Unde nu eşti tu, nici eu nu mai sunt.


“Te iubesc, fără să ştiu cum să mă opresc din a te iubi, fără să ştiu nici cum, nici de ce te iubesc aşa, pentru că nu ştiu altfel. Unde nu eşti tu, nici eu nu mai sunt.“

  “In altă viata” este o lectură impresionantă, tulburătoare și plină de emoție, care te face să stai lipit de carte minute, ore întregi și să te cufunzi în lectură. Povestea te atrage discret, fără să știi de ce, dar cu cât înaintezi în lectură te face să vrei mai mult. M-a impresionat foarte mult, atât stilul autorului, care este excepțional, dar și personajele și iubirea nesfârșită dintre ele. A fost o lectură cu adevărat plăcută.

  Jonathan și Peter sunt prieteni din copilărie, amândoi fiind pasionați de artă. Jonathan este expert de artă, mai ales în picturile lui Vladimir Radskin și Peter este vânzător la licitații. Jonathan este logodit cu Anna, însă de când a cerut-o în căsătorie parcă relația dintre cei doi s-a mai răcit.

  Însă, într-o zi, cei doi prieteni pleacă brusc, la Londra în căutarea unor picturi ale lui Radskin pentru a le autentifica și poate a le scoate la licitație mai târziu. Mesajul care i-a înștiințat de acest lucru menționează că sunt 5 tablouri, al 5-lea fiind, în viziunea lui Jonathan, ultimul tablou al lui Radskin, pictat înainte să moară, dar niciodată descoperit. Galeria de la Londra unde sunt așteptate tablourile aparține Clarei, care lui Jonathan îi pare foarte cunoscută. Însă nu știe de ce.

  Când sosește timpul să se descopere și ultimul tablou, Jonathan nu îndrăznește să intre în casa Clarei și se întoarce acasă. Însă a două zi, ia avionul înapoi și vede tabloul. Într-adevăr tabloul este acela nesemnat al pictorului, care până atunci fusese doar un zvon, dar se transformase în realitate. Odată ce se autentifică tabloul ies la iveală și alte secrete din viața pictorului. Deși aceste secrete sunt vechi de mai bine de un secol, au legătură directă cu Jonathan și Clara.

  Și probabil vă întrebați care este rolul scrisorii de la începutul romanului. Ei bine, abia la final veți descifra înțelesul ei.

  Marc Levy are success datorită felului in care povestește, fluid și captivant, dar și datorită felului în care conturează personajele, într-o manieră aproape personală. Într-un interviu scriitorul spunea: “Inainte de a mă apuca de scris, stau de vorbă cu ele, încerc să le cunosc, să mă împrietenesc cu ele, ca și cum ar fi oameni reali”.

 Am admirat faptul că cei doi îndrăgostiți încearcă să rămână împreună în ciuda tuturor obstacolelor care le stau în cale și care vor să-i despartă. Povestea lor de iubire, care traversează timpul și spațiul într-un mod magic, ne poartă în trecut și prin locuri de vis, la New York, Londra, Paris, Moscova, Florența.

Titlu românesc: In altă viață
Titlu original: La Prochaine Fois
Autor: Marc Levy
Editura românească: Trei
Număr de pagini: 240

Traducător: Aliza Ardeleanu

Recenzia pentru această carte a fost sponsorizată de BookMag.

5 comentarii la “Unde nu eşti tu, nici eu nu mai sunt.

  1. cafebiblioart spune:

    Parerea mea e ca aceasta este una dintre cele mai bune carti scrise vreodata. E o poveste atat de tragica, dar modul in care este prezentata te atrage. Este evident talentul autorului pe fiecare pagina a cartii.

  2. Ce recenzie superba😀 .. iar cartea suna foarte bine. ❤

  3. Patty spune:

    Ador cum scrie Marc Levy. Povestea pare fascinanta, iata inca o carte adaugata pe wishlist🙂

  4. Niahara spune:

    Este probabil una dintre cele mai frumoase si mai tulburatoare carti ale lui Marc Levy. Mi-a placut mult cand am citit-o.

  5. Mitsu spune:

    Mi-am cumparat si eu cartea astazi:D abia astept sa o citesc :*

Lasă un răspuns

