Concurs IANUARIE 2012


UPDATE#2: Câştigătorii vor fi afişaţi mâine la ora 17. Ne scuzaţi pentru mica întârziere!

UPDATE: Pentru cei care nu ştiu cum să se aboneze click aici. Persoanele care se înscriu la concurs şi nu se abonează vor fi descalificate.

Bună! Venim cu primul nostru concurs în acest an sponsorizat de nimeni alta decât de editura noastră de suflet, LEDA.

Mă bucur că în sfârşit a început să mai ningă, adevarul este că iarna asta nu prea am simţit-o tocmai datorită acestui motiv. Ninsoarea pe timpul iernii are farmecul ei, trebuie să recunoaştem. Tocmai de aceea în bucuria mea faţă de ninsoare, am ales să fac si un banner de concurs cu fulgi de nea. Este ianuarie si noi nu vrem să se termine luna fără sa vă oferim câteva cărţi excepţionale apărute la sfârşitul anului trecut. Ştiu că fiecare dintre noi este în acest moment presat de şcoală şi cu puţin timp liber, aşa ca de această dată cerinţa concursului va fi foarte simplă. Ne revanşăm noi altă dată faţă de voi!

Aşadar, pentru a câştiga una dintre aceste şapte cărţi tot ce trebuie să faceţi este să lăsaţi un comentariu la această postare cu cartea pe care vi-o doriţi şi de ce. Câştigătorii se vor alege prin tragere la sorţi cu ajutorul site-ului random.org  şi vor fi afişaţi pe  data de 31 ianuarie 2012.

P.S Pentru a vă putea înscrie la acest concurs este obligatoriu să fiţi abonaţi la blog. În final, vă las cu un citat frumos legat de cărţi şi de cititorii acestora: ” Cititorul poate fi considerat personajul principal al romanului, la egalitate cu autorul; fără el, nimic nu se face”. Deci să ne considerăm norocoşi!

Mulţumim Editurii LEDA, sponsorul acestui concurs!

68 comentarii la “Concurs IANUARIE 2012

  1. Salut!Mi-as dori ‘Carpe Corpus’ de Rachel Caine.Peste putin timp voi termina ‘Lord of Misrule’ asa ca o sa am nevoie. 🙂

    Noroc tuturor!

  2. ByBy spune:

    Hei! Imi doresc cartea „Jocul Minciunii” pentru ca imi place foarte mult serialul si as vrea sa citesc si cartea 🙂

  3. anuska spune:

    Aleg cartea Paranormal .Aceasta serie e una dintre seriile care mi-am dorit tare mult sa fie publicate si la noi, plus un amanunt ador coperta.

  4. Mihaela Badia spune:

    Salutare! Mi-as dorii foarte mult cartea „Pe jumatate moarta” de Kim Harrison pentru ca mi se pare foarte interesanta.

  5. Laurentzyu spune:

    Eu imi doresc foarte mult TRADARI de Lili St.Crow pentru ca face parte dintr-o serie minunata! Primul volum este atat de frumos, o adevarata capodopera a literaturii care te face sa vrei din ce in ce mai mult! Si eu vreau mai mult, si prin „mai mult” se intelege „volumul 2”! Of, mi-l doresc atat de mult! 🙂

  6. Mi-as dori ‘Carpe Corpus’ de Rachel Caine deoarece ador seria si am toate celelalte carti din serie.

  7. Gheorghiev Alexandra spune:

    mi-as dori carpe corpus sau jocul minciunii,de ce? pentru ca am restul volumelor la vampirii din morganville si acesta nu il am,iar jocul minciunii mi-as dori-o pentru ca am inceput sa vad serialul si mi-ar placea si cartea :D,:-bd

  8. JerseyGirl22 spune:

    Mi-as dori Revelatii pentru ca am citit primele doua volume ale seriei si se afla printre preferatele mele, asa ca nu vreau sa ratez continuarea.

  9. bianca2b spune:

    Interesant concurs…
    Pai,eu imi doresc cartea „Pe jumatate moarta”…pentru ca am impreida ca e ceva „mortal” 🙂 .Si ,din sinopsis,pare atat de interesanta incat sunt sigura ca,daca e sa castig si sa o citesc(Da Doamne!!! ) o sa ma prind cu lipici de ea,ca sa nu o pot da jos si sa am motiv sa citesc in continuu..:))

  10. Anca A spune:

    Imi doresc cartea Revelatii deoarece am citit primele doua volume, mi-au placut foarte mult si imi doresc sa aflu cum decurge poveste in continuare.

