Jurnalul unui puşti.Jurnalul meu de Jeff Kinney


Acum poţi fi chiar tu autorul unui bestseller!

„În primul rând, să ne lămurim: acesta este un JURNAL, nu un jurnal intim.”

Jurnalul unui puşti îţi dă ocazia să fii autor, ilustrator şi personaj principal. Cu o mulţime de pagini interactive, dar şi cu suficient spaţiu în care să scrii povestea vieţii tale, această carte este tot ce-ţi trebuie pentru a crea propria capodoperă. 

„A fermecat chiar şi pe copiii care nu se omoară cu cititul.”Dar, după ce termini, ai grijă s-o pui într-un loc sigur. Pentru că, atunci când vei fi bogat şi faimos, chestia asta o să valoreze o avere.

USA Today

Conţine benzi desenate color!

Traducere din limba engleză de Ecaterina Godeanu

hardcover, 224p., 140×200

Preţ: 33 lei

Te aşteptăm vineri, 1 iunie, de la ora 18.00, în standul Editurii Art de la Târgul de Carte Bookfest din incinta Romexpo, pavilion C, sau în librăriile din ţară cu cel mai nou volum din seria Jurnalul unui puşti, de Jeff Kinney.

Puteţi citi aici primele şase pagini din carte!

8 comentarii la “Jurnalul unui puşti.Jurnalul meu de Jeff Kinney

  1. Ramona Alexis spune:

    Pacat ca nu pot ajunge la Bookfest, o gramada de carti frumoase vor fi acolo. Sunt curioasa, seria ”Jurnalul unui pusti” merita citita? Eu am vazut un film bazat pe carti, dar se stie ca filmele sunt diferite de carti ca de la cer la pamant.🙂

  2. aa spune:

    luatile le pe http://www.elefant.ro MEEERITA!!!!!! sunt cele mai tari carti care le-am citit vreodata! Desi leam terminat repede ca au fost foarte captivante… Puteti lua si la jurnalele unei pustoaice
    sunt si alea ceva

  3. aceasta carte e interesanta si adorabila deoarece este pentru varsta mea si mie imi place. v-as recomanda sa o cititi si voi.

  4. Nitu Mircea Cristian spune:

    Aceasta carte este nemaipomenita.In viata mea n-am mai vazut ceva atat de grozav.Trebuie sa le cititi si voi fiindca este bestiala.Dar sa nu cititi niciodata JURNALUL unei PUSTOAICE.

  5. Eu am cartea!Si mai am putin si am terminat!Osa fac un site pe care pun toate cartile in categoria jurnalul unui pusti!Maine cred ca va fii gata!

  6. vlad spune:

    e super, ti-l faci cu mana ta!

  7. alexandra spune:

    este foarte frumos eu imi cumpar astazi

Lasă un răspuns

