Bloody Valentine…inzapezita


Cei cu Sânge Albastru au puteri care merg dincolo de înţelegerea umană. Dar atunci când vine vorba de dragoste, nimeni, nici chiar aceşti vampiri nemuritori, nu deţin un control deplin.
În Bloody Valentine — Trei poveşti de iubire, trei cupluri îşi împărtăşesc dragostea şi trăiesc momente fericite împreună, indiferent că sunt atotputernici vampiri sau fiinţe cu Sânge Roşu: o tânără vrăjitoare vindecă inima frântă a lui Oliver, Allegra se îndrăgosteşte de o fiinţă umană, iar Schuyler şi Jack îşi unesc destinele într-o nuntă ca-n poveşti.
Romantism, senzualitate, speranţă, iubiri interzise, pasiuni care înving timpul, dar şi trădări, comploturi, mister!
Pregătiţi-vă să fiţi iremediabil cuceriţi!

Astazi mi-am luat si eu mult asteptata Bloody Valentine, pentru ca ieri cica chioscul nu a primit nimic. Arata super si de-abia astept sa o citesc, fiindca e foarte scurta si scrie si mare.🙂 La voi a ajuns si daca da, cum vi se pare?

7 comentarii la “Bloody Valentine…inzapezita

  1. cuddleweather spune:

    Si la mine tot inzapeziti sunt cei de la ziare..asteptam , asteptam .. :))

  2. Shadowbooks spune:

    Si eu tot astazi am cumparat-o, este super, am citit deja primele 2 povesti, a doua mi-a placut enorm de mult, desi nu a fost corect fata de Allegra si Bendix

  3. B-Kitty spune:

    :)) si la noi a ajuns tot cu o zi intarziere. Nu stiu de ce dar ma asteptam sa fie ceva mai maricica.

  4. claudia spune:

    mi-am luat-o…de abea astept s-o citesc!

  5. Sa faci recenzia!Eu nu mi-am luat-o ca am zis ca e prea subtire ,dar incep sa regret:P

Lasă un răspuns

