Trailer The Perks of Being a Wallflower


Iei! Ce mă bucur că a apărut, arată pur şi simplu genial. Eu nu ştiam că azi apare, dar m-am prins că e ceva în neregulă când am văzut câte vizualizări a avut azi postarea cu recenzia cărţii, pe care dacă nu aţi citit-o, o găsiţi aici.

3 comments on “Trailer The Perks of Being a Wallflower

  1. cuddleweather spune:

    Da da da !! E PERFECT !!!!!

  2. iza4you spune:

    nu am citit cartea:(… ador actorii si sigur ma voi uita la film!!:D

  3. Ce film! Trebuie sa-l vad neaparat. Mai e cineva ca mine care nu mai poate de rabdare?

Lasă un răspuns

