Secretul de Rhonda Byrne


“Viaţa este în mâinile dumneavoastră. Indiferent în ce situaţie sunteţi acum, indiferent ce s-a întâmplat în viaţa dumneavoastră, puteţi începe să vă alegeţi propriile gânduri şi să vă puteţi schimba viaţa. Nu există situaţie fără speranţă. Fiecare circumstanţă din viaţa dumneavoastră poate fi schimbată.”

Mult timp am văzut cartea aceasta prin librării şi hipermarketuri şi chiar mă întreb acum de ce mi-a luat atât de mult timp să o descopăr, mai ales că şi titlul cărţii este incitant şi misterios – SECRETUL. Dar nu mai stau să pierd timpul printre aceste gânduri, important este că am gasit-o, am citit-o şi WOW este tot ce pot să spun. Probabil vă întrebaţi ce este Secretul? O să vă spun o parte din el un pic mai încolo, dar mai întâi, primul lucru pe care vreau să îl precizez este că trebuie neaparat să lecturaţi acest roman motivaţional. Pur şi simplu ce afli aici te trezeşte la realitate, îţi dă un impuls incredibil către ceea ce trebuie să faci ca să ajungi unde îţi doreşti, să faci şi să ai orice doreşti.

Autoarea ne mărturiseşte că a trecut printr-o perioadă foarte dificilă, dar că tocmai aceasta a fost cea care a împins-o  către descoperirea secretului: Puţine lucruri ştiam atunci, mai ales faptul că cea mai mare disperare avea să fie cel mai mare dar”.

Acum o să vă spun cam ce reprezintă acest secret. Dar staţi liniştiţi, eu vă spun o idee, care nu e nimic pe lângă ce vă spune cartea. Secretul este legea atracţiei. Toţi lucrăm cu o singură putere, cu o singură lege – cea a atracţiei.

Cine ar fi ştiut cât sunt de importante gândurile pe care le avem? Acele aproximativ şaizeci de mii pe care le avem zilnic? Buddha ne spune ca tot ce suntem este rezultatul a ceea ce am gândit. Deci, prin gândurile noastre pozitive sau negative noi ne formăm viitorul, ziua de mâine. Totul depinde de ce anume gândim şi de cantitatea de optimism şi negativism cu care o facem. Dacă lucrurile nu merg bine, este clar că gândurile noastre nu sunt încărcate pozitiv. Ceea ce trebuie să facem este să atragem lucrurile bune în locul celor rele şi să le lăsam să intre în viaţa noastră.

Lucrurile asemănătoare se atrag. Gândim frumos şi vom primi frumos. Cam aşa merge treaba cu acest Univers, care ne ascultă toate gândurile, neştiind dacă sunt bune sau rele şi ni le trimite înapoi în viaţa noastră materializate în lucruri, în întâmplări bune sau rele pe care noi singuri le-am atras. Este şi vorba aceea: Omul şi-o face cu mâna lui. Singurul motiv pentru care oamenii nu au ceea ce doresc este că se gândesc mai mult la ceea ce nu vor decât la ceea ce vor” iar din păcate Legea atracţiei “nu aude” că nu vreţi. Ea manifestă lucrurile la care vă gândiţi.

V-am stârnit interesul? Şi mă credeţi când vă spun că viaţa fiecăruia dintre noi este o oglindă a gândurilor dominante pe care le avem?

În concluzie, Secretul de Rhonda Byrne este o carte care schimbă vieţi, ci nu oricum – în bine, dacă aplicăm şi în viaţa noastră tot ceea ce ne învaţă cei peste douăzeci de învăţători din această carte. Pentru că merităm mai mult şi putem avea mai mult. Gândiţi precaut. Fiţi senini şi recunoscători pentru ceea ce aveţi până acum. Alţii şi-ar dori să aibă ceea ce ai tu. “Practicarea zilnică a recunoştinţei este una din căile prin care bunăstarea va veni către dumneavoastră”. După citirea acestei cărţii, simt deja că am aflat un mare secret. Şi cel mai important simt că viaţa mea este în curs de schimbare fiindcă după cum spune şi Christian D. Larson – Faptul că un om se poate schimba…şi îşi poate determina destinul este concluzia oricărei minţi conştiente de puterea gândirii corecte”.

Cartea poate fi comandată de aici, de pe site-ul librăriei online, Libris.

Titlu românesc: Secretul
Titlu original: The Secret
Autor: Rhonda Byrne
Editura românească: Adevăr Divin
Număr de pagini: 198
Traducător: prof. dr. Mihai Popescu
Nota: 10

5 comentarii la “Secretul de Rhonda Byrne

  1. Simona Husaru spune:

    Am citit si eu cartea acum cativa ani buni pentru ca vazusem filmul si vroiam sa aflu mai multe despre aceste Secret😀 Este foarte frumoasa si interesanta si intr-adevar ce scrie autoarea este adevarat. Daca iti doresti ceva cu tarie si repeti mereu acel lucru se va intampla. La fel cum poti atrage si un lucru negativ.

  2. Patty spune:

    Eu am citit deja toate cărţile scrise de autoare, şi ultima apărută, „Magia”, mi se pare cea mai extraordinară. Mie mi-a schimbat cu adevărat viaţa şi mă bucur enorm să văd că şi ţie ţi-a plăcut cartea.

  3. Un alt principiu de care trebuie să ţii cont, şi care este de fapt cel mai important, este să stabileşteţi care sunt perioadele active ale organismului şi a creierului tău unde este acumulată informaţia. Pentru a înţelege mai bine ce am în vedere, doresc să vă comunic care sunt perioadele active ale creierului şi în general al organismului uman, informaţie pe care o găsim în orice carte de biologie sau anatomie de la şcoală, adică mă refer la termenul de – ritmul biologic. Acest rimt biologic este determinat de variaţia zilei şi a nopţii, de poziţia soarelui, a lunii şi a însuşi pămîntului în rotaţia sa care au o mare influieţă asupra funcţionării organelor umane (http://www.britannica.com/eb/article-9079261/biological-rhythm). Acest rimt biologic este într-o strînsă legătură cu programul nostru alimentar de dimineaţa, la amiază şi seara. Astfel, fiecare organ uman (inima, ficatul, creierul, etc.) are ritmul său biologic în timpul zilei (http://en.wikipedia.org/wiki/Biological_rhythm). În ceea ce priveşte creierul nostru şi capacitatea de a acumula multă informaţie, din practica mea, pot să vă spun că timpul cel mai potrivit de a memora este de la ora 8:00 pînă la ora 11:00, şi apoi de la 18:00 pînă la 21:00. Dacă încercaţi să memoraţi înafara acestor perioade, din practica mea şi din puctul meu de vedere, pot să vă spun că pierdeţi timpul şi vă recomand să faceţi alt lucru. De asemenea, trebuie de menţionat că 50% din energia noastră este consumată pentru toate procesele chimice şi nervoase legate de vedere. Şi dăcă citeşti o durată îndelungată fără să laşi timp pentru a te restabili, pur şi simplu nu eşti eficiet în memorare fiindcă organismul are nevoie de aşi restabili energia consumată pentru vedere.

  4. […] şi tehnici care ne ajută în dezvoltarea noastră personală. Pentru mai multe detalii, aveţi aici recenzia la cartea “Secretul”, iar aici la […]

Lasă un răspuns

