Concurs EXPERIMENTUL ANGEL


UPDATE: Multumim tuturor participantilor! Castigatoarea este Denise-Raluca Cismaru!

Felicitari! Te rugam sa ne trimiti adresa si numarul de telefon pentru a-ti expedia cartea. Pentru cei care nu au gasit diferentele, mai jos aveti explicatiile castigatoarei:

Cele 5 diferente sunt:
1. In a doua imagine „TIMES” din „New York Times Bestseller” este scris gresit si anume: TTMES”.
2. Tot in a doua imagine, din fundal  lipseste pasarea care se vede mai mica (nu este decat cea mai mare).
3. In prima imagine fata are un ceas la mana, pe cand in cea de-a doua nu.
4. In prima poza uliul are ochiul negru, pe cand in cea de-a doua are ochiul albastru.
5. In a doua imagine, ultima cuta de la bluza fetei este mai dreapta si mai proeminenta decat in prima imagine.

Având în vedere succesul ultimului concurs şi feedback-ul pozitiv pe care l-am primit din partea voastră, continuăm cu un nou concurs cu aceeaşi idee, dar cu regulile puţin schimbate.

Ce trebuie să faceţi: Priviţi cu atenţie imaginea de mai jos. Trebuie să găsiţi 5 diferenţe! Dacă le-aţi găsit pe toate 5, daţi un mail la adresa thesearchforsmthmore @yahoo.com cu numele complet şi răspunsurile, cât mai explicit.

Durata concursului: 19 – 22 iulie 2012. Spre deosebire de concursul anterior, câştigătorul va fi ales cu ajutorul site-ului random.org pentru a oferi o şansă fiecăruia dintre voi care găseşte cele 5 diferenţe. Aşadar timp aveţi suficient, nu mai este o cursă contra cronometru, acum sperăm să vă atragă premiul. Dar vă asigur că este o carte care merită citită, iar pentru cei care nu au auzit de aceasta până acum, găsiţi mai multe detalii aici.

Succes!

Mulţumim Editurii Leda, sponsorul acestui concurs!

30 comentarii la “Concurs EXPERIMENTUL ANGEL

  1. adryacola spune:

    A fost destul de greu.

  2. iza4you spune:

    am trimis ..sper ca ati primit:)

  3. stephany007 spune:

    Si eu am trimis . Sper doar ca sunt toate corecte !
    Ador genul asta de concursuri🙂

  4. Anna spune:

    Cartea o veți trimite câștigătorului prin curier sau prin poștă?🙂

  5. Gheorghiev Alexandra spune:

    chiar sunt 5?
    eu am gasit doar 3….mai mult de 3 nu gasesc,sigur is 5?

  6. Gheorghiev Alexandra spune:

    pfff….ciudat,acu am gasit 4:))
    a 5 a nu o mai gasesc:))

    • Alex spune:

      :)) Asa cum ai vazut-o pe a 4, o s-o vezi pana la urma si pe a cincea. Si sa vezi ce usurata si fericita o sa fii atunci!😀

  7. Gheorghiev Alexandra spune:

    da….bineinteles:))
    da numa sa o vad

  8. Gheorghiev Alexandra spune:

    gata,am trimis….ati primit?
    e corect asa?

  9. thelionbooks spune:

    Imi place acest gen de concurs😀
    Sper ca ati primit. ^-^

  10. sabryy9ems spune:

    am trimis mail. ati primit?

  11. Gheorghiev Alexandra spune:

    ati primit si la mine?

  12. Gheorghiev Alexandra spune:

    bine,multumesc!

  13. anka65 spune:

    Am trimis si eu. Astept si alte concursuri de acest gen.Foarte buna idee.

  14. ramonafiction spune:

    Phoa, am gasit doar 3. Daca reusesc sa le gasesc pe toate, e ok daca va trimit poza cu diferentele incercuite in loc sa le descriu?

  15. Simona Husaru spune:

    A fost mai greu nitel dar totul tinea de atentie😀 Foarte tare concursul! Mi-a placut😀
    Am trimis raspunsul si eu!
    Succes tuturor!

  16. Cristina Penca spune:

    La ce ora se afla castigatorul?;o3

  17. stephany007 spune:

    Cand se afiseaza castigatorul ?

Lasă un răspuns

