Şi mai era ceva de făcut pe 2011


VideoBox#2

Nu-i aşa că l-aţi aşteptat? Dacă nu pe noi, măcar pe motan. 😀 Vă doresc să aveţi o noapte şi o petrecere cât mai frumoasă, iar  noi ne vedem mâine într-un nou an şi cu un nou concurs, chiar din prima zi! Vă îmbrăţişăm cu drag!

14 comentarii la “Şi mai era ceva de făcut pe 2011

  1. La multi ani! un an nou fericit

  2. Miky :) spune:

    Foarte misto ultima faza :)) Meaw!

    Andreea, o frumusete de fata ca intotdeauna, cu o voce placuta, si un talent inedit de prezentatoare TV :* Te ador. Toate cele bune in 2012.

    Si Alex, o dulceata de baiat, chipes, simpatic, cu o voce la fel de placuta, care ma atrage sa ma uit la fiecare Video Box :X Si pe tine te ador. Noroc si sanatate in noul an 🙂

    Cat despre Motan, e fenomenal :)) Nu e nevoie de comentarii. Trebuie sa recunosc ca sunt un mare fan (putin spus mare) a acestei rubrici. Nici nu stiti cat de mult am asteptat aceasta postare :X Pentru un moment am crezut ca ati renuntat la ea.

    In incheiere, dupa toate urarile de bine pe care vi le-am facut mai sus, vreau sa va anunt ca mi-ati adaugat pe lista mea de lectura pentru 2012 inca doua carti. Prezentarile voastre frumoase m-au facut sa le vreau, asta dupa ce le-am citit sinopssisul si, pe moment, am crezut ca sunt plictisitoare.

    Va pup dulce, cu mult drag,
    Miky

    • Alex spune:

      Si noi te pupam, Miky! Multumesc din suflet pentru toate cuvintele frumoase, inseamna foarte mult pentru mine. Anul acesta o sa incercam sa facem cat mai multe videobox-uri, avand in vedere ca primim un feedback atat de bun de la voi.

  3. mmada1mmada spune:

    Pff, siinca cat am asteptat dupa asta!!

    Ador Video Box!!..sunteti foarte amuzanti…[ vroiam sa zic „sozi” dar cuvantul e un regionalism:))]

    La multi ani si voua!!

    Alex te astept la o poveste pe messenger:))

  4. Patty spune:

    La multi ani si voua! Mi-a placut la nebunie de motan si modul in care ati prezentat cartile :). Abia astept sa vad cu ce noutati va veni 2012 :*.

  5. Lori Wu spune:

    Sper sa prezentati cat mai des asa cartile.Mi-ati placut foarte mult!
    Motanul este atat de dragut!!!

  6. ioana alexandra spune:

    imi plac la nebunie Video Box-urile voastre. sa mai faceti!!

  7. bianca2b spune:

    Foarte fain video-ul acesta.La fel ca si prezentarile si prezentatorii.Parte de la urma m-a dat gata :”Miauuu!!” :)).Se putea sa nu aiba si ea un cuvant de spus???:))
    La multi ani si mult noroc in noul an! 🙂

    • Alex spune:

      Multumim, Bianca! La multi ani si tie! 😀
      El, el, ca e motan, ce numai pisicile sunt dragute?:))

      • bianca2b spune:

        Merci!
        El,ma scuzi.Nu,toate/toti sunt draguti. :))

      • bianca2b spune:

        A,Alex,mi-am adus aminte.Ti-a mai venit cardul acela de „prieten” de la Nemira?Stii ca m-ai intrebat odata pe blog daca mie mi-a venit.Sunt curioasa… 😀

      • Alex spune:

        Da, mi-a venit intr-un final. Dar nu l-am folosit la nimic. Reducerile nu se cumuleaza la ei si cum au aproape toate cartile reduse, nu mi-a folosit. Asa numai de farmecul ca ai un card de la Nemira cu numele tau pe el. Tu nu l-ai primit?

  8. bianca2b spune:

    Ba da,l-am primit chiar dupa ce m-ai intrebat tu.Eram curioasa daca l-ai primit.Nici eu nu l-am folosit la nimic,pentru ca nu prea am carti pe care le vreau de la Nemira…Oricum,ma bucur ca ti-a ajuns. 🙂

Lasă un răspuns

