VideoBox#4


Hello! Prima lună de toamnă tocmai s-a scurs, iar noi am pregatit fix înainte să înceapă şcoala, un nou filmuleţ în rubrica VideoBox. Că de abia acum apucăm să-l postăm, asta e partea a doua. Vineri, 14 septembrie 2012 – VideoBox#4 prezintă ceea ce am mai cumpărat/primit în materie de cărţi în lunile august-septembrie. Sperăm să vă placă atât de noi, cât şi de motan.

P.S În filmuleţul de faţă, încă mai avem acea fericire –  specifică verii. Acum, putem să afirmăm cu sinceritate că aceasta a disparut sau cel puţin s-a diminuat.

O lună octombrie cât mai frumoasă să aveţi!😀

2 comments on “VideoBox#4

  1. Simona Husaru spune:

    Frumos filmuletul facut de voi😀 Am citit doar cateva din cartile enumerate de voi si altele as vrea sa le citesc pe viitor😀 Nici eu nu am citit trilogia Stapanul Inelelor insa este pe lista mea ~~ Si cartile Rodicai O. Brasoveanu doresc sa le incerc. Mai asteptam filmulete in viitor!😀
    Si motanul a fost cuminte de tot. A stat si la mangaiat, ce mai vreti ;;)

  2. Vero spune:

    Ohhh,ce motan dragut aveti<33333
    Majoritatea cartilor enumerate de voi sunt fantastice!
    Va invit la giveawaaaay: http://vero-cartirecenzii.blogspot.ro/2012/10/giveaway_2.html

Lasă un răspuns

