În poştă (11) şi La curier (12)


Deja prima săptămână de vacanţă e pe terminate şi nu ştiu de ce dar am impresia că vara aceasta o să zboare nu alta şi parcă mâine e septembrie şi începem un nou şi stresant an şcolar. Dar până atunci azi este ultima zi de iunie şi deja a trecut prima lună de vară (ce vremuri când vacanţa de vară era trei luni!) şi noi vă prezentăm ce cărţi am mai primit/cumpărat.

Editura Nemira. Avem două cărţi din colecţia Nautilus, sunt foarte intrigat de Fuga vânătorului pentru că este scrisă de trei scriitori renumiţi pe o durată de treizeci de ani. De abia aştept să o citesc şi să vad ce a ieşit şi o să aveţi şansa să o câştigaţi şi voi la concursul pe care o să îl fac în curând.

Editura Leda. Avem trei cărţi în primul rând cu coperţi incredibile şi cu un conţinut care nu se lasă mai prejos. James Patterson este un autor care scrie teribil de bine literatură pentru copii cât şi pentru adolescenţi şi vă recomand ambele cărţi apărute de acesta cu promisiunea că nu veţi fi dezamăgiţi. Spulberă-mă este o carte distopică, pe care o citesc chiar acum şi până acum mi-a lăsat o părere foarte bună.

Editura Leda#2 şi Corint Junior. Avem mult aşteptatul volum opt al celebrei serii Cronicile WardstoneDestinul Vraciului, continuarea cărţii Nu plânge sub clar de lună, care a strâns un număr semnificativ de fani odată cu lansarea în format paperback cu revista Bravo şi noi aventuri, secrete şi minciuni în următorul volum din seria Jocul MinciuniiAdevăr sau provocare. Pentru cei care nu ştiaţi este şi un serial făcut după cărţi – The Lying Game.

Editura Leda#3 şi CORINTeens.  Avem două cărţi, continuări ale seriilor autoarei Lisa Jane Smith, dar ironia sorţii este faptul că aceste continuări sunt scrise de autori “fantomă” , după cum putem vedea Despărţirea, al patrulea volum din seria Cercul Secret este scrisă de Aubrey Clark. Ambele serii au fost transpuse în seriale tv.

Librăria online Libris. Avem două cărţi thriller, printre care una am citit-o deja, recenzia o puteţi citi aici, iar cealaltă urmează în curând. Recenta mea pasiune pentru cărţile thriller probabil nu va înceta prea curând, aşa că veţi mai vedea romane de acest gen – care îţi fac inima să bată din ce în ce mai puternic pe măsură ce înaintezi în ele şi totodată spre inevitabilul final.

Editura Vidia. Mi-am cumpărat această carte o dată cu aniversarea celor de la Elefant, o să o încep zilele astea şi chiar sunt foarte curios dacă o să aibă vreun efect asupra mea, în sensul dacă voi reuşi să-mi îmbunătăţesc rapiditatea cititului. Cartea am prezentat-o şi pe blog aici şi este una dintre alte cărţi interesante ale editurii Vidia pe tema dezvoltării umane.

Şi cam acestea sunt toate noutăţile noastre, aşa într-o singură poză. Urmează zilele acestea nişte concursuri (majoritatea vor fi cu cărţile prezentate mai sus), lepşe (mulţumim celor care ne-au dat) şi pe parcurs alte recenzii de carte, film şi serial. Vă mărturisim că de curând am început atât eu, cât şi Andreea să scriem recenzii serialelor de pe TvBlog, aşa că e vară şi avem mai mult timp liber. Serialul la care scriu eu se numeşte Baby Daddy, mai multe detalii aici, iar al Andreei – Bunheads, mai multe detalii despre el aici. Vă aşteptăm cei care vă hotărâţi să le vizionaţi la comentarii.

Pentru orice întrebări, curiozităţi în legătură cu cărţile prezentate – „loviţi” rubrica de comentarii.

15 comentarii la “În poştă (11) şi La curier (12)

  1. Elena spune:

    ce de caaarti wouuu
    … te invidiez ptr cele 2 romane Sora si Inainte sa adorm , glumesc am auzit multe despre cele 2 romane dar normal eu nu le am . O sa urmaresc serialele recenzate de voi , subiectele sunt usoare , de vara si recomandarea a venit la timp ptr ca eram in pana de idei nu stiam ce sa mai urmaresc…

    • Alex spune:

      Ma bucur!😀 O sa ma vin cu recomandari de seriale, sunt atatea care le-am vazut si mi-au placut, dar n-am avut inca ocazia sa le prezint si pe blog.

  2. Patty spune:

    Felicitari pentru achizitii si lectura placuta! Si eu sunt curioasa in legatura cu „Fuga vanatorului”. Astept recenzia ta ca sa imi fac o parere. Si mai am nevoie de parerea ta si la „FotoCitirea”😀

  3. Niahara spune:

    Felicitari pentru noile achizitii. Sunt foarte curioasa cum este „Fuga Vanatorului”.

  4. vegetamirel spune:

    Ce tare arata „Vrajitor si Vrajitoare”.😀

  5. Anna spune:

    Spor la citit!🙂

  6. Adry ♥ spune:

    Uuuu ce de cărţiiiii… vreau şi eu😦
    sunt absolut invidioasă că ai JV8 şi Înainte să adorm :)) adică le vreau grav de tot :o3 eh, poate zâna cărţilor face vreo magie :))
    Spulberă-mă e genială, iar Uneori sub clar de lună e scurtă rău, dar mie mi-a plăcut mult de tot😡
    Spor la citit😡 :*:*

  7. Giddusadik spune:

    Oooooh, ce de carti😀 Lectura placuta! Sa ne spui si noua cum a fost Inainte sa adorm.
    O zi frumoasa!

  8. Simona Husaru spune:

    Wow😀 Cate carti! Si pe mine m-ati facut curioasa cu Fuga Vanatorului. Sper sa o pot incerca intr-o zi. Sa ne spuneti cum e Fotocitirea😀

  9. Ghost Painter spune:

    Vai, le vreau pe toate!😮

Lasă un răspuns

