Blestemul Focului#1, Elita Intunecata de Chloe Neill


“Camera era cufundata in liniste.

-Ai o pata intunecata, a spus ea.

-O ce? Crezi ca e o vanataie ciudata sau cine stie ce altceva?

Bineinteles ca nu era doar o vanataie ciudata, dar vroiam cu tot dinadinsul sa ma agat cu tot dinadinsul de acele ultime cateva secunde de normalitate.

-De cand ti-a aparut?

M-am indepartat de ea, mi-am tras tricoul in jos si mi-am pus mainile in jurul taliei cu buna stiinta.

-Nu stiu. De vreo… doua zile.

Liniste.

-Adica de vreo doua zile, de cand cu blestemul focului?

Am dat din cap afirmativ.

-Ai fost insemnata. “

Blestemul focului, primul volum din seria Elita Intunecata e una din cartile pe care le citesti pentru ca le-ai inceput si nu vrei sa renunti pur si simplu. Vrei sa crezi ca iti vor oferi ceva bun, insa stii ca defapt chiar nu au de unde.

Drastic, poate rautacios, dar adevarat. Abordand un subiect despre care s-a scris enorm in ultima vreme, trebuie sa fii sigur, dar absolut sigur ca vii cu ceva nou, inovativ. Chloe Neill , in opinia mea, esueaza.

O pustoaica trimisa la internat de catre niste parinti extrem de iubitori, Lily Parker se trezeste in inima orasului Chicago, la un liceu particular de fete printe elita lumii “bune”. Nimic nou pana aici. Nu lipseste colega mai rebela, care se diferentiaza de restul si care devine noua cea mai buna prietena asa, peste noapte. Apoi cei doi baieti cu care fetele flirteaza. Sarutul care se tot amana. Si daca tot e fantasy, hai sa le oferim niste puteri . Ei, si daca avem puteri, ce sa facem cu ele? Sa ne folosim de aceste daruri pentru a ne lupta cu cei malefici dintre noi. Cateva secrete, descoperiri, si cam asta e toata cartea.

Si as putea trece cu vederea lipsa de inspiratie, insa in primul volum mai nimic nu se intampla! Nu tu actiune, nu tu suspans, Se descrie mai indelung mancarea de la cantina internatului decat luptele dintre cele doua tabere.

V-as putea spune mai multe, dar nu vreau sa va descurajez atat de tare . Cititi-o . Chiar mi-ar placea sa stiu daca i-a placut cuiva. Astept sa ma contraziceti.🙂

Titlu românesc: Blestemul Focului
Titlu original: Firespell
Autor: Chloe Neill
Editura românească: Leda
Număr de pagini: 350

Traducător: Gabriela Stoica

5 comments on “Blestemul Focului#1, Elita Intunecata de Chloe Neill

  1. Sayuki spune:

    Eu o am in biblioteca, dar inca nu am citit-o. Oricum nu aveam mari asteptari… Ma bucur ca am castigat-o si nu am dat banii pe ea:))

  2. Animis spune:

    Eu am citit-o intr-o singura zi,am fost asa de captivata incat nu ma mai dezlipeam de ea:))mi-a placut foarte mult si de abia astept urmatoarele volume:>

  3. Miky~Crys spune:

    Eu mi-am luat-o numai pentru ca Daniela i-a dat nota 4/5 la recenzia cartii de pe blogul ei. Am inceput sa o citesc, cred ca sunt la pagina 100 si ceva… Si sincera sa fiu, daca as rupe primele 100 de pagini si i-as da-o cuiva sa o citeasca, sunt absolut sigura ca nu ar simti nicio diferenta. Inca sper la ceva incitant. Oricat de mic, macar sa fie.

Lasă un răspuns

