Concurs ADEVAR SAU PROVOCARE


UPDATE: Se pare ca in cazul nostru functioneaza proverbul „Primul venit, primul servit” fiindca primul mail pe care l-am primit este corect, deci castigator. Nu mai lungim treaba, castigatoarea este:

Olteanu Viorela

Te rugam sa ne trimiti adresa si numarul de telefon ca sa-ti expediem cartea. Pentru cei care nu au descoperit toate diferentele, imaginea de jos o sa va ajute!

Multumim participantilor si va invit si la urmatoarele concursuri!:mrgreen:

Nu am mai făcut un concurs de ceva vreme, nu-i aşa? Păi, mi-a venit o idee şi am găsit şi o carte interesantă care cred că vă place, aşa că m-am gândit să organizez un concurs. Nu e greu, dar e foarte distractiv, luaţi-l ca pe o provocare!

Ce trebuie să faceţi: Priviţi cu atenţie imaginea de mai jos. Trebuie să găsiţi 5 diferenţe! Dacă le-aţi găsit pe toate 5, daţi un mail la adresa thesearchforsmthmore @yahoo.com cu numele complet şi răspunsurile, cât mai explicit. Primul care trimite răspunsurile corecte primeşte cartea ADEVĂR SAU PROVOCARE de Sara Shepard.

 Mult succes!

22 comentarii la “Concurs ADEVAR SAU PROVOCARE

  1. Shadowbooks spune:

    Esti sigur ca sunt 5? Eu nu vad numai 3 :l

  2. min spune:

    sigur sunt 5? eu am gasit 4
    a 5-a nu e…

  3. Claudiu Sima spune:

    eu am gasit doar 4 diferente:)) ma dau batut x.x😀 foarte taree ideea,felicitari❤

  4. B-Kitty spune:

    Ok, asta a fost amuzant. M-am holbat ceva timp in monitor dupa una din ele. (^_^) Mi-a placut.

  5. -D- spune:

    Eu nu gasesc decat 4:(

  6. eu nu vad decat 4 :((

  7. Paula spune:

    Multumim mult pentru concurs

  8. Doamne, ce m-am chinuit. Sper că am reuşit, deşi am ajuns cam târziu.
    Chiar a fost greu :))

  9. Si eu am gasit doar 4🙂

  10. min spune:

    a gasit cineva 5?

  11. Andreea spune:

    Va asigur ca sunt cinci diferente, cautati in continuare si o veti gasi pe cea care va face probleme! Ma bucur mult ca v-a placut, urmeaza mai multe in acelasi stil.😀

  12. jacqlineveve spune:

    Andreea, ai primit mailul meu?

  13. jacqlineveve spune:

    #:-S Credeam ca nu s-a trimis😀
    Cand anunti castigatorul?

  14. jacqlineveve spune:

    Vrei sa ne lasi in suspans😦

  15. -D- spune:

    Si eu am gasit intr.un final 5,,,:)) Poate nu tarziu..
    Oricum S-U-P-E-R concursul!

  16. ioana spune:

    eu nu gasesc 5 diferente; dar te rugam dupa ce anunti castigatorul sa ni le areti si noua astora mai „chiori” 😛
    chiar ma chinui de ceva timp si am hotarat sa ma dau batuta…. dar is curioasa unde gresesc. ms.

  17. Adry ♥ spune:

    hehe, a fost tare. le-am găsit p toate 5, dar nu am trimis ptr că nu am vol 1.
    trecând peste: aţi primit o leapşa-premiu de la mine🙂

    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/07/leapsa-premiu-monstru.html

Lasă un răspuns

