LA MULŢI ANI, ELEFANT!


Librăria online ELEFANT împlineşte mâine, 17 iunie, 2 ANI de existenţă. Pe lângă ofertele şi reducerile permanente, ei vin de această ocazie cu o promoţie de nerefuzat.

Ei, ce mai aşteptaţi, profitaţi sau nu de ea? Eu chiar acum îmi finalizez comanda!😀

5 comentarii la “LA MULŢI ANI, ELEFANT!

  1. Patty spune:

    Imi dau si eu comanda, am sarit in sus de bucurie cand am primit mail-ul de la Elefant azi dimineata :))

  2. voievodustar spune:

    Ce noroc ca am dat de blogul tau! Acum fac si eu comanda😀

  3. iulia spune:

    Cartile vin prin posta sau curier? Eu mi-am facut o comanda pe 22 iunie, cand inca mai era cu transport gratuit si marti, pe 3, m-ar fi cautat un curier. Daca era de la Elefant ai idee daca mai pot face rost de carti?

    • Andreea spune:

      Depinde cum ti-ai selectat atunci cand ai facut comanda (scrie in mailul pe care l-ai primit). Eu zic sa suni curierul si sa vezi daca l-au trimis inapoi sau daca mai e in depozit.

Lasă un răspuns

