. — Vă mulţumesc pentru interviu, domnule Grey. — Plăcerea a fost de partea mea, domnişoară Steele. Şi sună ca o provocare sau ca o ameninţare, nu sunt sigură. Mă încrunt. Când ne vom mai întâlni oare? Îi strâng mâna încă o dată, uimită să constat că acel curent ciudat dintre noi e tot acolo. Trebuie să fie de vină nervii mei. — Domnule Grey, îi zic şi îl salut cu o înclinare a capului. Mişcându-se sprinten, cu graţie atletică, îmi deschide larg uşa. — Vreau să mă asigur că ieşiţi teafără pe uşă, domnişoară Steele.

  3. Andreea spune:

    Vand primele doua volume, 40 lei. Contact la bejinariu.madalina la gmail punct com

  4. […] Recenzia primului volum intitulat “Cincizeci de umbre ale lui Grey” o puteţi citi aici. Cea de-a treia carte pe care o vedeţi în poză am primit-o de ziua mea( mulţumesc Crisulee!) […]

Lasă un răspuns

