Câştigători Concurs IANUARIE 2012.


1. Jocul Minciunii de Sara Shepard – Goga Cristian Adrian

2. Pe jumătate moartă de Kim Harrison Diana Manuela Roman

3. Trădări de Lili St.CrowBadea Doriana-Alessandra

4. Amintirile Vraciului de Joseph DelaneyBivolaru George-Cristian

5. Paranormal de Kiersten White – Mărculescu Diana 

6. Carpe Corpus de Rachel CaineBigica Mădălina Andreea

7. Revelaţii de Melissa de la CruzAsavei Anca

Random.org v-a ales dragilor. Felicitări!

Toţi câştigătorii sunt rugaţi să ne trimită adresa pentru a le expedia premiul pe adresa de mail a blogului: thesearchforsmthmore @ yahoo.com. În mail trebuie să găsesc numele şi adresa completă plus un număr de telefon.

Vă mulţumim din suflet tuturor pentru participare şi vă mai aşteptăm şi la urmatoarele concursuri! Şi închei această postare prin a-i ura bun venit ultimei şi geroasei luni de iarnă, februarie.

39 comentarii la “Câştigători Concurs IANUARIE 2012.

  1. Izabela spune:

    Felicitarii!:)

  2. Miky~Crys spune:

    Bravooo !!🙂 Felicitari tuturor castigatorilor🙂

  3. Koky spune:

    stiam ca nu o sa castig :)))

  4. multumesc foarte mult pentru premiu!!!!!!!!:*
    am trimis datele si sper ca le-ai primit!!!!:)
    multumesc inca o data!!;)

  5. Rose spune:

    Oh, Doamne, nu-mi vine sa cred!😀 Multumesc! Trimit acum datele.

  6. magicbut3rfly spune:

    Felicitari tuturor câştigătorilor! Lectură plăcută! >:)

  7. Multumesc!Am trimis datele,sper ca au ajuns.🙂

  8. dianamanuela spune:

    Multumesc frumos pentru carte! Am trimis si eu datele.

  9. Zipyღ spune:

    Felicitari!!Vai ce entuziasmate sunt castigatoarele!!Si-mi place:))cum a reactionat @Koky

  10. C. spune:

    am trimis si eu datele:)

  11. Anca A spune:

    Multumesc
    Am trimis datele

  12. C. spune:

    ale mele le-ati primit?

  13. Shadowbooks spune:

    Ti-am dat follow, i-mi poti da si tu mie te rog? Blogul este nou si nu prea am multi followes, daca ai lasa si un comentariu as fi recunoscator🙂

  14. Rose spune:

    Hihi, abia aştept să ajungă!🙂
    Le-a primit cineva până acum?

  15. Koky spune:

    Felicitari tuturor😉

  16. Anca A spune:

    Am primit preavizul de la posta,luni ma duc sa ridic coletul.
    Abia astept sa citesc cartea.

  17. dianamanuela spune:

    Am primit cartea azi si vroiam sa va multumesc din suflet inca o data😀

  18. Si eu am primit cartea si iti multumesc foarte ,foarte mult!!!:)
    De abia astept sa ma apuc sa o citesc!!!

  19. C. spune:

    eu nu am primit cartea inca…

  20. Rose spune:

    Şi eu am primit avizul. Mulţumesc foarte mult!🙂

  21. C. spune:

    acum a ajuns, merci mult:D

Lasă un răspuns

