Concurs AVEM UN ZOO!


Azi câştigăm cărţi şi mâine, poate, ne vedem la grădina zoologică!

Spune-ne repede, până mâine la ora 12:00, un exemplu de specie de animal dispărut care este înrudit cu marele elefant şi câştigi, prin tragere la sorţi, o carte despre cele mai haioase animale, Avem un zoo! de Benjamin Mee.

Hei! Hristos a înviat! M-am gândit să vă comunic şi vouă despre acest concurs pe care îl ţine editura RAO, ca să vă înscrieţi şi să fie unul dintre noi care câştigă această carte. Eu am văzut filmul şi mi-a plăcut mult.😀 Succes tuturor!

7 comments on “Concurs AVEM UN ZOO!

  1. Elena Zaharia spune:

    La asta ma gandesc si eu.:-?

  2. Simona Husaru spune:

    Super concursul! Multumim pentru share😀 Mi-ar placea sa citesc aceasta carte.

  3. Patty spune:

    M-am inscris si eu ^.^

  4. carteamisterioasa spune:

    Multumim , app mia-m creeat si eu un blog daca vreti sa intrati sa imi spuneti parerea http://catelusaflafy.blogspot.com/ .

Lasă un răspuns

