The Casual Vacancy de J.K.Rowling și-a găsit „casă” în România


Editura Trei este incantata sa va anunte ca va publica primul roman pentru adulti al scriitoarei J.K. Rowling – The Casual Vacancy. Cartea va aparea in limba romana dupa publicarea editiei in limba engleza pe 27 septembrie 2012.

Despre ce este vorba în The Casual Vacancy:

Barry Fairbrother moare neasteptat, cand abia trecuse de 40 de ani, iar micul oras Pagford este socat.
Idilicul orasel englezesc, cu o piata centrala de moda veche si o catedrala ancestrala, ascunde de fapt un razboi mocnit intre mai multe tabere: bogatii contra saracilor, adolescentii contra parintilor, nevestele contra sotilor, profesorii contra elevilor… Pagford nu este de fapt ceea ce pare la prima vedere.
Cel mai mare conflict il starneste insa locul lasat liber de Barry in consiliul parohial. Cine va triumfa intr-o lupta electorala plina de pasiune, duplicitate si revelatii neasteptate?

O comedie neagra, provocatoare si surprinzatoare, The Casual Vacancy este prima carte pentru adulti scrisa de celebra autoare a seriei de aventuri Harry Potter, alcatuita din sapte carti publicate intre anii 1997 si 2007, care s-au vandut in peste 450 de milioane de exemplare in intreaga lume.

The Casual Vacancy va aparea in colectia Fiction Connection a Editurii Trei, in format paperback.

“Desi mi-a facut o deosebita placere sa scriu cartile Harry Potter, urmatorul meu roman va fi foarte diferit de seria publicata de editorul meu roman – Egmont. Sunt incantata sa incredintez Editurii Trei publicarea in limba romana a noului meu roman The Casual Vacancy.” – J.K. Rowling

Ma bucur ca o sa avem romanul in limba romana la editura Trei, chiar nu m-as mai fi asteptat sa fie scos de Egmont, iar la RAO nu mi-ar fi placut. Imi pare totusi rau pentru ca ar fi fost super daca aparea la LEDA. Dar asta e. Nu imi place coperta, sper ca cei de la Trei sa o schimbe si nici nu ma incanta faptul ca vor sa o scoata in format paperpack. Voi ce parere aveti? Sunteti multumiti de editura la care va aparea cartea? Eu zic ca cei de la Trei sunt seriosi si vor face o treaba  buna.

8 comments on “The Casual Vacancy de J.K.Rowling și-a găsit „casă” în România

  1. Giulia spune:

    vesti bune de dimineata, i like that. Sper ca nu va fi tradusa cum au fost traduse cartile Harry Potter, foarte multi s-au plans de asta. Eu acum am primit cadou seria completa in engleza si am inceput sa citesc, am uitat foarte multe detalii de cand am citit ultima data.
    Abia astept sa apara cartea, suna foarte bine, foarte british-tocmai am terminaat o carte in care majoritatea personajelor erau clerici, se vorbea des despre religie, preotul era un pilon important in societatea de atunci. Abia astept sa apara😀

    • Alex spune:

      Si eu mi-as dori sa recitesc seria in engleza. Cand am citit-o pentru prima oara, eram mai mic si nu dadeam o prea mare importanta traducerii. Si eu sper sa apara cat mai repede dupa aparitia din strainatate, dar sigur o sa avem carte cel tarziu la targul de carte Gaudeamus.😀

      • Giulia spune:

        le am in pdf daca le doresti😀, ti le pot trimite pe mail

      • Giulia spune:

        le am in pdf daca le doresti😀, ti le pot trimite pe mail
        Cat despre carte, o luam in engleza si o citim cu dictionarul in mana😀, inainte sa apara la noi

      • Alex spune:

        Da, si eu ma gandeam la fel. Oricum, originalul nu se compara niciodata cu o traducere. Lasa sa stam cu dictionarul in mana, mai invatam si noi o limba straina, ca niciodata nu stii cand o sa ai nevoie de ea.🙂

  2. Patty spune:

    Sincera sa fiu, sunt multumita ca macar o vom avea in limba romana. Cum ai spus si tu, cei de la Trei sunt seriosi si vor face treaba buna🙂

    • Alex spune:

      Era de asteptat sa o avem si in Romania. E vorba de J.K.Rowling pana la urma. A fost si batalie intre editurile romanesti pentru drepturile de publicare, vanzarile o sa fie un succes imediat cu siguranta, atat la noi cat si in strainatate.

Lasă un răspuns

