Help WANTED!


Hei! Andreea are nevoie de ajutorul vostru. Participa la un concurs Libris organizat de blogul Fantasy World si pentru a castiga trebuie sa iasa prima in poll-ul din stanga de sus a blogului. Daca va place imaginea ei despre un colt de natura din anotimpul iarna si ceea ce a scris despre ea, o puteti vota la numele Prus Andreea.

Aceasta fotografie infatiseaza un trandafir de-abia imbobocit, prins de ger. Starea mea la acel moment era de tristete din cauza vederii naturii amortite. Gradina bunicii este locul in care a fost realizata aceasta fotografie, bunica fiind cea care se ingrijeste de toti trandafirii nostri.
Trandafirii au fost intotdeauna florile mele preferate din cauza contrastului pe care acestia il reprezinta: pe de o parte frumusetea ireprosabila a florii si a parfumului seducator, si pe de alta parte, spinii de pe tulpina. De asemenea, trandafirul este considerat a fi regele tuturor florilor datorita popularitatii in toata lumea, un simbol al iubirii.

Multumim! >:D<

Această intrare a fost publicată în Diverse.

14 comentarii la “Help WANTED!

  1. Eu votez!Va rog ma puteti vota si pe mine aici http://sabinna.wordpress.com/2012/03/12/concurs-carti-leda-votarea/ la Minculete Andra?Va rog:*

  2. Sookie spune:

    foarte frumoasa imaginea! eu am votat. multa bafta in continuare! 🙂

  3. am votat, mi se pare cea mai reusita poza…

  4. ps: a plecat cumbva cartea? eu n-am primit inca aviz…

  5. Lori Wu spune:

    Am votat si eu.Este foarte frumoasa fotografia.

  6. Giddusadik spune:

    Eu am votat, poza si descrireea mi se par foarte frumoase.

    P.S. Puteti, va rog, vota pentru mine aici: http://sabinna.wordpress.com/2012/03/12/concurs-carti-leda-votarea/

    La poll-ul pentru cartea Divergent, votati Nadia Ugeily. Multumesc mult!

  7. Andreea spune:

    Multumesc tuturor celor care m-au votat, inseamna foarte mult pentru mine!

Lasă un răspuns

