Precomenzi cărţi LEDA – FEBRUARIE 2012


Click pe link-ul de precomandă pentru a-ţi achiziţiona propriul exemplar al cărţii dorite:

Apariţie – 2 martie 2012

Apariţie – 29 februarie 2012

Apariţie – 28 februarie 2012

Apariţie – 5 martie  2012

5 comentarii la “Precomenzi cărţi LEDA – FEBRUARIE 2012

  1. magicbut3rfly spune:

    multe precomenzi in perioada asta😀 pacat ca buzunarele tipa de goale ce sunt😦

  2. claudia spune:

    eu ieri mi-am primit VM7 asa ca trebuie sa mai astept pt alte cumparaturi…asta e!

  3. Nu inteleg o chestie:daca M.Shelley a scris Frankenstein,asta e o continuare sau o alta poveste despre aceleasi personaje?

  4. ce de carti grozave…sper ca dintre aceste noutati macar una sa iau si eu…inclin catre elixirul , caci printul mecanic este o continuare a seriei si nu am citit inca primul volum

  5. geta spune:

    ce de carti minunate!

Lasă un răspuns