  11. Hei!!!Imi doresc foarte mult cartea Tradari de Lili St. Crow,pentru ca am citit primul volum Altfel de inger si mi-a placut foarte foarte mult!!!:)

  12. B-Kitty spune:

    Sunt foarte multe carti extraordinare si desi sunt cateva continuari care mi-ar trebui, as vrea sa aleg Paranormal pentru ca nu imi pot scoate din minte o anumita parte dintr-o recenzie: faptul ca seamana foarte mult cu Buffy, iar asta este de ajuns. (^_^)

  13. gfc Giorgiana turcu
    mi-as dori ( nu e singura, dara daca trebuie sa laeg una) carpe corpus, chiar acum citesc aleea intunericului, vol 4 din vampirii din morganivlle, imi plac foarte mult, si as dori sa vad ce face eroii nostrii in continuare: claire, michael, eve si shane

  14. Madda Ilade spune:

    Imi doresc „Carpe Corpus” de Rachel Cane deoarece am citit primele 5 volume si sunt foarte incantata de aceasta serie.

  15. lavander spune:

    buna! eu mi-as dori cartea „Paranormal”, pentru o vreau in biblioteca mea inca de cand am auzit ca va fi lansati si la noi, dar nu am putut sa mi-o cumpar

  16. Patty spune:

    Mi-as dori cartea Paranormal deoarece prezinta vampirii, varcolacii si alte fiinte supranaturale intr-un mod original si deoarece povestea pare sa se asemene cu una de spionaj, insa intr-un mediu paranormal. De asemenea, coperta cartii este minunata 🙂

  17. magicbut3rfly spune:

    Îmi doresc cartea Paranormal de Kiersten White deoarece am pus ochii de multă vreme şi cred că aduce ceva nou faţa de celelalte cărţi apărute recent. Plus că are o copertă superbă !

    Super concursul!Mulţumim!
    Şi eu mă bucur că a nins însă sper să nu mai viscolească 😀

    • Alex spune:

      Da, şi eu mi-aş dori o ninsoare mai liniştită fără atâta vânt care îţi arde faţa. 😀

      • magicbut3rfly spune:

        //*deoarece am pus ochii pe ea ;D

        Aici ninsoarea a ţinut cam o noapte întreagă însă am avut noroc că urmatoarea zi a ieşit soarele iar străzile au fost bine curăţate. Acum văd că iar începe să ningă :)) Înaintea fiecărui examen am parte de o ninsoare. Pare să nu bată vântul însă au anunţat un ger de crapă pietrele…sau crăpăm noi 😀

  18. Alecsa All spune:

    Cartea pe care mi-o doresc este Carpe Corpus. Am inceput de curand aceasta seria si pot spune ca este geniala. Imi place la nebunie. Am citit primele carti fara sa ma opresc.

  19. Gheorghiev Alexandra spune:

    am inteles ca trebuie sa mi aleg o singura carte,atunci imi aleg carpe corpus pentru ca am si restul volumelor,iar ultimul nu il am…asa ca sper sa am noroc ;)…bafta tuturor

  20. Maria. spune:

    Mi-as dori „Pe jumatate moarta” Kim Harrison.Toti mi-o recomanda si chiar mi-ar placea sa o lecturez.
    GFC: Maria S.

  21. ioana alexandra spune:

    mi-as dori cartea „Jocul minciunii „deoarece descrierea imi place foarte mult si chiar as vrea sa o citesc:)

  22. rheea23 spune:

    Buna! 🙂 Imi doresc cartea “Jocul Minciunii” pentru ca ador serialul si mi-a placut foarte mult seria Micutele Mincinoase.Sper sa castig desi sunt cea mai ghinionista persoana de pe pamant :))
    P.S:Bafta tuturor!:D

  23. Buna!?Imi doresc Foarte mult „Paranormal ” de Kiersten White ,in primul rand mi-a placut foarte mult descrierea si in al doilea rand iubesc coperta si sunt sigura ca este o cate foarte buna pe care sa o citesc langa calorifer si din cand in cand sa ma uit cum ninge afara.Imi pare foarte rau ca am pierdut perioada de precomanda pentru ea . 😦

  24. Bivolaru George-Cristian spune:

    Mi-as dorii foarte mult cartea “Amintirile vraciului” deoarece cred ca are ceva deosebit.

