Restless – Frământări


De mult timp nu v-am mai recomandat un film. Acest lucru se datorează faptului că în timpul şcolii chiar nu am timp să mai văd filme (având în vedere că serialele pe care le urmăresc îmi ocupă oricum ceva timp), dar şi pentru că rareori mai dau peste un film chiar bun, despre care chiar să merite să scriu. Şi uite aşa l-am gşsit pe Restless acum două zile. Nici nu auzisem de el până acum, nici nu ştiam despre ce este vorba în el, nici măcar nu m-am uitat la trailer- şi de obicei o fac ca să fiu sigur că îmi pierd timpul cu ceva cât de cât ok.

Restless este un film ciudat, care chiar prin ciudăţenia sa devine special. Filmul ne spune povestea a doi tineri pe nume Annabel şi Enoch. Annabel este o fată bolnavă de cancer în stadiul terminal, iar Enoch un băiat fascinat de înmormântări.  Prima lor intalnire are loc practic la un astfel de eveniment şi din acel moment aceştia  devin prieteni şi apoi ajung să se îndrăgostească unul de celalalt, făra să îşi dea măcar seama. Iubirea lor este ca un joc, un joc care arată inocenţa lor cât şi puritatea primei lor iubiri.

Restless poate fi numit o dramă adevarată şi pe mulţi poate chiar să-i facă să plângă. Dar eu am terminat de văzut filmul cu zâmbetul pe buze. Finalul putem să spunem că e chiar previzibil, însă miezul filmului îi dă adevărata valoare. Este un film emoţionant, cu o poveste deosebită şi plină de sensibilitate, din care toţi avem ce învăţa! Vi-l recomand cu toată inima! Cu siguranţă o să mai văd şi alte filme ale regizorului – Gus Van Sant.

Citate memorabile:

„I see now that death is easy, it is love that is hard”.

„There’s this kind of songbird that thinks it dies every time the sun goes down. In the morning when it wakes up, it’s totally shocked to still be alive, so it sings this really beautiful song – i’ve sung every morning since i’ve met you.”
“You know… you have so little time to say the things you mean.
You have so little time, for anything.”

P.S.  Nu înţeleg de ce astfel de filme nu ajung şi în cinematografele româneşti. Mă rog.

Trailer:

Durata filmului: 91 min
Gen: Drama
An: 2011

Site oficial: http://www.restless-movie.net/

Nota film: 10

7 comentarii la “Restless – Frământări

  1. Izabela spune:

    chiar zilele astea l-am vazut …nu mai aveam la ce sa ma uit:))..mie mi-a placut:)

  2. Daniela spune:

    Actrita din „Alice in Wonderland”. ;)) Hm, am vazut trailer-ul pe E! Entertainment, dar am uitat de film, cred ca din cauza ca era noapte. :)) Cu prima ocazie, ma voi uita la film.
    In ultima vreme nu m-am mai uitat la filme, pentru ca m-am enervat cand m-am uitat la „Waiting for forever” si am trecut cu totul pe seriale. =)

    P.S. Ti-am pasat ceva chestie… „Rezolutii pentrul anul 2012”.
    http://daniella96.wordpress.com/2012/01/07/rezolutii-pentru-anul-2012/

  3. Irina Gabriela spune:

    Da, m`ai facut curioasa si am zis sa`i dau o sansa. M`am uitat la el si, concluzia: e prea liniar,stii inca din primele minute cum o sa decurga tot filmul, maxim nota 7.50. Si vin cu urmatoarele sugestii care au subiectul cam tot acolo dar sunt mai…”vii”: One day, A little bit of heaven, Love and other drugs, Perfect Sense.
    Sper sa iti/va fie pe plac macar unu ;))

    • Alex spune:

      Fiecare cu parerea si cu gusturile lui. Dintre filmele mentionate de tine am vazut One Day si Love and other drugs. Amandoua mi-au placut, in special primul la care am citit si cartea. Subiectul insa nu mi se pare asemanator la niciunul dintre filme, exceptand factorul comun in care personajul principal feminin moare intr-un mod tragic/are o boala grava. O sa le vad si pe celelalte. Ma bucur ca am reusit sa te fac curioasa si ca ai vizionat filmul chiar daca nu te-a impresionat.
      Dupa cum am spus si la inceput, aceasta este opinia ta si eu o respect.

Lasă un răspuns

