Concurs URÂȚII *Încheiat*


UPDATE #2: Datorită faptului că Simona Husaru o sa primească în curând cartea, o cedează următorului extras, adică Adriana Popescu. Felicitari!

UPDATE: Câştigătoarea este Husaru Simona! Foarte greu ne-am hotărât fiindcă toţi aţi scris deosebit şi fiecare ne-a definit conceptul de urâţenie atât de corect şi de matur. Vă mulţumim din suflet pentru participare şi vă rugăm să reveniţi şi la alte concursuri pentru că sunteţi incredibili şi vă admirăm gândirea. În final, vă las cu două citate foarte interesante din carte , în engleză:

„Perhaps the logical conclusion of everyone looking the same is everyone thinking the same.”

„What you do, the way you think, makes you beautiful.”

Ce mai faceți dragilor? V-am mai pregatit un concurs cu o nouă serie fantastică de la editura LEDA, Urâții de Scott Westerfeld. Sper ca și vouă vă place să vă aventurați în lumea condusă de frumusețe, într-o lume în care cei normali sunt considerați urâți și în pericol din cauza frumoșilor, pentru că nouă ne place! Dacă vreți să câștigați acest prim volum dintr-o serie superbă, uitați ce trebuie sa faceți:

Trebuie să comentați la postarea concursului cu raspunsul vostru la întrebarea „Ce e urâțenia?”, dezvoltând în cel puțin 5 rânduri opinia voastră. Împreuna cu raspunsul vostru, vă rugăm să ne lăsați și numele complet. Câștigatorul va fi ales de noi, în funcție de care raspuns ni se pare cel mai interesant. Concursul se desfășoară între 27 februarie – 1 martie, câștigătorul urmând să fie anunțat pe 1 martie, la ora 22. 

Mult succes!

Mulţumim Editurii CORINTeens, sponsorul acestui concurs!

16 comments on “Concurs URÂȚII *Încheiat*

  1. uratenia cred ca tine totusi mai mult de suflet…cand esti un om rau, asta se vede pe chip.cand esti invidios, cand vrei sa faci rau, cand esti incruntat..nu luam in calcul acei oameni batuti de soarta care fara voia lor au „defecte”…sa recunoastem, nimanui nu-i place sa se uite la un om urat, chiar il dispretuiesti sau refuzi sa-l cunosti….razi pe la spate de el sau mai rau il batjocoresti….nu toata lumea face asa, dar sunt destule persoane superficiale care privesc doar ambalajul, si nu sufletul….poti fi frumos, dar poti fi plastic, fara sentimente, zambete si tot ceea ce face ca un om sa fie frumos…si poti fi mai putin atragator, dar sa ai un suflet cald, sa fii inimos si sa atragi privirile , sa ai carisma
    giorgiana turcu

  2. claudia spune:

    Definitia uratenieii , in opinia mea, ar fi uratenia cea din interior. Cea care te face sa arati si in exterior urat(chiar daca este perfect ca si aspect fizic). Rautatea, invidia, gelozia si minciuna este reteta pentru a deveni urat. Privirea cu ura si disgratie transforma un chip angelic intr-unul diavolic. Un zambet adevarat, din inima, te transforma intr-o persoana superba.

    numa: Giogan Claudia Antonia

  3. adryacola spune:

    În opinia mea urâțenia nu este ceva exterior și nu este, mai ales, ceva ce poate fi catalogat sau evaluat. Urâțenia vine din sufletul invadat de ură sau incapabil să accepte și să îi iubească pe cei din jur. Urâțenia este, clar, dată de spirit.
    Dacă stăm bine să observăm se detașează clar de cei cu suflet bun(și frumos), oamenii care sunt inapți sentimental, urații.Așadar urâțenia este opera propriului egoism, noi alegem de ce ”parte” să fim.
    Adriana Popescu

  4. nume:Minculete Andra
    Eu cred ca uratenia este ceea ce nu e natural.Toti oamenii sunt frumosi de la natura,iar daca sunt altfel inseamna ca au o anumita boala.Mie mi se pare urat faptul sa-ti iei haine pana la buric cu decolteu tot pana acolo,sa te fardezi cu roz sau negru in jurul ochilor cu o cantitate uriasa si grosime considerabila,sa-ti pui cercel in nas,limba sau alte parti ale corpului(urechile nu se pun:P),sa-ti vopsesti parul in cinci culori diferite in acelasi timp de ai zice ca ti-a cazut un curcubeu in cap si alte lucruri de genul acesta.Asta mi se pare uratenia la oameni,nu aspectul lor natural.
    Btw:super concurs!

