În poştă (10) şi La curier (11)


Hei! Ce mai faceţi? După cum bine ştiţi, a început şcoala. Şi a trecut doar o zi şi deja parcă m-a obosit. Noi vă prezentăm ce cărţi am mai primit în ultima perioadă, ca să ne mai relaxăm şi pur şi simplu să avem o stare de spirit mai bună.🙂

Acestea sunt cele patru cărţi primite de la Elefant pentru luna martie. Recenziile vor apărea în curand şi pe blog.

Tot de la Elefant, patru cărţi, dar de această dată pentru luna aprilie.

De la editura Nemira avem două cărţi : una de aventură de care sigur aţi mai auzit ( sau aţi vazut filmul, ecranizarea primului volum ) şi cealaltă o poveste de familie cu secrete cutremurătoare.

Ultima carte primită din partea editurii Leda – volumul al doilea din seria Madison Avery de Kim Harrison, Moartă şi înviată.

The perks of being a wallflower de Stephen Chbosky. Nu am rezistat să nu iau şi eu o carte în engleză de la Libraria Online Libris. De abia aştept să o citesc pentru că am auzit o grămadă de lucruri grozave despre carte. Dacă aţi citit De veghe în lanul de secară sunt sigur că o să vă placă şi aceasta.

Orice întrebări, curiozităţi, nedumeriri aveţi în legătură cu cărţile prezentate mai sus le aşteptăm cu interes în rubrica de comentarii. O zi frumoasă în continuare şi o săptămână de şcoală cât mai uşoară să aveţi cu toţii!

16 comments on “În poştă (10) şi La curier (11)

  1. bookish girl spune:

    O multime de carti interesante.Ce pot sa spun, lectura placuta!

  2. adryacola spune:

    Cartile sunt sponsorizari pentru recenzii?:D

  3. Patty spune:

    ABia astept recenzia la „The perks of being a wallflower”. Vreau si eu sa mi-o cumpar si astept parerea voastra mai intai😉

  4. Simona Husaru spune:

    Dragute achizitii😀 Parca mi-as lua si eu „mananca, roaga-te, iubeste” ca nu am apucat sa o citesc inca. Lectura placuta😀 Sa ne zici cum e The perks of being a wallflower.

    • Alex spune:

      Acum o citesc şi până în acest moment o ador, e superbă! Şi nu cred că o să mi se schimbe această părere până o termin.😀

  5. vanillamiki spune:

    Mananca, roaga-te, iubeste este minunata! Lectura placuta in continuare!

  6. cuddleweather spune:

    The perks of being a wallflower e minunata. Lectura placuta..

  7. Sayuki spune:

    P.S. Te iubesc am citit-o si eu anul trecut si e suuuuuperba❤. Si azi mi-a venit un colet de la Litera care continea si O zi din sapte si Umbra Noptii. Sunt curioasa cum sunt : ). Si mai sunt curioasa si de Mananca, roaga-te, iubeste, ca am auzit multe pareri de bine despre ea, dar parca descrierea nu prea ma atrage..

  8. ioana alexandra spune:

    abia astept recenzia la Marele Gatsby
    lectura placuta!

  9. Lory Wu spune:

    Astept cu nerabdare recenzia cartii Despre vis de S.Freud(am cumparat-o si eu acum ceva timp,dar inca n-am apucat s-o citesc).

Lasă un răspuns

