LEAPSA: Rezolutii pentru anul 2012


  • IN PRIVINTA BLOGULUI: Cum fiecare lucru trebuie sa evolueze, asa trebuie si blogul. Asa ca o sa ma straduiesc sa il fac mai bun si mai frumos din toate punctele de vedere posibile. As spune ca macar sa il mentin asa cum a fost in 2011, dar ar fi o minciuna fiindca de fapt as fi dezamagit. Din punctul meu de vedere, sunt foarte multumit de el la ora actuala chiar daca mai este foarte mult de munca. Mereu este. Impreuna cu voi, cititorii blogului, aceasta munca va deveni chiar o placere. De fapt, a fost o placere de la inceput fiindca totul a provenit de la acest hobby cu lectura.
  • IN PRIVINTA MEA: Ce as putea sa spun in privinta mea? Sper sa reusesc ca anul acesta sa imi organizez mult mai bine timpul, astfel incat sa nu ajung sa fiu depasit de situatie si sa neglijez scoala, blogul sau chiar timpul meu liber in care obligatoriu am nevoie de relaxare. Mi-as dori de asemenea sa fac mai mult sport.
  • IN TIMPUL LIBER: Aici ne intalnim cu punctul de mai sus. In timpul liber ma relaxez. Nu dorm! :)) Cum ma relaxez? Din pacate, relaxarea mea consta mai mult in statul in casa, pe calculator, la filme, la seriale, pe blog plus multe alte chestii. Si uite cum uitam de citit – sau cu o carte buna in mana. In 2012 as vrea sa schimb asta, sa echilibrez balanta si sa ies afara cam tot atata timp cat petrec si pe calculator. Sa socializez mai mult cu oamenii fata in fata decat in fata unui ecran care oricat as nega imi oboseste ochii. Chiar m-ar incanta, asa cum se mai vorbea, sa ne strangem odata mai multi si sa ne intalnim. La un targ de carte, de exemplu. Bookfest-ul. Sa ne cunoastem si fata in fata, ar fi prea tare.

Vreau sa-i multumesc  foarte mult Danielei pentru leapsa si pentru cine nu a primit-o si doreste sa o completeze, il invit sa o ia cu cea mai mare placere.

Lasă un răspuns