  5. Damian Elena spune:

    Prefer sa nu incep cu vesnica structura „In opinia mea…” , deoarece eu nu o pot percepe, doar o stiu,recunosc si o simt. Deci, cum spuneam, uratenia, vazuta de mine, apartine acelui tip de persoana ce nu se afla in armonie cu sinceritatea. Totusi, trebuie sa recunoastem ca exista doua tipuri de uratenie: cea fizica si cea mentala( in niciun caz cea sufleteasca pentru ca prefer sa nu imi imaginez ca exista un lucru de acest gen). De obicei, ultima, uratenia mentala, este recunoscuta mai ales cand cineva nu vrea sa-si arate ascunsele imperfectiuni.

  6. bianca2b spune:

    Nume: Calin Bianca Maria
    Uratenia…ce e uratenia?As putea sa zic ca uratenia este atunci cand ai un nas borcanat,sau o gura prea mare,sau trasaturi care nu se potrivesc.Dar nu mi-ar placea raspunsul meu.Pentru ca nu consider ca raspunsul meu este chiar ceea ce cred.Si ma intreb din nou „Ce e uratenia?”.Ma gandesc si va raspund asa: Uratenia este atunci cand-cum sa va zic ca sa ma intelegeti?-cand faci chestii care nu ar trebui facute.Esti urat atunci cand minti,esti urat atunci cand inseli lumea,cand esti egoist,cand „alergi” numai pentru tine,cand iti inseli prietenii.Stiti,de curand am aflat si eu ce e uratenia adevarata.Cunoscusem la scoala o fata frumoasa,una dintre cele mai frumoase din scoala.Ne-am impreietenit pe loc,dar mai apoi,la primul semn ca m-as fi imprietenit si cu altcineva,a inceput sa vorbeasca urat,sa imi spuna anumite chestii(prefer sa nu spun ce) si sa spuna…in fine.Atunci am aflat ca cea mai frumoasa fata,poate fi de fapt cea mai urata.De fiecare daca cand ma uit acum la ea,mi se pare urata si imi repugna fata ei.
    Uratenia este atunci cand esti la suprafata frumos,iar in inauntru esti ca un mar stricat,daca intelegeti.
    Nu stiu daca mi-ati inteles raspunsul…eu sper ca da si mai sper si ca o sa va placa atat cat sa fie premiat!
    Multumim de concurs!

  7. magicbut3rfly spune:

    Multumim pentru concurs!!
    nume: Husaru Simona
    raspuns: Consider ca uratenia nu este neaaparat un lucru ce tine de fizicul unei persoane. Uratenia apare mai degraba atunci cand o persoana nu isi apreciaza frumusetea indeajuns de mult. Multi dintre noi uitam de adevarata frumusete pe care o avem si ne autosubestimam. Acest lucru poate sa ii faca si pe cei din jur sa ne perceapa cu alti ochi ceea ce este in dezavantajul nostru. Cel mai bine este sa apreciem mereu ce avem, cine suntem, cum suntem, sa nu ne comparam cu cei din jur si sa fim increzatori in propria frumusete caci altfel o dam in uratenie.

  8. Alecsa All spune:

    Nume : Solnitaru Denisa Alexandra🙂
    „Ce este uratenia?” Este o intrebare la care probabil fiecare dintre noi crede ca i-a gasit deja raspunsul sau macar ca este pe aproape. Multi o vad ca pe ceva fizic, altii ca pe ceva interior. Eu o vad ca o combinatie intre cele doua. As putea spune ca uratenia nu tine niciodata de aspectul exterior ci doar de cel interior, dar chiar as fi ipocrita. Cred ca toti am vazut la un moment dat o persoana si ne-am gandit ca este oarecum urata. Aspectul fizic, da conteaza, uratenia poate fi si fizica, dar nu conteaza destul. Corpul nostru este ca un ambalaj. Uratenia fizica este trecatoare, cea din interiorul nostru este vesnica. Un defect ce ne poate strica infatisarea trece in timp, dar un defect ce ne strica atitudinea, gandirea, sufletul nu face altceva decat sa se mareasca in timp, sa devina si mai evident.
    Pentru mine uratenia este reprezintata de omul violent, al carui comportament te ingrozeste, omul egoist care se gandeste doar la el insusi, cel care ar fi in stare sa calce pe oricine in picioare, omul rau pentru care nimeni nu este mai presus decat el insusi. Cand ma gandesc la acest cuvant, imi vine in minte ceva degradat, distrus, dar care poate fi reparat, fiindca nimic nu este permanent. Frumusetea si uratenia sunt doua capete ale aceluias fir de ata si ai fi surprins cat de usor uneori se trece de la una la cealalta.
    Se spunea ca „Frumusetea este in ochii privitorului” si cam la fel cred ca-i si cu uratenia, daca vorbim de cea fizica. Nu toti vedem acelasi lucru, nu toti gandim la fel si tocmai de aceea imi place sa nu cataloghez oamenii in functie de infatisare, ci dupa ceva mai important, comportamentul.
    Eu vad uratenia ca partea negativa a omului si cred ca persoanele urate sunt persoanele rele, fiindca degeaba fizicul tau este perfect daca esti distrus pana la os de un comportament si o gandire oribila. Daca o persoana este frumoasa, urata, poti vedea doar daca privesti dincolo de infatisare, dincolo de ceea ce ne capteaza initial atentia.
    Siii ca sa fiu putin superficiala, cred ca „cireasa de pe tortul” urateniei ar fi o persoana urata atat interior cat si exterior… ca ar fi ca un fel de cota maxima a urateniei. :))

