Waiting for Forever


Acum  două zile am văzut acest film şi m-am gândit să vi-l recomand şi vouă din moment ce în ziua de azi este aşa de greu să mai găseşti un film bun, care să te mulţumească. Waiting for Forever îi prezintă pe Emma (Rachel Bilson) şi Will (Tom Sturridge). Will este băiatul fără un anumit ţel în viaţă, dar care iubeşte jongleriile şi mai ales să o urmăreasca pe cea mai bună prietenă a lui din copilărie, Emma. Emma este o tânără care are probleme atât în plan professional cât şi in cel amoros şi că nu ar fi acestea de ajuns, tatăl ei se îmbolnăveşte. Astfel, ea se întoarce în oraşul ei natal, acolo unde o va aştepta Will şi unde după atâţia ani, acesta îşi va face curaj şi îi va mărturisi cu adevărat ce simte pentru Emma. De aici, începe o poveste de iubire atipică, care nu ai idée încotro o va lua şi care te va surprinde într-un mod plăcut. Trebuie să mărturisesc că mi-a plăcut destul de mult filmul, dar nu este nici pe departe perfect şi cu siguranţă cei care îi vor căuta defectele şi le vor analiza vor fi dezamăgiţi şi nici nu vor savura lucrurile bune şi frumoase pe care filmul le are de transmis. Filmul are un început mai greoi, cu unele momente puţin plictisitoare şi poate cu un fir narativ care se derulează prea repede. Însă în tema iubirii eşuate, apoi regăsite, în tema familiei şi cea a copilăriei, filmul excelează. Veţi întâlni şi moment triste şi momente fericite, poate unele chiar un pic ciudate şi aiurea. Sunt momente în film care pe mine pur şi simplu m+au uimit şi m-au emoţionat cum ar fi faptul că avem o poveste de iubire şi nu avem niciun sărut între cele două persoane, doar îmbrăţişări care exprimă la fel de mult sau poate chiar mai mult. Eu nu am mai întâlnit până acum asta. Şi mi-a mai plăcut şi timiditatea şi emoţia sufocantă pe care Will o avea atunci când se pregătea să vorbească cu Emma şi să-i mărturisească totul. A fost amuzant. Per total, pe mine m-a lăsat cu zâmbetul pe buze, mi-a încântat urechile prin soundtrack-ul excepţional pe care poate să îl aibă şi inima prin diferite momente şi citate pe care le voi include mai jos.

Sinopsis: Cine decide ce este normal?
O poveste unică despre iubire, prietenie şi o viziune asupra lumii din mai multe perspective, Waiting for Forever explorează legăturile pe care oamenii le fac în faţa schimbărilor vieţii. Emma şi Will au fost buni prieteni în copilărie, dar cu trecerea timpului legătura dintre cei doi s-a rupt, mai ales în ceea ce-o priveşte pe Emma. Pentru Will, Emma nu a încetat niciodată să fie cea mai importantă persoană din viaţa lui.

Citate:

  • I’m gonna tell her that I love her. That I’ve always loved her. That in my dreams, I breath her in, I inhale her and I feel her right here. Here in the blood in my heart.
  • How can one step away from you, ever be anything for me, but a step in the wrong direction?
  • I have enough of you in my head to last forever.
  • – So, Are you following me? – No, I go where You Are.
  • “If you don’t like what you did, then tell the person you hurt that you’re sorry. What else can you do?”

Şi vă las şi scrisoarea pe care o scrie Will Emmei şi pe care dacă vreţi să vedeţi filmul vă rog să nu o citiţi!

Dear Emma,

Those two words, “Dear Emma” take me away to way another time when we use to write to each other after mom and dad died. I used to tell you about my new friends and my new life. And you used to tell me about the grand time my mom and dad were having in heaven. Truth is nothing. What you believe to be true is everything. And the main thing that I used to believe was that I would be with you forever. Forever. The reason it is taking me so long to write you is that I have seen that I have been a fool. I have spent my life fooling myself. Every letter I’ve ever written to you has been a love letter. How could they have been anything else? I can see now that all of them, except this one, were bad love letters. Bad love letters beg for love back. Good love letters ask for nothing. This, I’m pleased to announce, is my first good love letter to you. Because there is nothing more for you to do. You already done everything. I have enough of you in my head to last forever. So please don’t ever worry about me. I’m peachy! I really am. I have everything. If i had one wish, it would be that your life brings you a taste of happiness that you have brought to me. That you could feel what it’s like to love.

Your friend forever, 
Will

Trailer:

Durata filmului: 94 min
Nota: 9.5

12 comentarii la “Waiting for Forever

  1. klaudyu44 spune:

    whoau,deci filmul aceasta e bestial <3,mi-a placut foarte mult🙂

  2. Patty spune:

    Am vazut filmul mai demult si mi-a placut, mai ales datorita mesajului si al soundtrack-ului, dupa cum spuneai si tu. Frumos review >:d<.

  3. Adry ♥ spune:

    Chiar m-ai făcut curioasă, am auzit şi înainte de el, dar nu mi-a făcut cu ochiu’🙂
    Hehe, chiar m-ai uimit când ai zis că te-a emoţionat că ai văzut doar îmbrăţişări sincere care exprimă mai mult decât un sărut🙂 mai rar în ziua de azi aşa ceva🙂 (e doar părerea mea acuşica formată :)) )

    Mersi mult ptr recomandare :*:* chiar ai făcut o treabă bună :*:*

    • Adry ♥ spune:

      hey🙂 abia ce am terminat de vizionat flmul🙂 am plâns la el :)) deci asta înseamnă că a fost tare rău. a fost o dragoste atât de pură şi inocentă, nu vezi prea des aşa ceva în filme🙂
      mersi mult că ai adus vorba de el :*:*

      • Alex spune:

        Cu plăcere! O să mai fac astfel de recomandări de fiecare dată când găsesc şi eu un film bun.😀 Mă bucur nespus că ţi-a plăcut.🙂

  4. Simona Husaru spune:

    Vai, vai, vai😀 Mersi mult pentru film😀 Uitasem de el si chiar nu mai gaseam la ce sa ma uit😀 Fug sa il downloadez >:)

    Ps: Va invit la un concurs: http://secretelecartilor.blogspot.ro/2012/07/concurs-libris-13-plicuri-albastre-de.html >:D<

  5. Papy spune:

    Multumesc pentru recomandare! Nu auzisem de el pana acum,si dupa ce am citit parerea ta,l-am si vazut! Ai dreptate,cine ii cauta imperfectiuni o sa gaseasca.La inceput nu imi dadeam seama daca Will(personajul) are o problema mintala,sau daca asta e stilul de jucat al actorului,dar dupaia am fost captivata de poveste si nici nu m-a mai interesat. Cele 94 de minute,au zburat fara sa imi dau seama. Un film frumos,cu foarte mare incarcatura emotionala! Abia astept urmatoarea recomandare.

    Citat fav. : “Truth is nothing. What you believe to be true is everything.”

    • Alex spune:

      Ma bucur enorm ca postarea mea, care in fond nu zice mare lucru, v-a facut sa vedeti filmul. Si eu la inceput ma gandeam ca Will are o problema mintala, dar pe parcurs am realizat ca de fapt era felul lui ciudat de a se manifesta, personalitatea lui unica pana la urma. Genial citatul, desigur! O sa incerc sa o fac cat mai curand pe urmatoarea!😀
      Mersi si eu inca o data pentru toti cei care ati vizionat filmul si ati revenit aici cu o parere. Inseamna mult pentru mine. >:D<

Lasă un răspuns

