AWKWARD.


Astăzi vreau să vă vorbesc despre un serial pe care l-am văzut acum vreo şase luni şi de care mi-am amintit acum pentru că a venit vara şi vine şi serialul cu sezonul al doilea. Serialul se numeşte AWKWARD, primul sezon are doar 12 episoade, a câte 20 de minute fiecare şi este o comedie despre adolescenţi şi problemele lor infinite, aş putea spune, din liceu.

Iniţial am început serialul din plictiseală, singurul lucru care mi-a atras atenţia era că o ştiam pe actriţa care interpreta personajul principal dintr-un alt serial. Serialul nu este nici aşa renumit, având în vedere că nici nu se află pe un canal de televiziune mare, aşa că nici eu nu mă aşteptam la mare lucru. Dar după cum bănuiţi, mi-a plăcut enorm de mult pentru că altfel nici nu aş mai scrie despre el pe blog. Mi-a întrecut orice aşteptări şi a fost primul serial care m-a făcut cu adevărat să râd. Este pur şi simplu atât de amuzant, încât la unele faze mi-au dat şi lacrimile. Glumele sunt foarte bine gândite, ca să nu mai spun de replici şi de poveştile în sine pe care serialul le oferă. Personajele sunt de asemenea foarte comice şi ajungi să le îndrăgeşti foarte repede.

Vi-l recomand cu drag pentru o porţie bună de râs, puteţi încerca măcar primul episod ca să vedeţi dacă e pe gustul vostru. Mi se pare ideal de vizionat acum că tot a început vara (chiar dacă încă nu s-a terminat şcoala)  şi oricum pe 28 iunie apare primul episod din sezonul al doilea.

Sinopsis:

AWKWARD o are în prim-plan pe Jenna Hamilton, o adolescentă nepopulară care devine populară după ce tot liceul crede, în mod greşit, că a vrut să se sinucidă. Acum ea trebuie să se confrunte şi cu catalogarea – „fata care a încercat să se sinucidă” pe lângă întreaga dramă de a fi un simplu adolescent – cu o iubire secretă, persoane care te sâcâie şi părinţi care nu te înţeleg.

Citate:

  • „Sometimes, being a teenager makes you wanna die.”
  • “But my heart? My heart was still waiting for the chance that my head might reconsider.”
  • “Someone once said that it’s choice, not chance, that determines our destiny. But it was hard for me to process who would ever choose to find what I found. It was chance.”
  • „In case you’re wondering, I’m calling from hell( she means school)
  • „Attention was weird. The people who had it seemed not to want it, and the people who didn’t have it seemed to want nothing more.”

Trailer:

Soundtrack: 10
Nota: 10

Dacă l-aţi văzut sau vă hotărâţi să-l vedeţi, chiar vreau să aflu şi părerea voastră.😀

11 comentarii la “AWKWARD.

  1. iza4you spune:

    si eu l-am terminat de mult:))..si ma bucur ca va aparea si sez 2:D..e la fel cum zice si titlul ciudat..dar e fain si amuzant:)

  2. laura8402 spune:

    Eu nu am vazut serialul, din pacate. Vedeam reclame pe Mtv ,m-a amuzat faza cu „I’m not raising my hand” si am zis ca trebuie sa-l vad si eu, dar din pacate, ocupata fiind cu liceul, chiar nu am avut timp. Dar acum vine vara ,deci nu cred ca puteai gasi un moment mai bun sa postezi despre serial. :)) Daca vreau sa ma uit la el, acum e timpul!

  3. Larisa (Papy) spune:

    Am dat peste serialul asta de multe ori si am fost tentata sa ma uit,dar dintr-un motiv sau altul n-am reusit.Acum,dupa ce am citit parerea ta,cred ca o sa ma apuc de el,pare amuzant si perfect pentru vara,mai ales ca majoritatea serialelor la care ma uit ori sunt in vacanta ori s-au anulat/terminat.

  4. Daniela spune:

    OMG. Superb serialul.🙂 O colega a insistat sa ma uit la el si nu m-am mai putut dezlipi din fata monitorului dupa primul episod😆 . Ah, de-abia astept sezonul 2. Sunt curioasa ce se intampla cu Jenna si Matty… si sfarsitul sezonului a fost WOW. Ma amuza foarte tare Sadie. =))
    Tocmai m-am uitat pe Imdb, pare-se au pus un „poster” nou la serial. Check it out.😉 Ma bucur ca ai facut un articol despre serial, chiar merita!😀

  5. Larisa spune:

    e ft fain seriaul..in caz k stiti ceva site pentru sezonul 2, anuntati-ma si pe mine va rog:*

  6. Catalina spune:

    Ma uit si-mi place foarte mult! Si eu l-am inceput tot din plictiseala,apoi nu m-am mai putut opri sa nu ma uit :))

Lasă un răspuns