  9. Laurentzyu spune:

    NUME: Paraschiv Laurenţiu
    CE E URÂŢENIA: Nu ştiu cum e pentru alţii, dar pentru mine nu există urâţenie fizică. Chiar nu există oameni urâţi din punct de vedere fizic. Toţi suntem la fel, doar că ne deosebim prin anumite caractere minuscule, aşa cum şi cărţile se deosebesc prin genuri. Şi asemenea cărţilor, care sunt atât de frumoase, aşa şi noi, oamenii, suntem frumoşi.
    Urâţenia e cel mai urât chip al unui suflet, e un sentiment pe care unii îl dezvoltă în ei şi îi fac să pară în ochii noştri nişte ciudaţi, nişte oameni cruzi care nu se gândesc decât la ei înşişi. Asta e ceea ce îi face diferiţi de noi, îi face – cum să zic eu? – „urâţi la suflet”.
    Aşa spune şi sinopsisul cărţii magnifice oferite la concurs: „Într-o lume în care cei normali sunt consideraţi urâţi şi în pericol din cauza frumoşilor”; oamenii normali sunt consideraţi urâţi, dar ei de fapt nu sunt, frumuseţea lor minoră e eclipsată de frumuseţea orbitoare a celorlalţi.

  10. Geanina spune:

    Uratenia? Am ajuns intr’o lumea in care se pun accent doar pe aspectul fizic, stare sociala si mai nou gradul de ,,like”-uri de pe Facebook. De ce? De ce am ajuns in acest stadiu, pot spune ipocrit? Consider ca uratenia nu poate fi fizica, ea este doar in inima, in sufletul persoanelor. Esti urat cand ranesti pe alte persone intentionat, atunci cand arunci cu vorbe usturatoare fara sa te gandesti ca persoana respectiva va suferi sau va fi marcat de acest limbaj violent. Esti urat atunci cand nu iti pasa de ceilalti, cand faci lucruri doar pentru tine, cand te bucuri pentru necazurile unor persoane, cand lingusesti doar pentru un statut social mai bun. Esti urat atunci cand arunci cu piatra intr’o pisica, cand frangi sentimente cu buna stiinta si cand pentru a triumfa tu ,,calci peste cadavre”.
    In opinia mea ,,uratenia” se defineste prin tot ce am scris mai sus, poate ca uneori e mult mai bine sa fii urat fizic decat acel val de uratenie sa fie implantat in inima ta.

  11. Bianca Cioba spune:

    Ce e uratenia? In opinia mea, uratenia nu este exterioara. Oamenii urati sunt urati in interior, n-au calitati morale si sunt lipsiti de etica. Se cred frumosi, sunt egoisti, mandri si se preocupa doar de bunastarea lor. Sunt urati cei care profita de cei neajutorati, cei care isi bat joc de altii ca sa se simta ei bine. Cu totii suntem urati intr-un fel sau altul dar asta nu inseamna ca nu putem controla ce facem. Putem sa ne infrumusetam sufletul, mintea, interiorul.

  12. bianca2b spune:

    Hey!Cand anuntati castigatorul?😀

  13. magicbut3rfly spune:

    Felicitari Adriana! Ma bucur sa iti „incredintez” locul meu :))😀 Lectura placuta! Cred ca o vom citi amandoua in aceeasi perioada.

  14. Super!Nu imi vine sa cred ca am castigat! Cum intru in posesia ei?:)

Lasă un răspuns