  25. Rose spune:

    Bună! Mi-aş dori cartea „Paranormal” deoarece pare deosebită, cu o mulţime creaturi magice. Hm, mă întreb dacă sunt şi inorogi pe acolo 😕

  26. Miky~Crys spune:

    Eu imi doresc „Jocul Minciunii” de Sara Shepard. Ma bucur sa va vad din nou cu un nou concurs, dragii mei 🙂

  27. Iuliana spune:

    As alege Paranormal pentru ca din recenzii reiese ca ar fi o carte pe gustul meu. Si binenteles o bila alba pentru coperta : )

  28. Zipyღ spune:

    Recenzile si citate gasite pe bloguri m-au facut sa-mi doresc cartea „Paranormal”!!

  29. SG spune:

    Imi doresc „Jocul Minciunii” pentru ca am citit Pretty little liars (Micutele Mincinoase) si Sara Shepard scrie incredibil pentru adolescenti. 🙂

  30. Larisa M spune:

    Imi doresc cartea „Paranormal” deoarece are un subiect interesant si o multime de creaturi supranaturale cu denumiri bizare. Imi place sa descopar lucruri noi si cred ca aceasta carte imi va oferi aceasta sansa.

  31. Sayuki spune:

    Si eu, si eu 🙂 Imi doresc Paranormal..pentru ca o astept dinainte sa aflu ca va aparea si la noi..

  32. Timea spune:

    As dori sa castig cartea Amintirile vraciului. Imi plac foarte mult cartile cu vrajitoare, insa pana acum n-am citit nimic scris de Joseph Delaney. Poate povestea asta o sa-mi trezeasca curiozitatea, si o sa citesc toata seria.

  33. Darkflayer spune:

    Imi doresc cartea “Jocul Minciunii” pentru ca imi place foarte mult serialul si as vrea sa citesc si cartea

  34. Ciprian Major spune:

    as dori cartea Paranormal , deoarece am citit muuulte recenzii si chiar mi-a starnit interesul + coperta care este minunata.cred ca este o carte foarte frumoasa , dar inca nu am avut posibilitatea sa o citesc- shame on me (*_*)

  35. Oanna spune:

    Particip pentru cartea Jocul minciunii de Sara Shepard. Am citit volumele aparute pana acum din cealalta serie a autoarei si mi-au placut foarte mult, asa ca imi doresc sa ma bucur si de aceasta noua serie care prevad ca va fi la fel de captivanta.

  36. monika96 spune:

    Imi doresc „Pe jumatate moarta” doarece am auzit foarte multe laude la adresa acestei carti,dar si a autoarei.

  37. MissAllSunday spune:

    As dori Paranormal…ador scriitoarea si as dori sa vad ce a scris in acest volum

  38. Carmine spune:

    As vrea „Tradari” fiindca am citit primul volum si chiar sunt curioasa ce se intampla mai departe

  39. ioana97 spune:

    Mi-ar placea sa citesc ,,Pe jumatate moarta”. Pare o carte foarte interesanta si ceva relativ diferit fata de tot ceea ce am citit pana acum.

    Succes tuturor!

  40. C. spune:

    Imi doresc nespus de mult „Jocul minciunilor”, abia am terminat serialul si ard de nerabdare sa aflu adevarata poveste din spatele adoptiei gemenelor. Multumesc! :d

  41. adryacola spune:

    As dori Jocul minciunii, imi place mult autoarea!:x

  42. Dana spune:

    Mi-as dori foarte tare Paranormal sau Jocul Minciunii , pentru ca mi se par carti care promit multa emotie si mister , fiind intocmai pe gustul meu 😀 . Tare mult mi-ar placea sa vad daca sunt atat de bune cum spune toata lumea ! :-p

  43. laura8402 spune:

    Mi-as dori foarte mult cartea Jocul minciunii. Am citit primele 3 volume din seria Micutele Mincinoase si la stilul autoarei pun pariu ca si aceasta serie imi va placea foarte tare! Iar descrierea cartii nu face decat sa confirme aceasta impresie.

