La curier (10) + CONCURS


UPDATE: Claudia Antonia Giogan a câştigat cartea Micuţele Mincinoase#4 Incredibil, iar Giorgiana Turcu a câştigat cartea Taine de sucub, volumul cinci din seria Georgina Kincaid. Felicitări! Aştept datele voastre (adresa completă, cod poştal, număr de telefon) pe adresa de mail a blogului: thesearchforsmthmore @ yahoo.com. Iar pe voi, ceilalţi, vă aşteptăm mâine la un nou concurs!

 Heii! Ce mai faceţi voi? Printre învăţat, note, teste, olimpiade avem aici şi pozele cu cărţile pe care le-am primit în ultima vreme. Îmi spune azi curierul: „Dar deja ar trebui să ne facem abonament la dumneavoastră”.😀

LEDA. 

2012 vine în forţă cu trei continuări ale unor serii care mai de care mai interesante, o nouă serie de la CORINTeens plus o carte cu vârcolaci ( cu o coperta superbă şi lucioasă de ţi-e şi frică să nu o strici ).

ELEFANT.

Ca în fiecare lună, Elefant ne oferă patru cărţi deosebite, alese cu grijă de noi, care sperăm să vă placă şi vouă. Atenţie: Dacă eşti adolescent şi nu ai citit De veghe în lanul de secară, fă-o! Acum e perioada ideală!

 Carte primită pentru recenzie în campania vALLuntar. Am vorbit despre aceasta şi pe blog şi vă recomand celor care aveţi blog să vă implicaţi şi voi, este pentru o cauză nobilă.

 LIBRIS.

Ştiu că e o carte mai mult pentru copii. Dar la cât de amuzant a fost primul volum, nu m-am putut abţine să nu-l iau şi pe al doilea.(şi încă mai sunt două volume apărute).

Concurs

Pentru primul concurs din această lună am pregatit două cărţi de la editura LEDA: Incredibil de Sara Shepard, volumul patru din seria Micuţele  Mincinoase şi Taine de sucub de Richelle Mead, volumul cinci din seria Georgina Kincaid.

Reguli:

1. Pentru a câştiga cartea Taine de sucub trebuie să comentaţi la această postare cu răspunsul la întrebarea: Care este ultima propoziţie din volumul anterior al seriei şi ce semnifică aceasta?

2. Pentru a câştiga cartea Incredibil trebuie să comentaţi la această postare cu raspunsul la întrebarea: Ce rezultă prin alipirea denumirilor ultimelor capitole din primele doua cărţi ale seriei?

3. Puteţi să participaţi pentru ambele cărţi, bineînţeles dacă îndepliniţi cerinţele de mai sus.

4. Fiecare participant, pentru a intra în tragerea la sorţi, trebuie să lase cel puţin trei comentarii la orice postări vrea, începând din acest moment.

5. Primul participant(care răspunde corect) va primi înca o intrare în tragerea la sorţi.

6. Fiecare participant trebuie să trimită împreună cu raspunsul numele complet.

Durata: Concursul se desfăşoară în perioada 21-24 februarie, iar câştigătorii îi vom anunţa chiar de Dragobete, la ora 22.

Mult noroc!

Mulţumim Editurii LEDA, sponsorul acestui concurs!

18 comentarii la “La curier (10) + CONCURS

  1. Shadowbooks spune:

    Cate carti😀
    Lectura placuta🙂

  2. claudia spune:

    Ce rezultă prin alipirea denumirilor ultimelor capitole din primele doua cărţi ale seriei?

    R: Stai sa vezi, oricum, bratarile din snururi sunt atat de demodate!

    nume: Giogan Claudia Antonia

  3. lunateca spune:

    as vrea sa pot participa….dar nu am citit vol 4 din georgina😦

  4. Alipirea:Stai sa vezi!(vol.I)Oricum,bratarile din snururi sunt atat de demodate!(vol.II)
    Nume:Minculete Andra
    Numele cu care am comentat e lifemeanscolour

  5. cuddleweather spune:

    Mmm , cate carti imi fac cu ochiul. Lectura placuta !

  6. claudia spune:

    am lasat ieri un comentariu pt Micutele Mincinoase 4 cu raspunsul la intrebare si vad ca nu apare sau poate este sters?

    • Alex spune:

      Claudia, l-am primit dar nu l-am aprobat inca ca sa nu se ia toata lumea dupa raspunsul tau. Este corect, stai linistita!

      • claudia spune:

        ok…ms, m-am cam speriat deoarece eu nu prea particip la astfel de concursuri si nu ma pricep, de data acesta particip deoarece sunt la Micutele mincinoase 3 si sunt indragostita de acesta serie. Este preferata mea!

  7. Am citit ‘De veghe in lanul de secara’,este superba!Sincer,mi-a smuls si cateva lacrimi,pe alocuri. :’) Anyways,la concurs spun pass,am deja cartile.🙂

    • Alex spune:

      Am bucur ca si tie ti-a placut.Chiar e o carte deosebita. Totusi ai citit versiunea din 2011? Ca am gasit pe net niste chestii cum ca Holden ar fi/ajunge intr-un spital de nebuni.😐 Si in cartea mea clar nu scrie asta.

      P.S Atunci te asteptam la celelalte concursuri viitoare.

  8. ultima propozitie din volum era: da, i-am dat dreptate.. Asta e o pisica tarcata;semnificatia acestei propozitii este ca Georgina a fost bantuita de mai multe vise, in care ea aparea alaturi de un barbat care o iubeste si cu un copil, pe care-l tine in brate si care plange, iar tabloul e intregit de o pisica tarcata…
    nume gfc giorgiana turcu

  9. ati primit multe carti frumoase, continuari aler seriilor pe care mi le doresc si eu….cat despre cartile ceceliei ahern, nu am decat cuvinte de lauda…spre rusinea mea, de la lectiile de engleza incoace, n-am ajuns sa citesc de veghe in lanul de secara…

  10. monika96 spune:

    ~Taine de Sucub:”Care este ultima propoziţie din volumul anterior al seriei şi ce semnifică aceasta?”
    Raspuns:”-Da,i-am dat dreptate.Asta e pisica tarcata.”Nu stiu semnificatia deoarece nu am citit nici un volum din serie…volumul 4 l-am primit de la cineva.Sper ca se i-a in considerare.

    ~Incredibil:”Ce rezultă prin alipirea denumirilor ultimelor capitole din primele doua cărţi ale seriei?”
    Raspuns:”Stai sa vezi!Oricum, bratarile din snururi sunt atat de demodate!”

    ~Nume:Troie Monica Alexandra

  11. geta spune:

    pt micutele mincinoase 4:
    Stai sa vezi oricum,bratarile din snururi sunt atat de demodate!

    nume: Bogdan Georgeta

  12. multumesc mult…am trimis adresa, de fapt am trimis doua adrese fiindca nu cunosc modalitatea prin care imi trimiteti cartea…multumesc foaaaaarte mult

  13. claudia spune:

    ms mult pentru premiu! am trimis mailul cu adresa.

Lasă un răspuns

