Căderea, Cele nouă vieţi ale lui Chloe King#1 de Liz Braswell


„Moartea chiar poate să schimbe viaţa unei fete – poţi s-o întrebi pe Chloe King”

Motivul principal pentru care am început această serie este pentru că am vazut serialul The Nine Lives of Chloe King produs de ABC Family, care mi-a plăcut enorm şi nici acum după un an nu îmi vine să cred că l-au anulat, mai ales după modul în care se termină. Cu toate acestea, cei care nu l-aţi văzut, vi-l recomand pentru că este un serial plăcut de vizionat pe timpul verii.

Când am aflat că vor apărea cărţile la editura Leda, am fost foarte fericit pentru că eram foarte curios să văd cum se continuă povestea, chit că nu e chiar aceeaşi ca în serial. Trebuie să vă mărturisesc că acest prim volum l-am citit pe nerăsuflate, pentru că deşi este doar un început de serie, are multă acţiune, faze comice cât şi dramatice.

Chloe King are o viaţă normală şi plictisitoare ca orice adolescent, asta până când împlineşte şaisprezece ani, pică dintr-un turn de la şaizeci de metri înălţime şi moare. Punct. Dar asta nu poate să fie tot, nu? În mod surprinzător, Chloe se trezeşte. Şi deşi din acel moment aceasta ştie că e ceva în neregulă cu ea, de abia în ultima parte a cărţii Chloe desluşeşte ce este cu adevărat. Ghearele de pisică, vederea nocturnă perfectă şi agilitatea de care dă dovadă nu puteau fi o coincidenţă. Aşadar, Chloe află că face parte din rasa Mai, care sunt o combinaţie mai ciudată între oameni şi pisici. Toate bune şi frumoase, asta până când află că cei din rasa Mai sunt vânaţi de Ordinul A Zecea Lamă, care sunt determinaţi să-i elimine pe toţi. Pe măsură ce află mai multe despre originile acesteia, Chloe realizează că atât prietenii ei, Amy şi Paul, cât şi mama ei nu se mai află în siguranţă atât timp cât se află în preajma ei. Ca să nu mai menţionez de Brian, presupusul ei iubit, pe care nu are voie să-l sărute sub nici o formă, pentru că hai să zicem că lucrurile se termină destul de tragic când are loc o interacţiune între un Mai şi un om.

Finalul cărţii este foarte alert şi antrenant pentru că vieţi sunt puse în pericol, încrederea este trădată şi totul devine o luptă pentru supravieţuire.

Înainte să închei, vreau să spun câteva cuvinte şi despre copertă, care este pur şi simplu genială şi doar pentru aceasta eu aş cumpăra această carte, chiar dacă conţinutul nu ar fi atât de bun. Dar când şi conţinutul merită, precum este şi în cazul de faţă, eşti norocos.

Cele nouă vieţi ale lui Chloe King este o poveste perfectă de citit în această perioadă, în care puteţi afla mai multe despre mitologia egipteană şi vă puteţi relaxa cu ajutorul unor personaje plăcute cu replici amuzante, dar şi prin scenele de acţiune care cu siguranţă nu vă vor plictisi, cât şi prin existenţa unui triunghi amoros, care vă va intriga.

Titlu românesc: Cele nouă vieţi ale lui Chloe King: Căderea
Titlu original: The Nine Lives of Chloe King: The Fallen
Autor: Liz Braswell alias Celia Thomson
Editura românească: Leda
Număr de pagini: 286
Traducător: Adrian Deliu
Continuare: Cele nouă vieţi ale lui Chloe King: Răpirea

10 comments on “Căderea, Cele nouă vieţi ale lui Chloe King#1 de Liz Braswell

  1. roxtao spune:

    Tot din cauza serialului am citit si eu cartea🙂 Atunci cand am inceput sa il vizionez habar nu aveam ca are la baza un roman, inca nu ajunsese la noi nici o veste cu privire la acesta. Si am fost la fel de dezamagita ca au intrerupt filmarile, mie imi placea mult si din ce am vazut apoi pe net, destui fani se plangeau ca a fost anulat.
    Anyway..astept acum sa imi vina volumul 2, dar vad ca cei de la Elefant nu se grabesc foarte tare🙂 Sper totusi sa imi ajunga..Am auzit ca e mult mai bun decat primul!

  2. Patty spune:

    Mi-a parut tare rau cand au anulat serialul. Dar am inteles ca ne putem astepta la un TV movie😀

    • Alex spune:

      Da si eu am auzit de planurile pentru un film. Dar nu e nimic sigur, plus ca nu se stie daca vor fi aceiasi actori, se va continua povestea din serial, sau se va face un film independent, cu alti actori etc. Sper totusi prima varianta. Finalul ala a fost revoltator! :))

  3. Daniela spune:

    Foarte frumoasa recenzia, daca nu as fi citit cartea sigur as fi cumparat-o datorita recenziei tale!😀 Si mie mi-a placut mult serialul si trebuie sa recunosc ca multumita tie am aflat de serial si de carti, atunci cand ai intrebat pe blogul Leda.🙂

  4. […] la primele două volume le puteţi citi aici şi aici. Cartea apare pe data de 20 februarie 2013. Îmi place coperta şi mi se pare destul de […]

  5. mirela spune:

    Volumul 3 cand apare tradus?

Lasă un răspuns