  44. Loreee spune:

    Eu chiar as vrea Jocum minciunii , ma uit si la serial si sunt foarte curioasa sa citesc si cartea ! Stilul lui Sara este unul deosebit . te tine in suspans mereu . Ador Micutele mincinoase si sunt absolut sigura ca si Jocul minciunii e la fel de captivant 😀 .

  45. Apy spune:

    Mi-as dori extrem de mult cartea Paranormal de ce? din o multime de motive(insa voi enumera cateva): iubesc paranormalul, de cand am auzit de aceasta carte,(in strainatate) m-am tot rugat sa apara si la noi, mi-o doresc asa de muuuult insa cum nu am economii pentru carti sper sa o castig, etc.
    Multumim de concurs >:D<
    Abonat cu apy_blog@yahoo.com

  46. Koky spune:

    As vrea (foarteee muuult) cartea Pe jumatate moarta. Deoarece am auzit atatea despre ea si sunt tare fericita ca a aparut si la noi, ii multumesc pentru asta editurii CORINTeens (Leda) pentru ca a adus cartea la noi in tara si iti multumesc tie pentru concurs.

  47. horade spune:

    As vrea sa citesc seria „Micutele mincinoase” scrisa de Sara Shepard si atunci bineinteles imi doresc primul volum si anume „Jocul Minciunii”. Sper sa indragesc aceasta serie, asa cum milioane de cititori au facut-o deja !

  48. rossanadeea spune:

    Imi doresc Paranormal de Kiersten White, deoarece m-a atras de cand a aparut, dar nu am avut ocazia sa mi-o cumpar.Mi se pare foarte interesanta si am auzit numai lucruri bune despre ea, in plus are si o coperta superba 😀

  49. vegetamirel spune:

    Altfel de ingeri a fost o carte foarte interesanta.Eu,personal,sunt un tip anti-vampiri pentru ca in ultima vreme asta se vinde…si e cam ciudat!Mereu vampiri,vampiri.

    Altfel de ingeri a fost altfel.O poveste foarte originala iar autoarea te tine cu sufletul la gura actiunea fiind criminala!Pentru mine aceasta serie este cea mai buna de la Leda.

    Sunt curios ce s-a intamplat cu Dru in volumul urmator „Tradari” si de asta il doresc cu mare ardoare!

  50. Izabela spune:

    Mi-as dori „Pe jumatate moarta” de Kim Harrison .Pentru ca mi se pare interesanta, iar titlul ma atras din prima la fel si coperta.

  51. Roman Diana Manuela spune:

    Eu imi doresc cartea „Pe jumatate moarta”, deoarece ma atrage foarte mult descrierea facuta cartii. Pare foarte foarte interesanta 🙂

  52. Marya. spune:

    Imi doresc cartea Jocul minciunii. Urmaresc serialul si este extrem de captivant, plin de intrigi si mistere. Cartea sunt sigura ca va fi mult mai detaliata si de aceea imi doresc sa o citesc.

  53. Geanina spune:

    Imi doresc cartea Revelatii deoarece primele doua volume din acesta serie m’au fascinat, m’au introdus intr’o lume plina de glamour presarata cu picaturi de sange albastru.

  54. lunateca spune:

    buna: eu imi doresc Paranormal deoarece am auzit multe lucruri despre ea dar nu am avut ocazia sa mi-o iau

  55. Roxana spune:

    Mi’as dori carte Revelatii. Am citit primele volume si este o serie foarte interesanta care m’a captivat

  56. Miana spune:

    Imi doresc cartea “Jocul Minciunii” pentru ca mi-a fost recomandata de foarte multe persoane si sunt chiar curioasa sa o citesc.

  57. vps spune:

    Eu mi-as dori „Pe jumatate moarta”. Titlul suna atat de bine, iar sinopsisul cartii ma face sa o doresc mai mult!

  58. Diana spune:

    Imi doresc Jocul Minciunii deoarece mi-a placut celalta serie scrisa de Sara Shepard si tare imi doresc sa citesc si cartea asta.

Lasă un răspuns

