Concurs DESPĂRȚIREA


UPDATE: Și câștigătoarea este:

Toderoiu Andreea

Felicitari!!! Te rugam sa ne trimiți adresa din buletin si numarul de telefon la adresa de mail a blogului. Raspunsurile sunt în imaginea de mai jos:

Ca tot am ajuns in ultima luna a verii, m-am gandit sa mai facem un concurs! Sper ca si voua va place ideea!

Ce trebuie sa faceti: Dupa cum v-am obisnuit, trebuie sa gasiti cele 5 diferente! Dacă le-aţi găsit pe toate 5, daţi un mail la adresa thesearchforsmthmore @yahoo.com cu numele complet şi răspunsurile, cât mai explicit. Primul care trimite răspunsurile corecte primeşte cartea DESPARTIREA, volumul 4 din seria Cercul Secret, creata de L.J. Smith.

 Mult succes!

7 comments on “Concurs DESPĂRȚIREA

  1. Andreea spune:

    Gata ..sper sa fi fost prima.Puteti sa-mi spuneti.

  2. stephany007 spune:

    Am trimis poze , Sper ca se intelege !

  3. Laurentzyu spune:

    Am trimis si eu!😀 Cam tarziu, dar asta e …😦

  4. mayabijoux spune:

    Ce-mi plac astfel de concursuri! Am trimis mail, sper doar sa fi fost prima😀

  5. stephany007 spune:

    Toata lumea spera sa fie prima !🙂
    Eu am intarziat ceva , deci …
    Poate data viitoare ma voi destepta si eu mai devreme😀
    Apropo , cand se afiseaza castigatorul ?

  6. Andreea spune:

    Si castigatorul cand se afiseaza???I’m pretty excited.

Lasă un răspuns

